Arie

Positief, zowel qua snelheid, afspraken nakomen en beantwoording vragen na afloop.

In het geheel positief, zie ook boven.

Kon snel een afspraak maken op door mij gewenste dag. Zelf heb ik met de keuring meegelopen en veel tips gekregen. Op afgesproken dag een goed en duidelijk rapport ontvangen.

snelle service en een goed rapport.

Alfred Mulder

Correct- zakelijk

Duidelijke rapportage , daar kan men wat mee.

Thomas

Snel, stipt, professioneel en onderbouwd. De bouwkundig ingenieur was mooi op tijd. Gaf goede uitleg en gaf antwoord op al mijn vragen. Ook het rapport is goed onderbouwd en uitgebreid met vele... Snel, stipt, professioneel en onderbouwd. De bouwkundig ingenieur was mooi op tijd. Gaf goede uitleg en gaf antwoord op al mijn vragen. Ook het rapport is goed onderbouwd en uitgebreid met vele foto's en indicaties.Al met al zeer tevreden! Tevens 1 van de goedkoopste.

De snelheid en kennis van de bouwkundig ingenieur ondanks zijn jonge leeftijd. Erg goed!

A. H.

Uitstekende en kwalitatief perfecte keuring tegen een hele scherpe prijs!

De keuring werd rustig, doelgericht en professioneel afgehandeld, er was voldoende ruimte voor vragen en werden ook terloops opmerkingen/aandachtspunten naar mij als potentiële koper gemaakt. Het... De keuring werd rustig, doelgericht en professioneel afgehandeld, er was voldoende ruimte voor vragen en werden ook terloops opmerkingen/aandachtspunten naar mij als potentiële koper gemaakt. Het rapport voldeed volkomen aan onze eisen en heeft menig verbeter punt kenbaar gemaakt die wij zeker niet hadden ontdekt. Wij zullen indien nodig, in de toekomst weer gebruik maken van Keuringshuis.

Alles is heel soepel verlopen! Aanvraagformulier ingevuld, vervolgens ging Keuringshuis afspraak inplannen met de verkopers en binnen 2 dagen had ik mijn rapport ontvangen.

Online afhandelen van de aanvragen!

Peter

Helemaal super en snel geregeld. Overzichtelijk rapport.

Helemaal super en snel geregeld. Overzichtelijk rapport.

Mail komt in spambox

Snel een afspraak ingepland. Goedkoop en professioneel. Heldere uitleg.

Snelheid, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle reactie