Rozeboom

Het gaat om de keuring maar een vreselijke onbehouwen man en kwam ook nog een uur te laat (file, ja ja!) Kon geen vriendelijk woord vanaf houdt geen rekening met corona maatregelen denderd zo je... Het gaat om de keuring maar een vreselijke onbehouwen man en kwam ook nog een uur te laat (file, ja ja!) Kon geen vriendelijk woord vanaf houdt geen rekening met corona maatregelen denderd zo je huis in en door met schoenen aan. Kinderen schrokken ervan.
Nee dit nooit meer. Hopelijk is het rapport wel goed, je betaalt er tenslotte best een heel bedrag voor.

Hopelijk een goed rapport zonder fouten.

Daan

Snel en goed geholpen met het plannen van de afspraak. De inspecteur kon al onze vragen beantwoorden en ook nadat het rapport binnen kwam konden wij nog vragen stellen. Super!

Snel, kundig, vriendelijk

Iris

Keuringshuis heeft een huis gekeurd voor ons. Hierbij was de keuring prima verlopen maar bij het rapport stond helaas door het gehele document het verkeerde postcode en huisnummer. Dit heb ik... Keuringshuis heeft een huis gekeurd voor ons. Hierbij was de keuring prima verlopen maar bij het rapport stond helaas door het gehele document het verkeerde postcode en huisnummer. Dit heb ik telefonisch gemeld en diezelfde dag nog kregen we het juiste rapport met de juiste gegevens!

Klantvriendelijkheid en snelheid van probleem oplossen

jd te biesebeek

Grondig, gedegen, keuringsexpert laat zich niet beinvloeden door verkoopmakelaar. vriendelijk, rustig, goede bespreking met de klant achteraf

zie hierboven

Van Galen

Kettenes

Positief

Er wordt meegedacht

Twan Kesseler

Ongelooflijk goede rapporten. Zeer deskundige, vriendelijke bouwkundige

Veel foto’s in het rapport. Duidelijk leesbaar ook voor leken….
Beste keuringsrapporten welke wij ooit zijn tegengekomen.

Beinema

Goede en snelle communicatie, keuring binnen 24 uur uitgevoerd, volgende dag een overzichtelijk en uitgebreid rapport ontvangen.
Jammer alleen dat de reperatiekosten niet conform de...
Jammer alleen dat de reperatiekosten niet conform de matktprijzen zijn.
Een eigen aannemers bedrijf zou niet alleen uniek zijn maar ook veel opleveren voor beide partijen.

Snel, vriendeijk en terdegen.

Charlot Luiting

De keuring was heel snel geregeld. Zeer vriendelijk en we kregen een duidelijke antwoorden op onze vragen.

Snel, heel vriendelijk, goede afspraken, heldere uitleg.

Particulier

Fijn telefonisch contact. Goed bereikbaar en snel ingepland.

Snelle keuring, binnen 3 dagen keuringsrapport binnen.