Jaromir Wieles

Wij hebben ons nieuwe huis laten keuren door Keuringshuis. Afspraak maken ging erg gemakkelijk, Keurhuis regelt dat met de verkopende makelaar. De bouwkundig inspecteur kwam zeer kundig over en...

De Bouwkundig inspecteur kwam zeer kundig over en het rapport was volledig en uitgebreid.

Super goede ervaring, legde alles goed uit, je word erbij betrokken en je kon alles vragen. Hij wist waar die over praatte.

Snelle service, deskundig en goede uitleg

Jan

Prima geregeld. Snel. Vakkundig.

Wzpsycholoog

Afspraak snel ingepland, keuring verliep soepel en deskundig. Rapportage was 1,5 dagen later al binnen. Super!

Snel, deskundig en duidelijk opgestelde rappotage.

Harry Schrijver

Snelle communicatie en follow-up. Professioneel in houding, werkwijze en deskundigheid en houdt zich uitstekend aan afspraken.

Professioneel.

Prettige communicatie, snelle keuring en degelijke rapportage.

Snelheid, communicatie, ervaring

Denise & Sjoerd

Goede ervaring gehad met de bouwkundige keuring bij KeuringsHuis! Hij kwam op tijd, heeft alles onderzocht en we kregen uitleg waar nodig (voor een leek zoals wij heel fijn). De volgende dag kregen...

Uitleg over alles. Wanner we iets niet begrepen werd die duidelijk uitgelegd. Hierdoor was de uitkomst van het rapport niet verrassend, wel zo prettig.

Uitstekende ervaring met opleveringskeuring nieuwbouw icm thermografische keuring. Afspraak gemaakt die gebonden was aan het vaste oplevermoment aannemer, perfect op tijd aanwezig. Er waren helaas...

Meteen digitaal vastleggen was duidelijke plus t.o.v. de handgeschreven formulieren van de keurmeester van de aannemer. Zeker omdat er tientallen aandachtspunten vastgelegd moesten worden voor ons als koper.

S. Behiar

Opleveringskeuring werd keurig uitgevoerd: grondig en zeer professioneel uitgevoerd. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening, handige tips en de stiptheid.