Kwaliteit van onze producten

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Wij hebben 10 stickervellen á 5 stuks besteld, jammer dat de verzendkosten hoger zijn dan wat de stickervellen kosten.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ik zou graag zelf de jaartallen willen selecteren. Nu heb ik nog stikkers met 2018 erop en daar heb ik niks aan.

Reactie Keuringssticker.com:

In onze webshop laten wij door plaatjes zien met welke jaartallen de stickers beginnen. BIj de algemene plaatjes is dit nog niet zichtbaar en staat er JJ-JJ-JJ. Bij de afzonderlijke maten van de stickers 25 mm-30 mm- 40 mm staan de jaartallen die op dit moment staan op de stickers in voorraad. Over het algemeen staan er bij de ronde stickers 6 jaartallen op.
U kunt dan zelf zien of de reeks voor u voldoende is.
Bij afwijkende beginjaartallen die verder in de toekomst liggen, kunt u eventueel ook de stickers op maat maken en zelf het beginjaartal kiezen. Aangezien deze stickers op maat worden gemaakt is de levertijd daarvan circa 6 werkdagen.
Wanneer het huidige jaar op zijn einde loopt en de voorraad op is worden de stickers vervangen door het nieuwe jaartal. Ook zal dan het plaatje op de website worden aangepast.

Pedicure-service.nl

Communicatie naar de klant kan beter.

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Erg vriendelijke en behulpzame medewerker (Lian).

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Stickers gaan erg moeilijk los van het stickervel, maar dat is al jaren een bekend probleem. Communicatie naar de klant: wanneer worden de stickers geleverd.

Reactie Keuringssticker.com:

U heeft op 27 september stickers op maat besteld. Deze worden in zeefdruk gedrukt waardoor er een aantal voorbereidingen moeten worden gedaan voor het drukken. Op onze site staat vermeld dat de levering circa 6 werkdagen in beslag neemt. De stickers zijn 3 oktober naar u verzonden.

Het spijt ons dat de stickers wat moeilijk van het vel gaan. Normaal zouden deze gemakkelijk af te halen moeten zijn. Wanneer u de stickers wilt retourneren kunnen wij er even naar kijken en eventueel herstellen.

Met vriendelijke groet

Lian

Goede service

Goede producten en snelle service

Goede producten en snelle service
Overzichtelijke website

NVT

Prima, alles gedaan zoals je verwacht. Oftewel alles naar verwachting met dank

Goede snelle afhandeling

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Duidelijke site, en zoals boven vernoemd een snelle afhandeling

Snelle levering.
Ik ervaar het als heel erg slecht dat er een paar velletjes stickers in een doosje verzonden moeten worden. Dat kan gemakkelijk in een envelop!
Het zou mij zeker 5€...

Goede prijs!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Zie verzending. Houdt aub rekening met milieu en de verzendkosten!!

Geachte heer, mevrouw,

De reden dat wij uw order als pakketje met handtekening voor ontvangst verzenden is:

- Wij laten de kosten van de stickers en het verzenden duidelijk zien. . Bij bestelling staat duidelijk vermeld dat de kosten voor verzending Euro 7,80 ex. btw zijn.
- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post is de handling voor een nieuwe zending groot (opnieuw picken, voorraad bijwerken, opnieuw verpakken en verzenden). Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje met handtekening voor ontvangst blijven.
- De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt zijn, er komen geen kreuken in en ze worden niet vochtig.
- Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
- Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Keuringssticker.com

PNOMNI Service

Tweede aankoop, tweede maal prima inorde

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

website duidelijk, snel, prima kwaliteit

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

vooraf leveren bedrijven willen graag eerst geleverd krijgen en dan betalen.

Reactie Keuringssticker.com:

Geachte heer, De eerste order verzenden wij na vooruitbetaling of betaling via iDeal. Vervolgorders kunnen wij op rekening leveren. Wij hebben nu uw account omgezet naar vaste klant zodat u de volgende keer uw bestelling op rekening kunt plaatsen.