KeuringsHuis is een uitstekende partij voor een bouwkundige inspectie tegen een scherpe prijs.

Kundig. Kennis van zaken.
Duidelijke rapportage.
Nette prijs.

Nils

We vinden het erg prettig dat u zo snel en uitgereidt dit heeft kunnen opleveren. We zijn dan ook erg tevreden in de mate waarin het uitgevoerd is.

Snelheid en volledigheid

RogierB

Donderdag ochtend gebelt voor een spoed aanvraag, vrijdag ochtend werd er gekeurd, zaterdag ochtend het rapport binnen. Supersnel en goede service!

Ik heb goede ervaringen met het Keuringshuis. Het rapport was waardevol en duidelijk, en we konden aanvullende aandachtspunten aangeven.

Het rapport was snel binnen (spoedverzoek).

Arie

Positief, zowel qua snelheid, afspraken nakomen en beantwoording vragen na afloop.

In het geheel positief, zie ook boven.

Kon snel een afspraak maken op door mij gewenste dag. Zelf heb ik met de keuring meegelopen en veel tips gekregen. Op afgesproken dag een goed en duidelijk rapport ontvangen.

snelle service en een goed rapport.

Alfred Mulder

Correct- zakelijk

Duidelijke rapportage , daar kan men wat mee.

Thomas

Snel, stipt, professioneel en onderbouwd. De bouwkundig ingenieur was mooi op tijd. Gaf goede uitleg en gaf antwoord op al mijn vragen. Ook het rapport is goed onderbouwd en uitgebreid met vele... Snel, stipt, professioneel en onderbouwd. De bouwkundig ingenieur was mooi op tijd. Gaf goede uitleg en gaf antwoord op al mijn vragen. Ook het rapport is goed onderbouwd en uitgebreid met vele foto's en indicaties.Al met al zeer tevreden! Tevens 1 van de goedkoopste.

De snelheid en kennis van de bouwkundig ingenieur ondanks zijn jonge leeftijd. Erg goed!

A. H.

Uitstekende en kwalitatief perfecte keuring tegen een hele scherpe prijs!

De keuring werd rustig, doelgericht en professioneel afgehandeld, er was voldoende ruimte voor vragen en werden ook terloops opmerkingen/aandachtspunten naar mij als potentiële koper gemaakt. Het... De keuring werd rustig, doelgericht en professioneel afgehandeld, er was voldoende ruimte voor vragen en werden ook terloops opmerkingen/aandachtspunten naar mij als potentiële koper gemaakt. Het rapport voldeed volkomen aan onze eisen en heeft menig verbeter punt kenbaar gemaakt die wij zeker niet hadden ontdekt. Wij zullen indien nodig, in de toekomst weer gebruik maken van Keuringshuis.

Alles is heel soepel verlopen! Aanvraagformulier ingevuld, vervolgens ging Keuringshuis afspraak inplannen met de verkopers en binnen 2 dagen had ik mijn rapport ontvangen.

Online afhandelen van de aanvragen!