Loek Groot

Wij hadden op korte termijn een keuring nodig en bij Keuringshuis was dat mogelijk. Wij hadden op vooraf aangegeven dat wij het fijn vonden om ter plekke geïnformeerd te worden over de staat van het... Wij hadden op korte termijn een keuring nodig en bij Keuringshuis was dat mogelijk. Wij hadden op vooraf aangegeven dat wij het fijn vonden om ter plekke geïnformeerd te worden over de staat van het huis. Dit gebeurde op een duidelijke manier. Bedrijf doet wat het toezegt tegen een prima prijs.

Afspraak op korte termijn en een specialist die zijn specialistische bevindingen prima kan vertalen naar -voor een leek- goed te begrijpen input.

J. Janssen

Deskundige inspecteur die de tijd nam tijdens de keuring en binnen twee dagen had ik het rapport binnen. Het rapport is overzichtelijk en duidelijk.

Snelheid en deskundigheid van de inspecteur

Gewoon goed. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Makkelijk, transparant, online en heldere rapportage

Bouwtechnische keuring laten doen

snelheid

Jens Vork

Zeer tevreden.
Snelle afhandeling en een duidelijk en overzichtelijk rapport.

Snelheid mbt het maken van de afspraak en het daadwerkelijke rapport

Mijndert Reinders

Erg tevreden over de keuringen die ik bij Keuringshuis heb laten doen!
Professionele inspectie en een keurig rapport met prijsindicaties op korte en op lange termijn.
De laatste keuring...
Erg tevreden over de keuringen die ik bij Keuringshuis heb laten doen!
De laatste keuring die ik bij Keuringshuis heb laten uitvoeren moest een beetje in de haast gebeuren maar ook dat was absoluut geen probleem.

Professionele inspectie en een keurig uitgebreid rapport.
Het personeel is ook erg vriendelijk.

Allard

Prima bedrijf, goede communicatie en goed rapport!

Bouwkundige keuring huis

Kennis, keuring, uitleg, snel een afspraak

Zeer goede ervaring

Nauwkeurig en eerlijk

Mariska Elema-Jansen

Goede ervaringen. Twee keer een keuring laten doen (twee verschillende huizen) en beide keren zeer was de inspecteur accuraat, met deskundig oog en duidelijke uitleg . Ze nemen echt alles mee, ze... Goede ervaringen. Twee keer een keuring laten doen (twee verschillende huizen) en beide keren zeer was de inspecteur accuraat, met deskundig oog en duidelijke uitleg . Ze nemen echt alles mee, ze zien alles en het rapport is heel duidelijk en uitgebreid. Ik had het keuringshuis gekozen vanwege de recensies die zo lovend zijn en het klopt ook echt. Bij deze keurders is het ook de moeite waard om zelf mee te lopen, juist vanwege de tijd die ze nemen om je alles uit te leggen en je leert er nog wat van.

Deskundig
Accuraat