Westerink

Top, ondanks een eerste kapotte verpakking super afgehandeld

Snelle reactie

Misschien het enigste, een andere bezorg service gebruiken die iets zuiniger op andermans spullen is

Cha Cha

Echt een superfijn en klanten service gericht bedrijf. Het bed Ida hoogslaper kwam binnen drie dagen binnen. Daarna was er een foutje in 1 van de onderdelen. Ik heb gemaild en de volgende ochtend... Echt een superfijn en klanten service gericht bedrijf. Het bed Ida hoogslaper kwam binnen drie dagen binnen. Daarna was er een foutje in 1 van de onderdelen. Ik heb gemaild en de volgende ochtend kreeg ik direct een mail terug dat er een vervangend onderdeel opgestuurd was. Deze kreeg ik ook binnen 3 dagen binnen. Het bed staat inmiddels en we zijn er heel blij mee! Als je online een aankoop wil doen is dit een aanrader, omdat ze ook echt service gericht zijn.

Snelle levering en super goede klantenservice

Léon Monné-Gouweleeuw

Uitstekende service, klantgericht - ook buiten kantooruren

Uitstekende service, klantgericht - ook buiten kantooruren

De dozen niet aan elkaar plakken met tape.

Coco

Prima!

Gewoon goed!

Zo doorgaan!

Aylin Nurgel

Top

Snelle levering prachtig Spiderman stapelbed voor me zoontjes

Blijf zo doorgaan

Vervoort

Klein probleempje maar snel en correct opgelost.

Goede prijs

Bulent

Perfect

Zeer goede prijs & Snelle levering

Fred

Verdrietig bedrijf voor groot en klein. Je krijgt niet wat je besteld en dan ook nog een goedkopere versie, in dit geval een Barbie. IK zie nu ook dat dit recentie onderzoek heel verkeerd beeld... Verdrietig bedrijf voor groot en klein. Je krijgt niet wat je besteld en dan ook nog een goedkopere versie, in dit geval een Barbie. IK zie nu ook dat dit recentie onderzoek heel verkeerd beeld geeft ( altijd positief voor de leverancier ) De echte minus ster verdwijnt onder het juk van positieve verpakking en website etc. Die vul ik dan maar negatief in

Niet

Betere controle bij op product bij verzenden, wat stuur je weg