Mijndert Reinders

Erg tevreden over de keuringen die ik bij Keuringshuis heb laten doen!
Professionele inspectie en een keurig rapport met prijsindicaties op korte en op lange termijn.
De laatste keuring...
Erg tevreden over de keuringen die ik bij Keuringshuis heb laten doen!
De laatste keuring die ik bij Keuringshuis heb laten uitvoeren moest een beetje in de haast gebeuren maar ook dat was absoluut geen probleem.

Professionele inspectie en een keurig uitgebreid rapport.
Het personeel is ook erg vriendelijk.

Allard

Prima bedrijf, goede communicatie en goed rapport!

Bouwkundige keuring huis

Kennis, keuring, uitleg, snel een afspraak

Zeer goede ervaring

Nauwkeurig en eerlijk

Mariska Elema-Jansen

Goede ervaringen. Twee keer een keuring laten doen (twee verschillende huizen) en beide keren zeer was de inspecteur accuraat, met deskundig oog en duidelijke uitleg . Ze nemen echt alles mee, ze... Goede ervaringen. Twee keer een keuring laten doen (twee verschillende huizen) en beide keren zeer was de inspecteur accuraat, met deskundig oog en duidelijke uitleg . Ze nemen echt alles mee, ze zien alles en het rapport is heel duidelijk en uitgebreid. Ik had het keuringshuis gekozen vanwege de recensies die zo lovend zijn en het klopt ook echt. Bij deze keurders is het ook de moeite waard om zelf mee te lopen, juist vanwege de tijd die ze nemen om je alles uit te leggen en je leert er nog wat van.

Deskundig
Accuraat
Werken door
Uitgebreide uitleg en keuring

Heel goed

snelle reactie, goed kunnen regelen met verkoper's makelaar, goed rapport

Het contact was goed met KeuringsHuis. Bij de keuring werd mij verteld wat er gekeurd werd en werden ook tips gegeven over onderhoud van bijvoorbeeld CV, mechanische ventilatie ed.

Goede focus op klant
Aandacht voor vragen van de klant

Prima! Aanrader! Snel, vakkundig, vriendelijk, duidelijke uitleg al tijdens de keuring. Prijs is redelijk. Rapportage uitgebreid en duidelijk.

Hariëtte Huntjens

Zeer goede ervaring. Kundig. Heb er echt wat aan gehad.

Snelheid!

Super! Professioneel en kordaat

vriendelijke mensen, aan de telefoon en de bouwkundige die langs kwam
zeer professioneel