Opmaak en snelheid rapportage

Verstand van zaken

Fatih Yuksel

Uitstekend

Sterke Punten

Meneer Jelle heeft zijn werk uitstekend gedaan! Ik ben hem zeer dankbaar en hij heeft zeer aandachtig geïnspecteerd samen met zijn leerling. Super!

Vieleers

Matig geen onderling overleg

Niet

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Geachte heer Vieleers, Na de bekendmaking van uw ontevredenheid over onze dienstverlening hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. Uit dit contact is een afspraak op locatie voortgekomen... Geachte heer Vieleers, Na de bekendmaking van uw ontevredenheid over onze dienstverlening hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. Uit dit contact is een afspraak op locatie voortgekomen om de punten met u door te spreken en eventuele vragen toe te lichten. U heeft aangegeven dit als prettig te hebben ervaren. Wij zijn dan ook blij met feedback zodat we onze dienstverlening en voornamelijk de communicatie kunnen verbeteren waar nodig. Met vriendelijke groet, Team Keuringsdienst voor Wonen

Paul

Snel geregeld, maar matige rapportage zonder veel inhoud en crux vooruit geschoven door te stellen dat een nadere inspectie nodig is.

Snel kunnen afspreken

Prima inspectie met als bonus nog aardig wat tips om woning te verbeteren

Sterke Punten

Uitleg woning en apparatuur en tips voor ventilatie op zolder

G.van Pelt

Positief

Deskundig

Redmar de Haan

We vonden de gehele ervaring om met hen te werken heel fijn. De inspecteur was echt een vakman en heel precies. Het was zeker van zeer grote meerwaarde dat hij mee was!

Sterke Punten

De inspecteur en de bereikbaarheid.

Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd... Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd konden worden uitgevoerd én sneller dan gebruikelijk kon worden gerapporteerd.

Sterke Punten

De flexibiliteit en communicatie van zowel de planningsafdeling als de medewerkers op locatie.
En de snelle oplevering van de rapporten.

De inspecteur hielp ons heel goed met de voorschouw. Wist precies waar hij naar moest kijken en gaf daarnaast waardevolle tips. Een absolute aanrader.

Sterke Punten

De inspecteur was keurig op tijd. Bij de voorschouw gaf de inspecteur ons goede e begrijpelijke tips. Het rapport was supersnel binnen, wat ook voor ons projectontwikkelaar een pré was.

LF Wiersma

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. De keuring is snel uitgevoerd, maar ook voor een leek goed te volgen.

Sterke Punten

Duidelijkheid stond voorop. Telkens werd gevraagd naar eventuele onduidelijkheden en alles werd prettig uitgelegd. Het verkregen rapport bevatte ook alle punten met duidelijke foto's.