Rosanne

Snel geleverd

Snelle levering, de melamine bekers zijn heel binnen gekomen. Mooie bekers

Carine

Hele leuke collectie

E. Gerritsen

Goed verpakt

Linda

Prettige klantenservice, mooie producten, goede prijs en keurige levering

Prettig contact, goede prijs

Geanne Krijgsman

Prettig en correct

Doet wat beloofd: product op voorraad, snel verzonden en goede communicatie.

Marjon van Leeuwen

Hier nieuwe knoppen besteld voor een kastje. Ene dag besteld en de volgende dag al in huis! Superfijn.

Hele snelle levering.

R Bunel

Lastig om bestelling te plaatsen. Ik had een winkelmandje vol, en ging een account aanmaken om te bestellen. Maar toen kon ik niet betalen want ik moest inloggen. Prima, doen we dat. Maar toen was... Lastig om bestelling te plaatsen. Ik had een winkelmandje vol, en ging een account aanmaken om te bestellen. Maar toen kon ik niet betalen want ik moest inloggen. Prima, doen we dat. Maar toen was mijn winkelmand weg. Dus weer opnieuw gezocht en winkelmand gevuld. Toen wilde ik betalen, lukte niet want ik was niet ingelogd? Kon geen bank kiezen. Okee, dan nogmaals inloggen. Weer winkelmandje leeg, het was dat ik de producten alleen hier kon vinden anders had ik ergens anders besteld. Producten waren vervolgens wel snel in huis.

Eelke

Snelle verzending, mooie producten

eenkleinbeetjehulp

Uitstekend

Super snelle levering

S

Prettig bedrijf. De bestelling kwam op tijd en netjes binnen. Ik had een wasbaar vloerkleed besteld, wat na het wassen vlekkerig was geworden. Dit was een klacht die ze nog niet eerder hadden gehad,... Prettig bedrijf. De bestelling kwam op tijd en netjes binnen. Ik had een wasbaar vloerkleed besteld, wat na het wassen vlekkerig was geworden. Dit was een klacht die ze nog niet eerder hadden gehad, maar wilden het goed oplossen. Ik mocht kiezen of ik mijn geld terug wilde, of een nieuw kleed wilde ontvangen.
Heel fijn dat er wordt meegedacht en het wordt opgelost!

De klantenservice en meedenken met de klant.