Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur
Prijs
8.3/10

Lennert

Wij hebben voor de oplevering onze nieuwbouwwoning een bouwkundig inspecteur van de Keuringsdienst van Wonen ingehuurd. In ons geval was de inspecteur de heer Schenk. De heer Schenk is...

Sterke Punten

1. Vriendelijke dame aan de telefoon die direct kon controleren of er een inspecteur op de datum en tijd beschikbaar was.
2. Inspecteur is op tijd en voorbereid.
3. Inspecteur is ontzettend scherp, maar tegelijk vriendelijk. Dit bevordert de communicatie met de bouwer.
4. Inspecteur neemt veel foto's die terugkomen in het rapport. Zo weet je ook later nog waar je precies moet kijken.

Nathalie

Positief. Goedkoopste die ik kon vinden. Donderdag gebeld voor een afspraak, eerstvolgende dinsdag kon dat al. Keuringsrapport dezelfde dag nog binnen. Ideaal!

S.Mangre

Keuringdienst voor wonen heeft meer dan goed werk geleverd. Ik wil met name Sven van der Klein graag alle lof toezwaaien voor zijn professionaliteit, deskundigheid en kennis die hij geleverd heeft...

Sterke Punten

Professioneel, kundig, vriendelijk en bijzonder service gericht.

Sander Keijsper

Sterke Punten

Adviseur op tijd. Zelfstandig aan de slag gegaan. Fijn onafhankelijk advies gekregen.

Rene Bieman

Wat een fijn bedrijf, de communicatie is helder en service uitmuntend.

Sterke Punten

Kon met 1 telefoontje een afspraak inplannen en ook verzetten was zo geregeld. Het rapport was er al de dag na de keuring en deze was uitgebreid, duidelijk en goed onderbouwd.

Zeer fijn bedrijf of zaken mee te doen!

Prima, correct snel en zakelijk, heel fijn!

Ik ben zeer tevreden. De keuring verliep zeer professioneel. Ik kreeg veel tips een duidelijke en uitvoerige rapportage, dat bovendien erg snel klaar was. Heel hartelijk dank!

Harald Missal

Prima afhandeling van de bouwtechnische keuring van ons aanstaande nieuwe huis. Administratief wel wat foutjes gemaakt, dus dat kan beter.

Sterke Punten

Bouwtechnische keuring is zeer professioneel uitgevoerd.

Very patience and professional

GJ van Zadelhoff

Goed. Duidelijk wat zij leveren. Een fijne inspecteur die zeker zijn mannetje stond.

De inspecteur. Deskundig en realistisch. Gaf daarnaast veel goede tips