GJ

Prima, vlotte en professioneel uitgevoerde keuring

heldere uitleg

Henk Baar

Slecht

Reactie KeuringsHuis:

Geachte heer Baar,
Geachte heer Baar,
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze uitgevoerde dienst en snappen eigenlijk ook niet waar het zo fout is gegaan. U heeft bij ons na telefonisch contact opdracht gegeven tot een vooroplevering van uw nieuwbouwhuis.
Wat wij doen is een objectieve beoordeling van wat eventueel conform afspraken hersteld dient te worden en/of nog gebeuren moet en willen dit zo goed mogelijk vastleggen. U heeft de gelegenheid gehad om tijdens de vooroplevering ook vragen te kunnen stellen aan onze inspecteur om eventuele onduidelijkheden te verhelderen. Wat wij niet doen tijdens een vooroplevering of oplevering is bemiddelen bij een geschil met de aannemer.
N.a.v. van uw klacht hebben wij u gebeld en tijdens ons telefoongesprek ontstond het beeld dat uw verwachtingen niet geheel overeenkwamen met de door ons geleverde dienst. Uw verwachtingen vallen buiten de inhoud van onze dienst. De verwachting van u lag/ligt meer in de lijn van “Bouwbegeleiding en/of mediation”.
Wij wensen u (ondanks een negatieve beoordeling) veel succes met voltooien van de woning.
Team Keuringshuis

Zwaan

Mooi en duidelijk rapport; echter duurde het erg lang voordat de keuring kon worden uitgevoerd.

Duidelijk en overzichtelijk rapport

Bastiaan Snelders

Zeer goede ervaring met het Keuringshuis

Knowhow van de keurder. Snelheid van de behandeling.

R. Clement-Elzinga

We hebben onze woning NA aankoop laten keuren. Dit omdat we twijfels hadden over de kwaliteit van een aantal zaken. Onze keurder bekeek de zaak nauwkeurig en informeerde ons op een prettige toon... We hebben onze woning NA aankoop laten keuren. Dit omdat we twijfels hadden over de kwaliteit van een aantal zaken. Onze keurder bekeek de zaak nauwkeurig en informeerde ons op een prettige toon over het hoe en wat en dacht mee over hoe verder met de aangetroffen problemen/ uitdagingen.

Nauwkeurige inspectie en goede omgangsvormen

H. Jochemsen

Kwalitatief goede keuring.

nvt

Mark van Baalen

Deskundige en prettige taxateur

Gedegen onderzoek van de woning en overleg over de verbouwing

Willem

Snel en duidelijk rapport

Chelbi

Goed en minder goed. Onafhankelijke keuring is niet gelukt.

Snelle service. Meedenken

R A.N. Belski

Deskundige keuring

Communicatie en snelle aanlevering rapport