Harry Schrijver

Snelle communicatie en follow-up. Professioneel in houding, werkwijze en deskundigheid en houdt zich uitstekend aan afspraken.

Professioneel.

Prettige communicatie, snelle keuring en degelijke rapportage.

Snelheid, communicatie, ervaring

Denise & Sjoerd

Goede ervaring gehad met de bouwkundige keuring bij KeuringsHuis! Hij kwam op tijd, heeft alles onderzocht en we kregen uitleg waar nodig (voor een leek zoals wij heel fijn). De volgende dag kregen... Goede ervaring gehad met de bouwkundige keuring bij KeuringsHuis! Hij kwam op tijd, heeft alles onderzocht en we kregen uitleg waar nodig (voor een leek zoals wij heel fijn). De volgende dag kregen we het rapport al toegestuurd en hadden we de bevestiging die we zochten.

Uitleg over alles. Wanner we iets niet begrepen werd die duidelijk uitgelegd. Hierdoor was de uitkomst van het rapport niet verrassend, wel zo prettig.

Uitstekende ervaring met opleveringskeuring nieuwbouw icm thermografische keuring. Afspraak gemaakt die gebonden was aan het vaste oplevermoment aannemer, perfect op tijd aanwezig. Er waren helaas... Uitstekende ervaring met opleveringskeuring nieuwbouw icm thermografische keuring. Afspraak gemaakt die gebonden was aan het vaste oplevermoment aannemer, perfect op tijd aanwezig. Er waren helaas veel aandachtspunten te noteren. De neutrale keurmeester vanuit de aannemer was vriendelijk, maar verder vooral passief. 'Onze' KeuringsHuis keurmeester was ook vriendelijk maar wel kritisch richting aannemer, gaf uitleg aan ons, noteerde adequaat met tablet zodat er ook een duidelijke lijst volgde. Waar nodig gaf hij de aannemer verbaal een zetje in de goede richting.

Meteen digitaal vastleggen was duidelijke plus t.o.v. de handgeschreven formulieren van de keurmeester van de aannemer. Zeker omdat er tientallen aandachtspunten vastgelegd moesten worden voor ons... Meteen digitaal vastleggen was duidelijke plus t.o.v. de handgeschreven formulieren van de keurmeester van de aannemer. Zeker omdat er tientallen aandachtspunten vastgelegd moesten worden voor ons als koper.

S. Behiar

Opleveringskeuring werd keurig uitgevoerd: grondig en zeer professioneel uitgevoerd. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening, handige tips en de stiptheid.

Hele fijne ervaring met Keuringshuis, zeker aan te bevelen!

Het contact vooraf was prettig.
De keuring werd snel ingepland, het rapport was ook binnen 2 dagen binnen.
Goede adviezen tijdens de keuring en in het rapport.

T. Vo

Bouwkundige keuring nodig bij het aankopen van een woning.

Op korte termijn beschikbaar, vriendelijk en snelle communicatie.

Zeer aan te bevelen! Snelle bemiddeling en ideaal gecombineerd na elkaar op een dag. Taxatie en bouwkundige keuring heel proffesioneel. Binnen twee dagen rapport klaar.

Loek Groot

Wij hadden op korte termijn een keuring nodig en bij Keuringshuis was dat mogelijk. Wij hadden op vooraf aangegeven dat wij het fijn vonden om ter plekke geïnformeerd te worden over de staat van het... Wij hadden op korte termijn een keuring nodig en bij Keuringshuis was dat mogelijk. Wij hadden op vooraf aangegeven dat wij het fijn vonden om ter plekke geïnformeerd te worden over de staat van het huis. Dit gebeurde op een duidelijke manier. Bedrijf doet wat het toezegt tegen een prima prijs.

Afspraak op korte termijn en een specialist die zijn specialistische bevindingen prima kan vertalen naar -voor een leek- goed te begrijpen input.

J. Janssen

Deskundige inspecteur die de tijd nam tijdens de keuring en binnen twee dagen had ik het rapport binnen. Het rapport is overzichtelijk en duidelijk.

Snelheid en deskundigheid van de inspecteur