Opmaak en snelheid rapportage

Taco

Zeer prettige ervaring

Snelle afhandeling

Hayat

Ik heb niet veel ervaring met bouwtechnische maar ben tevreden met jullie werk .

Sterke Punten

Ik denk jullie hebben genoeg geïnformeerd.

Jos van den Hoven

Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden... Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden vermeld in de meerwerklijst en op de tekening (documentatie vooraf aangeleverd). De drie missers werden glashard niet toegegeven hoewel ze aantoonbaar gedocumenteerd waren. Zeer onprofessionele houding en je krijgt als klant geen waar voor je geld. Ronduit onbeschoft.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Beste klant,
Beste klant,
Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening niet als professioneel heeft ervaren. Zonder inhoudelijk in te gaan op de opleverpunten, zijn de “gebreken” zoals u ze omschrijft niet terug te vinden in de aangeleverde documentatie. Wij adviseren om contact op te nemen met de aannemer. Mochten wij u ergens bij kunnen adviseren, dan vernemen wij dat graag van u.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Jos van den Hoven

Zeer correcte en professionele communicatie, werkwijze en rapportering.

Super snel en punctueel.

Ronald Andringa

Grondig onderzoek en goede adviezen

Sterke Punten

Snelheid van actie nemen.

Patrick van Venetië

Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig... Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig ervaren.

Sterke Punten

Man met kennis. Naast het opleveren werden ook veel bruikbare tips gegeven.

Sean Olson-Roy

Excellent service, very responsive to my last minute request.

Sterke Punten

Responsiveness of the staff, professionalism and thoroughness of the inspector.

Robin Meijer en Stephanie Verhart

De inspecteur leverde zeer nauwkeurig werk en was daarnaast ook nog eens super vriendelijk. We kregen naast de inspectie een paar super handige tips mee.

Sterke Punten

vlot, nauwkeurig, vriendelijk, de klant staat centraal

Coen van Wetering

Snelle en professionele afhandeling. Het was allemaal in een mum van tijd geregeld en het inspectierapport van de keuring oogt secuur en gedetailleerd.

Snelle en proffesionele afhandeling

Arend

Matig

snelle reactie tijden

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Goedemiddag,
Dank u wel voor de beoordeling. Wij hebben elkaar net even telefonisch gesproken.
Goedemiddag,
Hierbij nogmaals onze excuses dat wij het gebrek aan het balkon niet hebben geconstateerd tijdens de oplevering.
Het is voor ons een leermoment voor toekomstige opleveringen.
Wij hopen dat u er samen met de aannemer uitkomt. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen dan horen wij het graag.
Keuringsdienst voor Wonen.