Snelheid
Advies
Prijs

Uitstekende ervaring met opleveringskeuring nieuwbouw icm thermografische keuring. Afspraak gemaakt die gebonden was aan het vaste oplevermoment aannemer, perfect op tijd aanwezig. Er waren helaas...

Meteen digitaal vastleggen was duidelijke plus t.o.v. de handgeschreven formulieren van de keurmeester van de aannemer. Zeker omdat er tientallen aandachtspunten vastgelegd moesten worden voor ons als koper.

S. Behiar

Opleveringskeuring werd keurig uitgevoerd: grondig en zeer professioneel uitgevoerd. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening, handige tips en de stiptheid.

Hele fijne ervaring met Keuringshuis, zeker aan te bevelen!

Het contact vooraf was prettig.
De keuring werd snel ingepland, het rapport was ook binnen 2 dagen binnen.
Goede adviezen tijdens de keuring en in het rapport.

T. Vo

Bouwkundige keuring nodig bij het aankopen van een woning.

Op korte termijn beschikbaar, vriendelijk en snelle communicatie.

Zeer aan te bevelen! Snelle bemiddeling en ideaal gecombineerd na elkaar op een dag. Taxatie en bouwkundige keuring heel proffesioneel. Binnen twee dagen rapport klaar.

Loek Groot

Wij hadden op korte termijn een keuring nodig en bij Keuringshuis was dat mogelijk. Wij hadden op vooraf aangegeven dat wij het fijn vonden om ter plekke geïnformeerd te worden over de staat van het...

Afspraak op korte termijn en een specialist die zijn specialistische bevindingen prima kan vertalen naar -voor een leek- goed te begrijpen input.

J. Janssen

Deskundige inspecteur die de tijd nam tijdens de keuring en binnen twee dagen had ik het rapport binnen. Het rapport is overzichtelijk en duidelijk.

Snelheid en deskundigheid van de inspecteur

Gewoon goed. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Makkelijk, transparant, online en heldere rapportage

Bouwtechnische keuring laten doen

snelheid

Jens Vork

Zeer tevreden.
Snelle afhandeling en een duidelijk en overzichtelijk rapport.

Snelheid mbt het maken van de afspraak en het daadwerkelijke rapport