Opmaak en snelheid rapportage
8.5/10
Deskundigheid inspecteur
Prijs

LF Wiersma

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. De keuring is snel uitgevoerd, maar ook voor een leek goed te volgen.

Sterke Punten

Duidelijkheid stond voorop. Telkens werd gevraagd naar eventuele onduidelijkheden en alles werd prettig uitgelegd. Het verkregen rapport bevatte ook alle punten met duidelijke foto's.

Wij zijn heel tevreden! Alles werd nauwkeurig bekeken en we kregen ook nog veel extra tips en uitleg.

Sterke Punten

Heel fijn dat er ook extra tips werden gegeven.

Prettige inspecteur die duidelijke uitleg gaf en goed meedacht.

Sterke Punten

Extra uitleg over onderhoud etc.

J. Nguyen

Kon snel een afspraak maken. Deskundigheid van inspecteur was uitstekend! Hij gaf ook veel goede tips waar wij goed gebruik van gaan maken.

Sterke Punten

Inspecteur wist heel veel en gaf ook goede tips. Rapport een dag na keuring binnen. Supersnel.

W.G.Sellen

Zeer serieuze bouwkundige inspectie bij oplevering appartement

zeer serieuze aanpak

Loes Kroon

Keurig op tijd aanwezig. Heel fijn dat er zo precies gekeken werd of alles klopte.

Sterke Punten

De medewerker kwam deskundig over. Heel pietje precies. Er werd echt goed gekeken. Gaf goede tips met betrekking tot de woning.

Vriendelijk, keurig en netjes te werk. Wat er besproken wordt tijdens de inspectie is ook terug te vinden in het rapport.

Sterke Punten

To the point en klantvriendelijk

Rogier Voet

Vriendelijk, deskundig en toegankelijk. Er wordt deskundig gekeken naar heel de woning en goed uitgelegd wat en waarom er iets mis is.

Heitman

Een uitstekende ervaring, aanbevelenswaardig. Goede expertise, bekwaam en uiterst zorgvuldig.

Vakkundig.

M.Rutten

Mijn ervaring met Keuringsdienst voor Wonen is uitstekend. Nadat ik een verzoek tot contact had opgenomen werd ik dezelfde dag nog gebeld en kon direct een afspraak maken en kreeg keurig een mail te...

Sterke Punten

Goede communicatie, komen afspraken na en inspecteur is een vakman.