anoniem

Niet goed

De bouwtechnische keuring en de communicatie vanuit inspectie is prima verlopen, maar ik vond Merel de telefoniste erg onvriendelijk en weinig service en dienstverlenend in haar communicatie. Heel... De bouwtechnische keuring en de communicatie vanuit inspectie is prima verlopen, maar ik vond Merel de telefoniste erg onvriendelijk en weinig service en dienstverlenend in haar communicatie. Heel jammer!

Reactie KeuringsHuis:

Geachte klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is belangrijk voor ons. Wij vinden het spijtig om te horen dat u het telefonische contact op deze manier heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Derhalve zijn wij blij te horen dat de keuring en de communicatie vanuit de inspectie goed is verlopen.
Wij hechten veel waarde aan een goede klantenservice. Uw ervaring zal intern besproken en ingezet worden ter verbetering van onze dienstverlening. Bedankt voor uw feedback!
Team Keuringshuis

J.Rooibos

Positief

Telefonisch goed geholpen. Erg tevreden met het energielabel.

Rozeboom

Het gaat om de keuring maar een vreselijke onbehouwen man en kwam ook nog een uur te laat (file, ja ja!) Belde dat half uurtje later werd. Kon geen vriendelijk woord vanaf houdt geen rekening met... Het gaat om de keuring maar een vreselijke onbehouwen man en kwam ook nog een uur te laat (file, ja ja!) Belde dat half uurtje later werd. Kon geen vriendelijk woord vanaf houdt geen rekening met corona maatregelen denderde zo je huis in en door met schoenen aan. Kinderen schrokken ervan.
Nee dit nooit meer. Hopelijk is het rapport wel goed, je betaalt er tenslotte best een heel bedrag voor.
Contact gehad met bedrijf zelf en daar erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen naar een oplossing te zoeken, de chef heeft het uiteindelijk netjes opgelost, jammer dat zo moest.

Hopelijk een goed rapport zonder fouten. Keurig rapport uiteindelijk uitgevoerd.

Daan

Snel en goed geholpen met het plannen van de afspraak. De inspecteur kon al onze vragen beantwoorden en ook nadat het rapport binnen kwam konden wij nog vragen stellen. Super!

Snel, kundig, vriendelijk

Iris

Keuringshuis heeft een huis gekeurd voor ons. Hierbij was de keuring prima verlopen maar bij het rapport stond helaas door het gehele document het verkeerde postcode en huisnummer. Dit heb ik... Keuringshuis heeft een huis gekeurd voor ons. Hierbij was de keuring prima verlopen maar bij het rapport stond helaas door het gehele document het verkeerde postcode en huisnummer. Dit heb ik telefonisch gemeld en diezelfde dag nog kregen we het juiste rapport met de juiste gegevens!

Klantvriendelijkheid en snelheid van probleem oplossen

Reactie KeuringsHuis:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te horen dat u in eerste instantie de rapportage met foutieve gegevens heeft ontvangen. Echter zijn wij blij om te horen dat ons team, naar aanleiding van het telefonische contact, u dezelfde dag nog heeft kunnen voorzien van de juiste rapportage. Ook waarderen wij het om te horen dat de keuring goed is verlopen.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit en accuratesse van onze rapportages en dienstverlening. Deze situatie zullen wij dan ook meenemen in onze kwaliteitsverbetering, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor uw feedback!
Team Keuringshuis

jd te biesebeek

Grondig, gedegen, keuringsexpert laat zich niet beinvloeden door verkoopmakelaar. vriendelijk, rustig, goede bespreking met de klant achteraf

zie hierboven

Van Galen

Kettenes

Positief

Er wordt meegedacht

Twan Kesseler

Ongelooflijk goede rapporten. Zeer deskundige, vriendelijke bouwkundige

Veel foto’s in het rapport. Duidelijk leesbaar ook voor leken….
Beste keuringsrapporten welke wij ooit zijn tegengekomen.

Beinema

Goede en snelle communicatie, keuring binnen 24 uur uitgevoerd, volgende dag een overzichtelijk en uitgebreid rapport ontvangen.
Jammer alleen dat de reperatiekosten niet conform de...
Jammer alleen dat de reperatiekosten niet conform de matktprijzen zijn.
Een eigen aannemers bedrijf zou niet alleen uniek zijn maar ook veel opleveren voor beide partijen.

Snel, vriendeijk en terdegen.