Mijn huis moest snel gekeurd vanwege een spoedige overdracht. Het Keuringshuis bood uitkomst, een spoedkeuring (50e extra) werd inderdaad binnen 2 werkdagen uitgevoerd en de resultaten waren een dag... Mijn huis moest snel gekeurd vanwege een spoedige overdracht. Het Keuringshuis bood uitkomst, een spoedkeuring (50e extra) werd inderdaad binnen 2 werkdagen uitgevoerd en de resultaten waren een dag later binnen. We waren zelf bij de keuring en hebben ook nog eea geleerd, en hadden de mogelijkheid tot vragen stellen. Heel fijn!

Heel professioneel, snel en kundig.

Cafetaria royal

Snel

Marco van Poppelen

Zeer goed

De persoon die de keuring uitvoerde had veel verstand van zaken, nam de tijd om alle vragen netjes te beantwoorden en heeft een mooi rapport opgeleverd. De prijs was meer dan redelijk.

Penders

Zeer kundig en zinvol

Kundig en veel adviezen

Professionele en snelle diensteverlening

professionele en snelle diensteverlening

Excellent!

Great feedback when making the inspection of the house (I was present at the inspection)

Goede ervaring

keuringsmedewerker is een goede vakman, die op nauwkeurige wijze het hele huis heeft onderzocht. Gaf goede informatie.

Stolk

De medewerker was wat vroeger en is begonnen met de keuring. Toen ik op tijd kwam heeft hij me meegenomen in wat hij al gezien had.
Voor datgene wat overbleef ben ik meegelopen en ik kon...
Voor datgene wat overbleef ben ik meegelopen en ik kon vragen wat ik wilde

Vriendelijkheid

T.G. Ooms

Zeer uitvoering en correct rapport

Heel adequaat, zorgvuldig en snel

Positief

Snelle afspraak, goede communicatie, komen afspraken na.