Farhana Faroque

Heel positief. Snelle en vriendelijke service. Grondige keuring.

Gaan grondig te werk. Checken alle details.

Bouwkundige keuring

Snelle en adequate service. Uit de controle en de rapporten van de bouwkundige keuring blijkt vakmanschap.

Snelle service, correcte Inspecteur, vakman, goede communicatieve eigenschappen, keurig rapport

Rvz

Geode communicatie, net rapport en zeer snelle service. Erg tevreden!

Zeer snelle service met spoed keuring uitgevoerd binnen 2 werkdagen.

Behulpzaam, vriendelijk.

De heer

Snelle en goede service! Zowel buitendienst als binnendienst

Snelle service

Jaromir Wieles

Wij hebben ons nieuwe huis laten keuren door Keuringshuis. Afspraak maken ging erg gemakkelijk, Keurhuis regelt dat met de verkopende makelaar. De bouwkundig inspecteur kwam zeer kundig over en... Wij hebben ons nieuwe huis laten keuren door Keuringshuis. Afspraak maken ging erg gemakkelijk, Keurhuis regelt dat met de verkopende makelaar. De bouwkundig inspecteur kwam zeer kundig over en heeft het huis grondig geïnspecteerd. Hij vertelde goed wat hij deed en wat belangrijke punten zijn om op te letten bij een keuring. Het keuringsrapport zag er erg professioneel uit waarbij alles heel gedetailleerd uitgeschreven stond en onderbouwd werd met foto's. Ons bouwkundig adviseur was ook erg verrast door de kundigheid en de professionaliteit van de bouwkundig inspecteur.
De keuring heeft veel voor ons opgeleverd en veel onduidelijkheden weggenomen.

De Bouwkundig inspecteur kwam zeer kundig over en het rapport was volledig en uitgebreid.

Super goede ervaring, legde alles goed uit, je word erbij betrokken en je kon alles vragen. Hij wist waar die over praatte.

Snelle service, deskundig en goede uitleg

Jan

Prima geregeld. Snel. Vakkundig.

Wzpsycholoog

Afspraak snel ingepland, keuring verliep soepel en deskundig. Rapportage was 1,5 dagen later al binnen. Super!

Snel, deskundig en duidelijk opgestelde rappotage.