Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

W. Vieleers

Weggegooid geld zo’n nieuwbouwkeuring bij de voorschouw was een lijstje opgemaakt die tijdens de feitelijke oplevering niet werd nagelopen (De tweede “inspecteur” wist vlag mij niet eens van het... Weggegooid geld zo’n nieuwbouwkeuring bij de voorschouw was een lijstje opgemaakt die tijdens de feitelijke oplevering niet werd nagelopen (De tweede “inspecteur” wist vlag mij niet eens van het bestaan) zodat we zelf voor de tweede maal moesten wijzen op een scheef gemonteerde kraan en afwezig kistwerk. Nee deze zg inspectie hield niet meer in dan een simpele uitleg over het cv keteltje op mijn vraag hoeveel zonnecollctoren ik nu had moest het antwoord schuldig blijven. Kortom veel bla bla weinig wol.

anonymous

Prima inspectie met als bonus nog aardig wat tips om woning te verbeteren

Sterke Punten

Uitleg woning en apparatuur en tips voor ventilatie op zolder

G.van Pelt

Positief

Deskundig

Redmar de Haan

We vonden de gehele ervaring om met hen te werken heel fijn. De inspecteur was echt een vakman en heel precies. Het was zeker van zeer grote meerwaarde dat hij mee was!

Sterke Punten

De inspecteur en de bereikbaarheid.

Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd... Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd konden worden uitgevoerd én sneller dan gebruikelijk kon worden gerapporteerd.

Sterke Punten

De flexibiliteit en communicatie van zowel de planningsafdeling als de medewerkers op locatie.
En de snelle oplevering van de rapporten.

De inspecteur hielp ons heel goed met de voorschouw. Wist precies waar hij naar moest kijken en gaf daarnaast waardevolle tips. Een absolute aanrader.

Sterke Punten

De inspecteur was keurig op tijd. Bij de voorschouw gaf de inspecteur ons goede e begrijpelijke tips. Het rapport was supersnel binnen, wat ook voor ons projectontwikkelaar een pré was.

LF Wiersma

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. De keuring is snel uitgevoerd, maar ook voor een leek goed te volgen.

Sterke Punten

Duidelijkheid stond voorop. Telkens werd gevraagd naar eventuele onduidelijkheden en alles werd prettig uitgelegd. Het verkregen rapport bevatte ook alle punten met duidelijke foto's.

Wij zijn heel tevreden! Alles werd nauwkeurig bekeken en we kregen ook nog veel extra tips en uitleg.

Sterke Punten

Heel fijn dat er ook extra tips werden gegeven.

Prettige inspecteur die duidelijke uitleg gaf en goed meedacht.

Sterke Punten

Extra uitleg over onderhoud etc.

J. Nguyen

Kon snel een afspraak maken. Deskundigheid van inspecteur was uitstekend! Hij gaf ook veel goede tips waar wij goed gebruik van gaan maken.

Sterke Punten

Inspecteur wist heel veel en gaf ook goede tips. Rapport een dag na keuring binnen. Supersnel.