Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

S.Mangre

Keuringdienst voor wonen heeft meer dan goed werk geleverd. Ik wil met name Sven van der Klein graag alle lof toezwaaien voor zijn professionaliteit, deskundigheid en kennis die hij geleverd heeft... Keuringdienst voor wonen heeft meer dan goed werk geleverd. Ik wil met name Sven van der Klein graag alle lof toezwaaien voor zijn professionaliteit, deskundigheid en kennis die hij geleverd heeft tijdens de bouwkundige inspectie van ons nieuwbouwhuis. Sven van der Klein nogmaals bedankt voor de goede service!

Sterke Punten

Professioneel, kundig, vriendelijk en bijzonder service gericht.

Sander Keijsper

Sterke Punten

Adviseur op tijd. Zelfstandig aan de slag gegaan. Fijn onafhankelijk advies gekregen.

Rene Bieman

Wat een fijn bedrijf, de communicatie is helder en service uitmuntend.

Sterke Punten

Kon met 1 telefoontje een afspraak inplannen en ook verzetten was zo geregeld. Het rapport was er al de dag na de keuring en deze was uitgebreid, duidelijk en goed onderbouwd.

Zeer fijn...

Zeer fijn bedrijf of zaken mee te doen!

Prima, correct snel en zakelijk, heel fijn!

Ik ben zeer tevreden. De keuring verliep zeer professioneel. Ik kreeg veel tips een duidelijke en uitvoerige rapportage, dat bovendien erg snel klaar was. Heel hartelijk dank!

Harald Missal

Prima afhandeling van de bouwtechnische keuring van ons aanstaande nieuwe huis. Administratief wel wat foutjes gemaakt, dus dat kan beter.

Sterke Punten

Bouwtechnische keuring is zeer professioneel uitgevoerd.

Very patience and professional

GJ van Zadelhoff

Goed. Duidelijk wat zij leveren. Een fijne inspecteur die zeker zijn mannetje stond.

De inspecteur. Deskundig en realistisch. Gaf daarnaast veel goede tips

Erwin

Zeer goed, afspraak maken en afstemming met de makelaar ging goed, stipt op tijd aanwezig, zeer kundige en grondige keuring. Er werd gestructureerd en zorgvuldig gewerkt, overal zijn foto's van... Zeer goed, afspraak maken en afstemming met de makelaar ging goed, stipt op tijd aanwezig, zeer kundige en grondige keuring. Er werd gestructureerd en zorgvuldig gewerkt, overal zijn foto's van gemaakt en er was mogelijkheid om vragen te stellen. Tijdens de keuring werden er wat dingen aangewezen en na afloop kreeg ik mondeling de eerste indrukken te horen. De gemaakte foto's zijn na afloop samen met alle bevindingen verwerkt in een duidelijk rapport. Donderdagochtend is de keuring gedaan, vrijdag, begin van de avond had ik het uitgewerkte rapport in de mail. De factuur was makkelijk direct te betalen via iDeal en exact volgens de afgesproken prijs. Absolute aanrader voor iedereen die een woning koopt en goede keuring wil laten doen.

afspraak maken gaat makkelijk
netjes op tijd aanwezig
goede controle, ook op het dak en onder de vloer
afspraak maken gaat makkelijk
netjes op tijd aanwezig
goede controle, ook op het dak en onder de vloer
deskundige medewerker, weet waar op gelet moet worden en heeft alles bij zich om de controle goed te doen
rapportage is duidelijk
nette prijs

Uitstekend. Snelle afspraak, keurige afwijkeling en professionele rapportage. Snel opgeleverd en ook de tekening is vakwerk.

Sterke Punten

Stipt, keurig en vakwerk.