Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Robin

Niet erg goed. Meeste punten die er met het huis mis waren moesten wij zelf bij de inspecteur aandragen. Bijvoorbeeld een lekkende radiator. Verdwenen dakpannen zijn in zijn geheel niet door de... Niet erg goed. Meeste punten die er met het huis mis waren moesten wij zelf bij de inspecteur aandragen. Bijvoorbeeld een lekkende radiator. Verdwenen dakpannen zijn in zijn geheel niet door de inspecteur opgevallen. Meneer was overigens ook te laat. Al met al weggooid geld. De inspecteur gaf wel wat nuttige tips maar dat vond ik geen 200€ waard. Wij moesten ook een lijst meenemen van alle opties hier heeft de inspecteur niet eens in gekeken. Wij moesten zelf maar aangeven waar we het meerwerk hadden genomen.

Nuttige tips voor verbouwing

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst vervelend om te horen dat u niet te vrede bent. Graag reageren wij op uw review/feedback;
De inspecteur heeft alle punten gecontroleerd wat er gecontroleerd dient te worden bij een opleverkeuring. Het kan zijn, dat u zelf eerder iets opvalt dan dat de inspecteur daar heeft geconstateerd.
Helaas was het die dag erg onstuimig weer en was dat een onvoorziene omstandigheid, waardoor de inspecteur iets te laat was.
De meer en minder werklijst wordt altijd op locatie doorgenomen tijdens de oplevering, als de inspecteur met de klanten door de woning doorloopt.
U ontvangt achteraf eerst de rapportage van ons per email en daarna ontvangt u ook de factuur per email.
Al met al vinden wij het erg vervelend dat uw ervaring niet is geweest, zoals wij dat willen voor onze klanten.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Lotte

Er kon snel afspraak gemaakt worden voor keuring, goede ervaring, nauwkeurige keuring

Sterke Punten

Fijn dat er snel een afspraak gepland kon worden. Ook het rapport kwam snel binnen en ziet er goed en volledig uit.

Keurig en snel geholpen

Snelheid en vriendelijkheid

Goede communicatie en informatie op de website. Snelle reactie op mail en rapportage binnen een dag in de mail.

Sterke Punten

Meneer was mooi op tijd, nam de leiding in het gesprek (op een fijne en informatieve manier) en zag dingen die wij niet zagen. Erg deskundig.

VvE Volmarijnstraat

Positief. De contactpersoon was netjes en correct. Het rapport ziet er goed uit.

Sterke Punten

Contact erg netjes en professioneel

Stefan van Grieken

Snelle service, goede inspectie, de adviseur J. Stoter was zeer kundig en nam alle tijd om zaken toe te lichten en vooraf te vragen of er belangrijke punten vanuit ons, de verkoper of de makelaar... Snelle service, goede inspectie, de adviseur J. Stoter was zeer kundig en nam alle tijd om zaken toe te lichten en vooraf te vragen of er belangrijke punten vanuit ons, de verkoper of de makelaar waren. Zeer netjes op tijd en ook de rapportage kwam binnen de afgesproken tijd binnen.

Beste Stefan,
Bedankt voor uw positieve review!
Heel veel woonplezier namens het team van Keuringsdienst voor Wonen

VVE RIJNWEIDE

Correct en deskundig

F. Van der Sluijs

Klantvriendelijk en toegangkelijk .Zeer proffesioneel

Sterke Punten

Deskundig en zorgvuldig in het onderzoek. Eerlijk over de staat van zijn van het object
Zeer klantvriendelijk: invoelend en luisterend en men geeft erkenning over hoe spannend een (bouw) keuring kan zijn

SIAVOSH MAGHSOUDIAN

Onze ervaring met dit bedrijf is heel slecht. De inspecteur met wie we in contact waren en tijdens de oplevering van ons nieuwbouw woning aanwezig was, heeft ons helaas onjuist geinformeerd! We... Onze ervaring met dit bedrijf is heel slecht. De inspecteur met wie we in contact waren en tijdens de oplevering van ons nieuwbouw woning aanwezig was, heeft ons helaas onjuist geinformeerd! We hebben gekozen om tegen meerprijs ook de werking van de vloerverwarming op alle verdiepingen voor ons te controleren (35 euro extra hiervoor betaald). De inspecteur heeft ons verteld dat alles werkte terwijl dat niet het geval was!!! De vloerverwarming op de eerste verdieping en zolder werkt via een WiFi draadloos thermostaat welke op de dag van de oplevering niet aangesloten en aangemeld was. Hoe kon dan alles werken terwijl de draadloze thermostaat nog niet aangesloten was??? Wij zijn dan ook erg ontevreden met hoe wij geholpen zijn.

Sterke Punten

Verkopen van gebakken lucht en misleiding.

Geachte heer Maghsoudan,
Geachte heer Maghsoudan,
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken om de klacht door te nemen. U geeft aan dat de vloerverwarming ten tijde van de oplevering niet had kunnen functioneren . Tijdens de inspectie hebben wij gecontroleerd en geconstateerd dat de vloerverwarming op alle verdiepingen goed functioneerde.
Wij van Keuringsdienst voor Wonen vinden het spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en hebben daarom ook aangeboden om een her-inspectie bij u uit te voeren. U heeft aangegeven dat de her-inspectie niet uitgevoerd hoeft te worden.
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en willen graag uw vertrouwen herwinnen.
Mocht u alsnog gebruik willen maken van de her-inspectie, horen wij het graag van u.
Team Keuringsdienst voor Wonen