Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Sean Olson-Roy

Excellent service, very responsive to my last minute request.

Sterke Punten

Responsiveness of the staff, professionalism and thoroughness of the inspector.

Robin Meijer en Stephanie Verhart

De inspecteur leverde zeer nauwkeurig werk en was daarnaast ook nog eens super vriendelijk. We kregen naast de inspectie een paar super handige tips mee.

Sterke Punten

vlot, nauwkeurig, vriendelijk, de klant staat centraal

Coen van Wetering

Snelle en professionele afhandeling. Het was allemaal in een mum van tijd geregeld en het inspectierapport van de keuring oogt secuur en gedetailleerd.

Snelle en proffesionele afhandeling

Arend

Matig

snelle reactie tijden

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Goedemiddag,
Dank u wel voor de beoordeling. Wij hebben elkaar net even telefonisch gesproken.
Goedemiddag,
Hierbij nogmaals onze excuses dat wij het gebrek aan het balkon niet hebben geconstateerd tijdens de oplevering.
Het is voor ons een leermoment voor toekomstige opleveringen.
Wij hopen dat u er samen met de aannemer uitkomt. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen dan horen wij het graag.
Keuringsdienst voor Wonen.

Hedwig Thiessen

De afspraak was kort daarvoor gemaakt. De inspectie was erg gestructureerd, duidelijk (wat gebeurt daar) en op tijd. Het rapport werd snel naar ons gestuurd. Ik zal dit bedrijf in ieder geval bij... De afspraak was kort daarvoor gemaakt. De inspectie was erg gestructureerd, duidelijk (wat gebeurt daar) en op tijd. Het rapport werd snel naar ons gestuurd. Ik zal dit bedrijf in ieder geval bij anderen aanbevelen.

Snell en deskundig

E Najetovic

Snel, enig bechikbaar op korte termijn en leek deskundig

Snel, enig bechikbaar op korte termijn en leek deskundig

Edo Harries

Bedrijf geeft duidelijke informatie en is makkelijk bereikbaar voor vragen en reageert snel met antwoorden.

Communicatie.

Bauke van der Loo

Snelle service, vriendelijke mensen, degelijk rapport

Sterke Punten

Snelle service, vriendelijke mensen, gedegen rapport

Hakim Benali

duidelijk uitleg

Jeroen Kok

Heel grondig geholpen. Veel kennis en ervaring en fijne tips. Aanrader

Sterke Punten

Grondig. Veel kennis en ervaring.