Yves Fannes

Super leuk en vriendelijke man

Uw beoordeling :

Wij vonden het heel fijn dat je aanwezig was op onze babyborrel. De kinderen vonden het super!

Melissa Jacobs

Aan de decibels te horen, vonden de kids het top!

Uw beoordeling :

De kinderen vonden de show geweldig amusant maar vrij kort. Een kwartier langer had toch gemogen. Maar nog steeds heel grappig en etertainend.

Sinterklaascomite Wolfsdonk

Erg aantrekkelijk voor de kinderen

Uw beoordeling :

De kinderen hingen aan je lippen. Leuke show met de ballonnen! Dit was zeker voor de kinderen een meerwaarde! We misten wel wat aankleding van het podium. Vorige animators hadden telkens een hele opstelling bij waardoor wij zelf niets voorzien hadden maar de kinderen hebben dit niet gemist, lijkt ons.

TC Willebroek

Enorm kindvriendelijk!

Uw beoordeling :

Mr. Creezy was een perfecte opener van ons sinterklaasfeest! Hij wist de kinderen echt te boeien tijdens zijn optreden met leuke acts en gekke gebeurtenissen.

Sofie Nicolay

Heel fijn, goed voor een doelgroep 5j-12j

Uw beoordeling :

Kinderen waren super enthousiast!

Melis

Leuke voorstelling op maat van de kinderen!

Vanessa Martens

Supaformitastisch!

Uw beoordeling :

Een boeiende show voor jong en oud. Ideaal voor een verjaardagsfeestje thuis. Alle kids zijn hier naar huis gegaan met een grote glimlach en natuurlijk ook hun ballon.

Lien De Ridder

Een fantastische beleving voor de kindjes!

Uw beoordeling :

Wat mooi om te zien hoe je de kinderen meeneemt in de wereld van de magie!!

Glen Vivet

Leuke show van begin tot einde.

Uw beoordeling :

Kindjes hebben genoten van begin tot einde,ook de ballonfiguurtjes vielen bij allemaal in de smaak. Bedankt mr. Creezy voor deze leuke show.

An Meerschman

Aangename clown, op maat van het kind

Uw beoordeling :

Enthousiast, heel eenvoudig, op maat van ieder kind, niet schrikwekkend, leuke ballonvormen.