Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur

Jos van den Hoven

Zeer correcte en professionele communicatie, werkwijze en rapportering.

Ronald Andringa

Grondig onderzoek en goede adviezen

Patrick van Venetië

Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig... Wij vinden de inspecteur een kundige man met veel ervaring. Er werd overal goed op gelet. Hij stelde ook de juiste vragen aan de aannemer. Wij hebben de inspectie als heel professioneel en prettig ervaren.

Sean Olson-Roy

Excellent service, very responsive to my last minute request.

Robin Meijer en Stephanie Verhart

De inspecteur leverde zeer nauwkeurig werk en was daarnaast ook nog eens super vriendelijk. We kregen naast de inspectie een paar super handige tips mee.

Coen van Wetering

Snelle en professionele afhandeling. Het was allemaal in een mum van tijd geregeld en het inspectierapport van de keuring oogt secuur en gedetailleerd.

Arend

Matig

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Goedemiddag,
Dank u wel voor de beoordeling. Wij hebben elkaar net even telefonisch gesproken.
Goedemiddag,
Hierbij nogmaals onze excuses dat wij het gebrek aan het balkon niet hebben geconstateerd tijdens de oplevering.
Het is voor ons een leermoment voor toekomstige opleveringen.
Wij hopen dat u er samen met de aannemer uitkomt. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen dan horen wij het graag.
Keuringsdienst voor Wonen.

Hedwig Thiessen

De afspraak was kort daarvoor gemaakt. De inspectie was erg gestructureerd, duidelijk (wat gebeurt daar) en op tijd. Het rapport werd snel naar ons gestuurd. Ik zal dit bedrijf in ieder geval bij... De afspraak was kort daarvoor gemaakt. De inspectie was erg gestructureerd, duidelijk (wat gebeurt daar) en op tijd. Het rapport werd snel naar ons gestuurd. Ik zal dit bedrijf in ieder geval bij anderen aanbevelen.

E Najetovic

Snel, enig bechikbaar op korte termijn en leek deskundig

Edo Harries

Bedrijf geeft duidelijke informatie en is makkelijk bereikbaar voor vragen en reageert snel met antwoorden.