Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Noël Sitaram

Zeer belangrijk punt met betrekking tot de vloer is gemist

Bruno

Vakbekwame inspecteur die veel inhoudelijke kennis van zaken

RVE Vastgoed

Prima, goede communicatie en snel geholpen/afspraken zijn goed nagekomen.

Robert Jansen

Kundige inspectie van onze nieuwbouwwoning met de nodige adviezen en tips!

Vos

Zonder meer prima.

K. Crul

Telefonisch en via de mail goed en correct contact. Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen. Ook na de inspectie nog goed en constructief overleg gehad over eventuele vervolg stappen. Telefonisch en via de mail goed en correct contact. Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen. Ook na de inspectie nog goed en constructief overleg gehad over eventuele vervolg stappen.
Prettige organisatie om mee te werken.

Taco

Zeer prettige ervaring

Hayat

Ik heb niet veel ervaring met bouwtechnische maar ben tevreden met jullie werk .

Jos van den Hoven

Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden... Nadat rapportage van een opleveringskeuring nieuwbouw (eigenaar niet aanwezig) bleek dat een aantal essentiële zaken waren gemist (wandafwerking, radiatorophanging en verkeerde deur) die wel stonden vermeld in de meerwerklijst en op de tekening (documentatie vooraf aangeleverd). De drie missers werden glashard niet toegegeven hoewel ze aantoonbaar gedocumenteerd waren. Zeer onprofessionele houding en je krijgt als klant geen waar voor je geld. Ronduit onbeschoft.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Beste klant,
Beste klant,
Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening niet als professioneel heeft ervaren. Zonder inhoudelijk in te gaan op de opleverpunten, zijn de “gebreken” zoals u ze omschrijft niet terug te vinden in de aangeleverde documentatie. Wij adviseren om contact op te nemen met de aannemer. Mochten wij u ergens bij kunnen adviseren, dan vernemen wij dat graag van u.
Team Keuringsdienst voor Wonen