Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

J. Nguyen

Kon snel een afspraak maken. Deskundigheid van inspecteur was uitstekend! Hij gaf ook veel goede tips waar wij goed gebruik van gaan maken.

W.G.Sellen

Zeer serieuze bouwkundige inspectie bij oplevering appartement

Loes Kroon

Keurig op tijd aanwezig. Heel fijn dat er zo precies gekeken werd of alles klopte.

Vriendelijk, keurig en netjes te werk. Wat er besproken wordt tijdens de inspectie is ook terug te vinden in het rapport.

Rogier Voet

Vriendelijk, deskundig en toegankelijk. Er wordt deskundig gekeken naar heel de woning en goed uitgelegd wat en waarom er iets mis is.

Heitman

Een uitstekende ervaring, aanbevelenswaardig. Goede expertise, bekwaam en uiterst zorgvuldig.

M.Rutten

Mijn ervaring met Keuringsdienst voor Wonen is uitstekend. Nadat ik een verzoek tot contact had opgenomen werd ik dezelfde dag nog gebeld en kon direct een afspraak maken en kreeg keurig een mail te... Mijn ervaring met Keuringsdienst voor Wonen is uitstekend. Nadat ik een verzoek tot contact had opgenomen werd ik dezelfde dag nog gebeld en kon direct een afspraak maken en kreeg keurig een mail te bevestiging. Over de inspecteur voor de oplevering van onze nieuwbouw woning zijn wij ook zeer tevreden. Hij lette werkelijk op elk detail en nam overal goed z'n tijd voor. Ook kregen we dezelfde dag nog de rapportage van de uitgevoerde inspectie per mail binnen.

Marlot

Goede ervaring met Keuringsdienst voor Wonen. Inspecteur was ruim op tijd, vriendelijk, kundig, nam de tijd en legde veel uit. Het rapport werd de ochtend erna al naar ons gestuurd en is helder en... Goede ervaring met Keuringsdienst voor Wonen. Inspecteur was ruim op tijd, vriendelijk, kundig, nam de tijd en legde veel uit. Het rapport werd de ochtend erna al naar ons gestuurd en is helder en compleet.

Francioli

Afspraak online gemaakt; 1 werkdag later werd ik gebeld door het bedrijf om de afspraak te bevestigen, en alles door te nemen.

Tevreden over de kwaliteit en deskundigheid van de...

Tevreden over de kwaliteit en deskundigheid van de inspecteur en van het bedrijf. Kwaliteit van het rapport is ook uitstekend (ontvangen 24 uren na inspectie)

Onze ervaring is zeer positief. Met name hoe de klant te woord wordt gestaan en volgens mij deskundig (ben dit zelf niet :)