Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
8.5/10
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd...

Sterke Punten

De flexibiliteit en communicatie van zowel de planningsafdeling als de medewerkers op locatie.
En de snelle oplevering van de rapporten.

De inspecteur hielp ons heel goed met de voorschouw. Wist precies waar hij naar moest kijken en gaf daarnaast waardevolle tips. Een absolute aanrader.

Sterke Punten

De inspecteur was keurig op tijd. Bij de voorschouw gaf de inspecteur ons goede e begrijpelijke tips. Het rapport was supersnel binnen, wat ook voor ons projectontwikkelaar een pré was.

LF Wiersma

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. De keuring is snel uitgevoerd, maar ook voor een leek goed te volgen.

Sterke Punten

Duidelijkheid stond voorop. Telkens werd gevraagd naar eventuele onduidelijkheden en alles werd prettig uitgelegd. Het verkregen rapport bevatte ook alle punten met duidelijke foto's.

Wij zijn heel tevreden! Alles werd nauwkeurig bekeken en we kregen ook nog veel extra tips en uitleg.

Sterke Punten

Heel fijn dat er ook extra tips werden gegeven.

Prettige inspecteur die duidelijke uitleg gaf en goed meedacht.

Sterke Punten

Extra uitleg over onderhoud etc.

J. Nguyen

Kon snel een afspraak maken. Deskundigheid van inspecteur was uitstekend! Hij gaf ook veel goede tips waar wij goed gebruik van gaan maken.

Sterke Punten

Inspecteur wist heel veel en gaf ook goede tips. Rapport een dag na keuring binnen. Supersnel.

W.G.Sellen

Zeer serieuze bouwkundige inspectie bij oplevering appartement

zeer serieuze aanpak

Loes Kroon

Keurig op tijd aanwezig. Heel fijn dat er zo precies gekeken werd of alles klopte.

Sterke Punten

De medewerker kwam deskundig over. Heel pietje precies. Er werd echt goed gekeken. Gaf goede tips met betrekking tot de woning.

Vriendelijk, keurig en netjes te werk. Wat er besproken wordt tijdens de inspectie is ook terug te vinden in het rapport.

Sterke Punten

To the point en klantvriendelijk

Rogier Voet

Vriendelijk, deskundig en toegankelijk. Er wordt deskundig gekeken naar heel de woning en goed uitgelegd wat en waarom er iets mis is.