Opmaak en snelheid rapportage

Matig geen onderling overleg

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Geachte heer Vieleers,
Geachte heer Vieleers,
Na de bekendmaking van uw ontevredenheid over onze dienstverlening hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. Uit dit contact is een afspraak op locatie voortgekomen om de punten met u door te spreken en eventuele vragen toe te lichten. U heeft aangegeven dit als prettig te hebben ervaren.
Wij zijn dan ook blij met feedback zodat we onze dienstverlening en voornamelijk de communicatie kunnen verbeteren waar nodig.
Team Keuringsdienst voor Wonen

Paul

Snel geregeld, maar matige rapportage zonder veel inhoud en crux vooruit geschoven door te stellen dat een nadere inspectie nodig is.

Prima inspectie met als bonus nog aardig wat tips om woning te verbeteren

Redmar de Haan

We vonden de gehele ervaring om met hen te werken heel fijn. De inspecteur was echt een vakman en heel precies. Het was zeker van zeer grote meerwaarde dat hij mee was!

Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd... Ik wilde op korte termijn zowel een meting als bouwtechnische keuring laten uitvoeren, met beperkte beschikbaarheid van de verkoper. Daarom ben ik blij dat ze binnen een werkweek tegelijkertijd konden worden uitgevoerd én sneller dan gebruikelijk kon worden gerapporteerd.

De inspecteur hielp ons heel goed met de voorschouw. Wist precies waar hij naar moest kijken en gaf daarnaast waardevolle tips. Een absolute aanrader.

LF Wiersma

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. De keuring is snel uitgevoerd, maar ook voor een leek goed te volgen.

Wij zijn heel tevreden! Alles werd nauwkeurig bekeken en we kregen ook nog veel extra tips en uitleg.

Prettige inspecteur die duidelijke uitleg gaf en goed meedacht.