M.Eghtesad

Keurig. De afspraak was snel gemaakt. Ze nemen de tijd voor en zijn erg behulpzaam. Wij zijn er erg blij mee.

Behulpzaam, vriendelijk en snel

E. Demirel

Snel, duidelijk en een goed rapport mogen ontvangen.

Duidelijk, snelle reactie, leuke prijzen

Sjors B.

Het bedrijf kwam zijn afspraken na en de inspecteur was mooi optijd. Ik ben samen met inspecteur door het huis gewandeld en kreeg live informatie en advies over de verbouwing. Al met al heb veel van... Het bedrijf kwam zijn afspraken na en de inspecteur was mooi optijd. Ik ben samen met inspecteur door het huis gewandeld en kreeg live informatie en advies over de verbouwing. Al met al heb veel van hem geleerd en is dit bedrijf een aanrader.

Afspraken nagekomen en duidelijke informatie ontvangen.

Goede hulp. Je kunt altijd bellen en om hulp vragen.
Snelle reactie ook.

Chantal

Heel goed.

Je kunt snel een afspraak regelen en binnen 2 dagen heb je het keuringsrapport

Miriam

Positief, snelle reactie en keurige afhandeling

Er werd meegedacht in welke dienst het beste bij ons paste (viel voor ons gunstig uit qua prijs). De persoon die ons huis bekeken heeft was zeer kundig en gaf goede, duidelijke adviezen.

Pijper

Snel geplande afspraak, zeer uitgebreid keuringsrapport in een dag of 2!

Snel en Uitvoerig

Inge

Erg professioneel en kundig.

Ik mocht mee met de bouwtechnische keuring, en meneer legde alles goed en duidelijk uit. Ook het rapport was helder en snel binnen.

Bouwkundige keuring laten uitvoeren. De inspecteur was vriendelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De inspecteur kwam vakkundig over. Ook heeft hij praktische tips gegeven voor mijn... Bouwkundige keuring laten uitvoeren. De inspecteur was vriendelijk en nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De inspecteur kwam vakkundig over. Ook heeft hij praktische tips gegeven voor mijn eigen gewenste aanpassingen en de benodigde aanpassingen. Inspectie rapport was de volgende dag al binnen.

Vakkundig, snel en geeft vertrouwen