Edzo

Mijn ervaring met KeuringsHuis was accuraat, snel in reactie, uitvoerig in inspectie. Precies wat ik mij erbij had voorgesteld. Hulde voor de beeldvorming via de website. Hulde voor de kwaliteit van... Mijn ervaring met KeuringsHuis was accuraat, snel in reactie, uitvoerig in inspectie. Precies wat ik mij erbij had voorgesteld. Hulde voor de beeldvorming via de website. Hulde voor de kwaliteit van het rapport.

Gedetailieerd rapport, Inclusief genoeg foto's.
Gedetaileerde rondgang langs het huis en bereid op alle vragen rustig antwoord te geven.
Goed voorbereid (had research naar de regio...
Gedetailieerd rapport, Inclusief genoeg foto's.
Goed voorbereid (had research naar de regio gedaan en alle nodige tools bij de hand)

P. Spijkerman

Supersnelle service: vrijdag einde van de middag keuring aangevraagd, binnen 15min bevestiging, maandagochtend keuring, dinsdagochtend het rapport in de mail. De bouwkundige kwam tijdens de... Supersnelle service: vrijdag einde van de middag keuring aangevraagd, binnen 15min bevestiging, maandagochtend keuring, dinsdagochtend het rapport in de mail. De bouwkundige kwam tijdens de bouwtechnische keuring (tbv aankoop woning) zeer deskundig over en gaf heldere uitleg over de bevindingen. Stond tevens open voor vragen. Ging discreet om met de bevindingen gezien de aanwezigheid van verkoopmakelaar in de woning en liet aan ons over wat wij wilden vertellen aan de verkopers. Keurig, een echte aanrader!

Soepele, vlotte communicatie, keuring op super korte termijn geregeld, rapport ook zeer snel beschikbaar.

J. Bouwman

Advies waar je wat aan hebt

Advies waar je wat aan hebt

Arjen Groot

Zeer klantvriendelijk en klantgericht, keurig alles voor elkaar, stipt en deskundig. goede ervaring mee! Hartelijke groet Arjen Groot.

Prima. Konden ons snel van dienst zijn. Helaas was het advies en eigen inzicht niet wat wij verwacht hadden.

Reactie KeuringsHuis:

Geachte klant,
Het spijt ons te horen dat u wat anders verwachtte bij de oplevering.
Geachte klant,
Het spijt ons te horen dat u wat anders verwachtte bij de oplevering.
Na de oplevering had de inspecteur het idee u goed van dienst te zijn geweest en heeft hij u ook de mogelijkheid gegeven verdere vragen te stellen.
Indien u later nog vragen zou hebben staan wij daar ook voor open.
Graag zouden wij van KeuringsHuis horen wat u dan wel van ons had verwacht. Hiermee zouden wij toekomstige klanten mogelijk nog beter van dienst kunnen zijn.
KeuringsHuis

Linda

Zeer goede ervaring! Goed en deskundig advies gekregen tijdens de voorschouw van de oplevering van mijn nieuwbouwwoning. Aanrader!

Snel en punctueel

Judith

Prettig contact, ook toen we nog vragen hadden achteraf, konden we gewoon bellen en werden de vragen beantwoord.

J.W. is objectief en heeft veel kennis in huis. Hij staat open voor vragen en feedback en neemt de tijd om alles uit te leggen wat hij ziet. Ik zou hem zeker aanraden aan vrienden en kennissen.

Goede dienstverlening

Kan geen opvallende sterke punten noemen.

De medewerker was vrij behulpzaam met alles.

Yuri Idris

Erg tevreden en indien nodig zal ik bij de volgende keuring weer voor jullie kiezen.

Dit is de eerste keuring die ik mee maak, dus heb geen referentiekader. In totaal ongeveer 45 minuten bezig geweest. Ik vind het een mooi balans tussen de kwaliteit en de doorlooptijd.
De...
De prijs is een stuk lager dan de prijs van de keuringspartij die de makelaar, dus dat was ook prettig.
Ook veel tips gekregen over het huis en wat je als koper moet onderhouden.