Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur
Prijs
8.3/10

R. Omar

Uitstekend werk verricht door uw medewerker.

Ik heb Keuringsdienst voor wonen ingehuurd om mijn nieuwbouwwoning te controleren bij de oplevering. Er kwamen zoveel punten naar voren die ik zelf nooit zou checken. Ook de uitleg bij sommige...

De deskundigheid

Saskia Scarfi - de Koning

Oprecht top. Vooral de dame aan de telefoon bij het regelen denkt super mee en schakelt snel. Ook de keurder was enorm aardig en legde eea goed uit. Alleen maar positief over dit bedrijf.

Sterke Punten

De communicatie naar ons als klant. Professionaliteit.

Goede ervaring. Afspraak eenvoudig en snel gemaakt.
Zeer aardige, behulpzame en kundige “inspecteur” die keurig op tijd was en ook de nodige nuttige tips heeft gegeven. Een aanrader.

Sterke Punten

Correct te woord gestaan, eenvoudig de afspraak gemaakt en kundige inspecteur.

Wij zijn erg tevreden over de uitgevoerde keuring van ons nieuwe huis.

Sterke Punten

Deskundigheid van keurder, goede adviezen en snelle rapportage.

Contact via mail liep goed en was duidelijk.

Sterke Punten

Controleur kwam op tijd. Was deskundig en gaf goeie tips

Daniëlle Voestermans

Heel goed! Professioneel en heel veel goede bruikbare tips gekregen!

Professioneel.vriendelijk.goede adviezen

Op korte termijn kon er al een afspraak gemaakt worden. Alles werd duidelijk uitgelegd! Rapport was dezelfde dag nog in ons bezit.

Sterke Punten

Deskundigheid van personeel en snelheid opmaken rapport

ikram

Dhr. Vos heeft de bouwkundige keuring gedaan voor mijn nieuwbouw appartement. Hij is vriendelijke, professioneel en nam ruim de tijd om alle onderdelen van de woning na te lopen.

Sterke Punten

Fijn dat het ook mogelijk is om een meting te laten uitvoeren voor de vloerverwarming.

Tijs

Zeer snelle service die gekoppeld is aan kwaliteit. Dankzij een netjes bouwrapport en een keurder met die kennis heeft van zaken hebben wij een waardige prijs betaalt voor onze nieuwe bestaande...

Snelle service