Jolien Philipsen

Konden snel een afspraak maken voor een inspectie en hebben een helder keuringsrapport ontvangen. We zijn erg tevreden over het Keuringshuis. Inspecteur was erg vriendelijk en professioneel.

Professioneel en vriendelijk personeel.
We zijn snel geholpen. Hebben een helder rapport ontvangen.

M. van der Bent

Tijdens de keuring meegelopen. Vragen (aangaande verbouwing) die ik stelde werden professioneel beantwoord en voorzien van tips waar mogelijk.

Goede en duidelijke communicatie.

Helemaal prima. Snel afspraak kunnen maken, nauwkeurige inspectie.

Snel afspraak kunnen maken.

Prima keuring. Houdt rekening met vragen van klanten. Helder rapport. Goede prijs.

Binnen een paar dagen een afspraak en vervolgens binnen 2 dagen na de keuring het rapport binnen. Heel fijn!

Snelheid, prijs, overzichtelijk rapport.

Professionele uitstraling qua afspraak, stiptheid en deskundigheid.

Erwin

Bereikbaar wanneer het ons uitkwam, na 18:00 uur 's avonds. Inplannen was zo gebeurd, binnen een paar dagen. Het verzetten van de afspraak naderhand was ook helemaal prima. De afspraak vond plaats... Bereikbaar wanneer het ons uitkwam, na 18:00 uur 's avonds. Inplannen was zo gebeurd, binnen een paar dagen. Het verzetten van de afspraak naderhand was ook helemaal prima. De afspraak vond plaats binnen een paar werkdagen en het rapport kregen wij binnen twee werkdagen na de keuring. Het rapport is overzichtelijk, duidelijk. Bedankt, KeuringsHuis!

Goed bereikbaar, flexibel met afspraken maken: binnen een paar dagen al mogelijk. In heel Nederland beschikbaar. De levering van het rapport is snel en de inhoud is overzichtelijk en duidelijk. Wij... Goed bereikbaar, flexibel met afspraken maken: binnen een paar dagen al mogelijk. In heel Nederland beschikbaar. De levering van het rapport is snel en de inhoud is overzichtelijk en duidelijk. Wij raden keuringshuis.nl aan!

Donna van Engelen

Keuring van koophuis

Wij kregen ons rapport de volgende dag al binnen. Ontzettend snel en fijn. Het rapport is duidelijk en overzichtelijk. Voldoende informatie. Tijdens de keuring werden wij meegenomen door het huis en... Wij kregen ons rapport de volgende dag al binnen. Ontzettend snel en fijn. Het rapport is duidelijk en overzichtelijk. Voldoende informatie. Tijdens de keuring werden wij meegenomen door het huis en was er de mogelijkheid om per ruimte al even te bespreken wat hij zag. Hierdoor is het rapport voor ons nog duidelijker en hebben wij een goed beeld van het resultaat.

KeuringsHuis is een uitstekende partij voor een bouwkundige inspectie tegen een scherpe prijs.

Kundig. Kennis van zaken.
Duidelijke rapportage.
Nette prijs.

Nils

We vinden het erg prettig dat u zo snel en uitgereidt dit heeft kunnen opleveren. We zijn dan ook erg tevreden in de mate waarin het uitgevoerd is.

Snelheid en volledigheid