Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Rogier Voet

Vriendelijk, deskundig en toegankelijk. Er wordt deskundig gekeken naar heel de woning en goed uitgelegd wat en waarom er iets mis is.

Heitman

Een uitstekende ervaring, aanbevelenswaardig. Goede expertise, bekwaam en uiterst zorgvuldig.

Vakkundig.

M.Rutten

Mijn ervaring met Keuringsdienst voor Wonen is uitstekend. Nadat ik een verzoek tot contact had opgenomen werd ik dezelfde dag nog gebeld en kon direct een afspraak maken en kreeg keurig een mail te... Mijn ervaring met Keuringsdienst voor Wonen is uitstekend. Nadat ik een verzoek tot contact had opgenomen werd ik dezelfde dag nog gebeld en kon direct een afspraak maken en kreeg keurig een mail te bevestiging. Over de inspecteur voor de oplevering van onze nieuwbouw woning zijn wij ook zeer tevreden. Hij lette werkelijk op elk detail en nam overal goed z'n tijd voor. Ook kregen we dezelfde dag nog de rapportage van de uitgevoerde inspectie per mail binnen.

Sterke Punten

Goede communicatie, komen afspraken na en inspecteur is een vakman.

Marlot

Goede ervaring met Keuringsdienst voor Wonen. Inspecteur was ruim op tijd, vriendelijk, kundig, nam de tijd en legde veel uit. Het rapport werd de ochtend erna al naar ons gestuurd en is helder en... Goede ervaring met Keuringsdienst voor Wonen. Inspecteur was ruim op tijd, vriendelijk, kundig, nam de tijd en legde veel uit. Het rapport werd de ochtend erna al naar ons gestuurd en is helder en compleet.

Francioli

Afspraak online gemaakt; 1 werkdag later werd ik gebeld door het bedrijf om de afspraak te bevestigen, en alles door te nemen.

Tevreden over de kwaliteit en deskundigheid van de...

Tevreden over de kwaliteit en deskundigheid van de inspecteur en van het bedrijf. Kwaliteit van het rapport is ook uitstekend (ontvangen 24 uren na inspectie)

Sterke Punten

Zie “ervaring met dit bedrijf”.

Onze ervaring is zeer positief. Met name hoe de klant te woord wordt gestaan en volgens mij deskundig (ben dit zelf niet :)

De vakkundigheid en communicatie

Perfect! Goed bereikbaar, gelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen (geen telefoniste die niks kan/mag of een keuzemenu). Inspecteur op tijd, vriendelijk en deskundig. Rapport volgende morgen... Perfect! Goed bereikbaar, gelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen (geen telefoniste die niks kan/mag of een keuzemenu). Inspecteur op tijd, vriendelijk en deskundig. Rapport volgende morgen in de mail. Dank!

R. Omar

Uitstekend werk verricht door uw medewerker.

Ik heb Keuringsdienst voor wonen ingehuurd om mijn nieuwbouwwoning te controleren bij de oplevering. Er kwamen zoveel punten naar voren die ik zelf nooit zou checken. Ook de uitleg bij sommige... Ik heb Keuringsdienst voor wonen ingehuurd om mijn nieuwbouwwoning te controleren bij de oplevering. Er kwamen zoveel punten naar voren die ik zelf nooit zou checken. Ook de uitleg bij sommige onderdelen was heel deskundig en vooral nuttig.

De deskundigheid

Saskia Scarfi - de Koning

Oprecht top. Vooral de dame aan de telefoon bij het regelen denkt super mee en schakelt snel. Ook de keurder was enorm aardig en legde eea goed uit. Alleen maar positief over dit bedrijf.

Sterke Punten

De communicatie naar ons als klant. Professionaliteit.