Opmaak en snelheid rapportage
Deskundigheid inspecteur

odette v santen

Algemene bouwtechnische keuring

Goedemiddag mevrouw van Santen,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! Daar zijn wij erg blij mee :-)
Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning.
Met vriendelijke...
Goedemiddag mevrouw van Santen,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! Daar zijn wij erg blij mee :-)
Wij wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning.
Inge | Team Keuringsdienst voor Wonen

Zwaan

Professionals

Goedemiddag meneer Zwaan,
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Daar zijn wij erg blij mee :-)
Inge
Team Keuringsdienst voor Wonen

doorSchor!

Goed geregeld

Fam Ruitenberg

Deskundigheid

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Daar zijn wij erg blij mee :-)
Team Keuringsdienst voor Wonen

Hendrik

Vriendelijke inspecteur en op korte termijn beschikbaar. Rapport was uiteindelijk vrij zinloos, omdat pas naderhand duidelijk werd dat wij bepaalde documenten hadden moeten indienen om rechten te... Vriendelijke inspecteur en op korte termijn beschikbaar. Rapport was uiteindelijk vrij zinloos, omdat pas naderhand duidelijk werd dat wij bepaalde documenten hadden moeten indienen om rechten te kunnen ontlenen aan het rapport. Dat is een hele makkelijke manier om jezelf in te dekken.

Beste meneer,

Beste meneer,

Wij betreuren het om te horen dat u niet tevreden bent. De rapportage betreft een onafhankelijk onderzoek/inspectie welke correct is uitgevoerd volgens de gemaakte afspraken. U heeft alvorens de afspraak, een e-mail gekregen met onze offerte en opdrachtvoorwaarden welke u ook geaccepteerd heeft.

Tijdens de keuring heeft onze collega aan de verkopende makelaar gevraagd naar de fundering. De verkopende makelaar heeft hem aangegeven dat de fundering onlangs vernieuwd is en dat er een specialistisch rapport aanwezig is over de nieuwe fundering. Dit is de reden dat wij hier geen onderzoek meer naar gedaan hebben.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u.

Team Keuringsdienst voor wonen

Anouk

Keurig bedrijf om in te huren als onafhankelijke inspecteur voor oplevering nieuwbouwhuis. Wij hebben zowel bij de voorinspectie als bij de oplevering een bouwkundig inspecteur meegehad. In beide... Keurig bedrijf om in te huren als onafhankelijke inspecteur voor oplevering nieuwbouwhuis. Wij hebben zowel bij de voorinspectie als bij de oplevering een bouwkundig inspecteur meegehad. In beide gevallen waren het inspecteurs met kennis van zaken en oog voor detail. Vriendelijk en makkelijk in de omgang en voor ons een hele goede keuze om bij beide momenten iemand mee te hebben. Een oplever datum is altijd pas last minute bekend en het bedrijg reageert snel en makkelijk om iets in te plannen. Kosten waren duidelijk en heel netjes dat de niet uitgevoerde test door technische omstandigheden ook niet op de factuur stond.

Gerritsen van der Hoop

In een woord FANTASTISCH

Kim van den Hoven

Na een miscommunicatie waarbij er niemand aanwezig was bij de oplevering van onze nieuwbouwwoning, is er achteraf toch nog iemand langsgekomen. Uiteindelijk netjes opgelost door dit bedrijf.

V. Viergever

Snel, professioneel en kundig met een duidelijk rapport als eindresultaat! Prettig contact.

J.W.Haak

Vriendelijk en snel in de communicatie. Uitstekende inspecteur, die bij de oplevering uitstekend werk deed.