Kwaliteit van onze producten

Goede snelle afhandeling

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Duidelijke site, en zoals boven vernoemd een snelle afhandeling

Snelle levering.
Ik ervaar het als heel erg slecht dat er een paar velletjes stickers in een doosje verzonden moeten worden. Dat kan gemakkelijk in een envelop!
Het zou mij zeker 5€...
Snelle levering.
Het zou mij zeker 5€ schelen in verzendkosten, en daar komt nog bij dat het beter voor het milieu is!

Goede prijs!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Zie verzending. Houdt aub rekening met milieu en de verzendkosten!!

Geachte heer, mevrouw,
De reden dat wij uw order als pakketje met handtekening voor ontvangst verzenden is:
- Wij laten de kosten van de stickers en het verzenden duidelijk zien. . Bij...
Geachte heer, mevrouw,
- Wij laten de kosten van de stickers en het verzenden duidelijk zien. . Bij bestelling staat duidelijk vermeld dat de kosten voor verzending Euro 7,80 ex. btw zijn.
- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post is de handling voor een nieuwe zending groot (opnieuw picken, voorraad bijwerken, opnieuw verpakken en verzenden). Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje met handtekening voor ontvangst blijven.
- De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt zijn, er komen geen kreuken in en ze worden niet vochtig.
- Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
- Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Keuringssticker.com

PNOMNI Service

Tweede aankoop, tweede maal prima inorde

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

website duidelijk, snel, prima kwaliteit

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

vooraf leveren bedrijven willen graag eerst geleverd krijgen en dan betalen.

Reactie Keuringssticker.com:

Geachte heer, De eerste order verzenden wij na vooruitbetaling of betaling via iDeal. Vervolgorders kunnen wij op rekening leveren. Wij hebben nu uw account omgezet naar vaste klant zodat u de... Geachte heer, De eerste order verzenden wij na vooruitbetaling of betaling via iDeal. Vervolgorders kunnen wij op rekening leveren. Wij hebben nu uw account omgezet naar vaste klant zodat u de volgende keer uw bestelling op rekening kunt plaatsen.

Werkt prima.

Super !!!

prijs/kwaliteit

Snel en goed geleverd

snelheid

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

voor 15 stickers van nog geen 2 euro. zit bijna 8 euro verzendkosten.in verhouding is dit erg veel. zeker gezien dat deze makkelijk in een enveloppe verstuurd had kunnen worden ,
nu in een...
nu in een hele doos met reclame van jullie.
een optie enveloppe voor 1 euro zou niet verkeerd zijn. nu is het erg duur.

Reactie Keuringssticker.com:

- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt zijn in een extra plastic gripzakje, er komen geen kreuken in en ze worden niet vochtig.
Met vriendelijke groet
Team Keuringssticker.com

Uitstekend

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

duidelijke site, gemakkelijk te vinden wat je nodig hebt

neen

?