Goede hulp. Je kunt altijd bellen en om hulp vragen.
Snelle reactie ook.

Chantal

Heel goed.

Je kunt snel een afspraak regelen en binnen 2 dagen heb je het keuringsrapport

Miriam

Positief, snelle reactie en keurige afhandeling

Er werd meegedacht in welke dienst het beste bij ons paste (viel voor ons gunstig uit qua prijs). De persoon die ons huis bekeken heeft was zeer kundig en gaf goede, duidelijke adviezen.

Pijper

Snel geplande afspraak, zeer uitgebreid keuringsrapport in een dag of 2!

Snel en Uitvoerig

Inge

Erg professioneel en kundig.

Ik mocht mee met de bouwtechnische keuring, en meneer legde alles goed en duidelijk uit. Ook het rapport was helder en snel binnen.

Bouwkundige keuring laten uitvoeren. De inspecteur was vriendelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De inspecteur kwam vakkundig over. Ook heeft hij praktische tips gegeven voor mijn... Bouwkundige keuring laten uitvoeren. De inspecteur was vriendelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De inspecteur kwam vakkundig over. Ook heeft hij praktische tips gegeven voor mijn eigen gewenste aanpassingen en de benodigde aanpassingen. Inspectie rapport was de volgende dag al binnen.

Vakkundig, snel en geeft vertrouwen

Mijn huis moest snel gekeurd vanwege een spoedige overdracht. Het Keuringshuis bood uitkomst, een spoedkeuring (50e extra) werd inderdaad binnen 2 werkdagen uitgevoerd en de resultaten waren een dag... Mijn huis moest snel gekeurd vanwege een spoedige overdracht. Het Keuringshuis bood uitkomst, een spoedkeuring (50e extra) werd inderdaad binnen 2 werkdagen uitgevoerd en de resultaten waren een dag later binnen. We waren zelf bij de keuring en hebben ook nog eea geleerd, en hadden de mogelijkheid tot vragen stellen. Heel fijn!

Heel professioneel, snel en kundig.

Cafetaria royal

Snel

Marco van Poppelen

Zeer goed

De persoon die de keuring uitvoerde had veel verstand van zaken, nam de tijd om alle vragen netjes te beantwoorden en heeft een mooi rapport opgeleverd. De prijs was meer dan redelijk.