Prima! Aanrader! Snel, vakkundig, vriendelijk, duidelijke uitleg al tijdens de keuring. Prijs is redelijk. Rapportage uitgebreid en duidelijk.

Hariëtte Huntjens

Zeer goede ervaring. Kundig. Heb er echt wat aan gehad.

Snelheid!

Super! Professioneel en kordaat

vriendelijke mensen, aan de telefoon en de bouwkundige die langs kwam
zeer professioneel

Duidelijk snel en vakkundige keuring van ons toekomstige huis.

Verhoeks

Goed, behulpzaam , bereikbaar.

Dit bedrijf en zijn medewerkers waren de enige goed bereikbare tijdens de bouwvak.
Menig ander die wij in eerste instantie hadden benadert waren gesloten ,dat is op zich begrijpelijk tijdens de vakantieperiode maar opvallend was dat geen van hun dit in hun voicemail vermelden .
Wij als beller konden dus niet weten of de firma's met vakantie zijn of gewoon even niet bereikbaar
Gelukkig waren jullie niet alleen bereikbaar maar ook zeer behulpzaam .
Blij dat wij uiteindelijk bij jullie zijn uitgekomen
Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen bij anderen.

Reactie KeuringsHuis:

Hartelijk dank voor uw review. De foto's zijn in HD zojuist per email naar u verstuurd. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Het maken van een afspraak was makkelijk, keuring verliep netjes en het rapport was snel binnen

Sander Westerhoff

Positief, klantgerichte aanpak. Er wordt goed de tijd genomen om samen met de klant de woning grondig te inspecteren, en de ruimte werd voldoende gegeven voor het stellen van vragen en maken van... Positief, klantgerichte aanpak. Er wordt goed de tijd genomen om samen met de klant de woning grondig te inspecteren, en de ruimte werd voldoende gegeven voor het stellen van vragen en maken van eigen opmerkingen. Rapportage achteraf ook overzichtelijk.

- Technische expertise goed
- Klantgericht

Prettige, rustige keurmeester. Vriendelijk in de omgang en bekijkt het huis in alle rust samen met je door. Staat ook open voor jouw input in plaats van alleen zijn eigenlijk puntenlijstje af te... Prettige, rustige keurmeester. Vriendelijk in de omgang en bekijkt het huis in alle rust samen met je door. Staat ook open voor jouw input in plaats van alleen zijn eigenlijk puntenlijstje af te werken. Rapport zag er, op een enkele telfout verder ook prima en uitgebreid uit.

- Bouwtechnische Expertise goed
- Vriendelijke omgang en rust in uitleg van gebreken

Nienke

Goede ervaring, snel een afspraak en keurig op de hoogte gehouden.

goede en kritische beoordeling. Wij hebben het als goed onderhandelpunt kunnen gebruiken

Angelique Zancada

Top ervaring, goede service. Duidelijk rapport met foto's.
Top ervaring, goede service. Duidelijk rapport met foto's.
Prettige en snelle communicatie. Zeker je geld waard. Heb eerder een keuring laten doen, die stelt echt niks voor in vergelijking met dit bedrijf.

Goed en duidelijk rapport met foto's