9.8/10

mariska oprel

Alles prima snel gedaan echt top!

Erg vriendelijke en professionele service

Gerard Snelting

Prima ervaring, snel, correct en vriendelijk

gratis montage trok mij over de streep

Ytje den Otter

Alles van begin tot eind goed geregeld. Heldere informatie, voelde gelijk goed om het zo online te regelen. Snelle reactie op vragen en levering.

Kennis van zaken, aardige mensen, conform afspraak en netjes gewerkt. Echt een vakman dus gewoon goed geregeld. Blij mee.

P. Kuijk

Voor de 2e keer gebruikt gemaakt van Qraan en beiden keren top service. Snelle levering, prima montage, zeer vriendelijk personeel. Wij bevelen Qraan zeer zeker aan!!

Snelle levering, goede service

Niets

Jan Duim

Voor de klantvriendelijkheid zijn de 5 sterren eigenlijk te weinig. Moeten er zeker 6 zijn. Echt super geregeld. Doen war ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Dennis, een zeer goede monteur en heel erg klantvriendelijk. Wees zuinig op hem.
Ook de contacten verlopen heel goed. Op appjes wordt snel en adequaat gereageerd. Alle lof.

Zou niet weten. Als alle bedrijven zo zouden zijn als dit. Dan kunnen alle klachten bureaus wel sluiten. Ik zou dit bedrijf aanbevelen.

Paul van Slobbe

Zeer goede ervaring met Qraan.
Bestelproces verloopt vlot, montage afspraak maken verloopt soepel.
Monteur is uiterst vriendelijk en werkt netjes.
Wat mij betreft een aanrader.

Er zijn voor de klant.

Gaitrie j.Singh

Snelle levering.

Wilma van Berkel

Meteen reactie en snelle levering

Snel en kwaliteit

Alles was naar wens

M. Kielski

Goede service. 2 keer kunnen uitstellen zonder problemen. Flexibel. Denis heeft het heel goed gemonteerd en was zeer behulpzaam met het inrichten van de afvoer. Top.

Flexibiliteit en vakmanschap.

Wijjo Krijt

Mijn vragen werden snel per mail beantwoord, netjes montage en snel in een uurtje was het gepiept..

Snelheid, netjes gewerkt, goede uitleg