Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Robert Jansen

Kundige inspectie van onze nieuwbouwwoning met de nodige adviezen en tips!

nvt

Vos

Zonder meer prima.

Sterke Punten

Op alle relevante aspecten een uitstekende score.

K. Crul

Telefonisch en via de mail goed en correct contact. Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen. Ook na de inspectie nog goed en constructief overleg gehad over eventuele vervolg stappen. Telefonisch en via de mail goed en correct contact. Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen. Ook na de inspectie nog goed en constructief overleg gehad over eventuele vervolg stappen.
Prettige organisatie om mee te werken.

Sterke Punten

de website is keurig en kompleet, goede mondelinge communicatie

Taco

Zeer prettige ervaring

Snelle afhandeling

Hayat

Ik heb niet veel ervaring met bouwtechnische maar ben tevreden met jullie werk .

Sterke Punten

Ik denk jullie hebben genoeg geïnformeerd.

Jos van den Hoven

Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden... Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden vermeld in de meerwerklijst en op de tekening (documentatie vooraf aangeleverd). De drie missers werden glashard niet toegegeven hoewel ze aantoonbaar gedocumenteerd waren. Zeer onprofessionele houding en je krijgt als klant geen waar voor je geld. Ronduit onbeschoft.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Beste klant,
Beste klant,
Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening niet als professioneel heeft ervaren. Zonder inhoudelijk in te gaan op de opleverpunten, zijn de “gebreken” zoals u ze omschrijft niet terug te vinden in de aangeleverde documentatie. Wij adviseren om contact op te nemen met de aannemer. Mochten wij u ergens bij kunnen adviseren, dan vernemen wij dat graag van u.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Jos van den Hoven

Zeer correcte en professionele communicatie, werkwijze en rapportering.

Super snel en punctueel.

Ronald Andringa

Grondig onderzoek en goede adviezen

Sterke Punten

Snelheid van actie nemen.

Patrick van Venetië

Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig... Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig ervaren.

Sterke Punten

Man met kennis. Naast het opleveren werden ook veel bruikbare tips gegeven.

Sean Olson-Roy

Excellent service, very responsive to my last minute request.

Sterke Punten

Responsiveness of the staff, professionalism and thoroughness of the inspector.