Charlot Luiting

De keuring was heel snel geregeld. Zeer vriendelijk en we kregen een duidelijke antwoorden op onze vragen.

Snel, heel vriendelijk, goede afspraken, heldere uitleg.

Particulier

Fijn telefonisch contact. Goed bereikbaar en snel ingepland.

Snelle keuring, binnen 3 dagen keuringsrapport binnen.

Overink

Vriendelijk, duidelijk

Legt alles goed uit

Jorrit

Erg vlot geregeld met duidelijke offerte!

Snelle (te)actie. Konden op korte termijn keuren. Kundige keurder. Konden alles vragen. Prettig in het contact.

Thijs

Goede keuring, alles werd goed uitgelegd.

Zeer professioneel.

P Duijzers

Prima ervaring

Vlotte en heldere keuring

J. Janssen

Goede ervaringen met Keuringshuis. Het energielabel kon binnen een week opgenomen worden en binnen 2 dagen had ik het label binnen. Naar aanleiding hiervan had ik nog een aantal vragen en werd ik... Goede ervaringen met Keuringshuis. Het energielabel kon binnen een week opgenomen worden en binnen 2 dagen had ik het label binnen. Naar aanleiding hiervan had ik nog een aantal vragen en werd ik goed te woord gestaan door de adviseur. Al met al een prettige ervaring gehad.

Communicatie, snel en en doen wat zij beloven

Egbert de Jong

De beperkingen zitten in de procedures die moeten worden gevolgd, en het door RVO gegenereerde rapport. Hier kan keuringshuis niet veel aan doen. Maar daarom een onjuiste conclusie van de Energie... De beperkingen zitten in de procedures die moeten worden gevolgd, en het door RVO gegenereerde rapport. Hier kan keuringshuis niet veel aan doen. Maar daarom een onjuiste conclusie van de Energie label

Reageren op een klacht

Wim van Doggenaar

Op zich goede ervaring. Enige vraagteken voor mij is dat ik bepaalde isolatie moet aantonen op papier. Vind ik vreemd, zou in mijn beleving uit onderzoek en metingen moeten blijken

Vriendelijk, nette rapportage,

Van Helden