Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Kolenbrander

Goed geholpen in winkel door Anton. Monteurs aardig en goed werk geleverd. Na wat problemen met kookplaat is het ook uitstekend opgelost. Prima service.

Goede service

Tip:kookplaat van bora de afzuiging na buiten monteren. Werkt in oudere woning niet voldoende met alleen filter.

Gert-Jan Gerritsen

Gemoedelijke sfeer
Klantvriendelijk

Afspraken nagekomen
Complete keuken goed afgeleverd

A. Hoffstedde

Erg goed geholpen prima bedrijf om zaken mee te doen dit is de 3e keuken die we hier kochten, alle naar volle tevredenheid.

Denken erg mee in de keukenopstelling en inzake de toe te passen apparaten. De verkoper behandelde ons uitstekend en neemt alle tijd ok voor vragen en of wijzigingen.
Ook de levering en montage...
Ook de levering en montage was uitstekend verzorgd, een verkeerd
geleverde kraan werd al de volgende dag opgelost.

ga vooral zo door!

Marion Hendriks

Grote, uitgebreide showroom, voldoende tijd voor klant, niet opdringerig, vakkundig en meedenkend.

zie hierboven

Huub van Oorspronk

Top, goed geholpen!

Duidelijke uitleg, goede communicatie!

Weinig

Stegeman

Aardige mensen, mooie showroom, goed geholpen. Ook na akkoord op offerte bleef men uiterst behulpzaam en vriendelijk. Monteur was ook erg vakbekwaam en vriendelijk. Na plaatsing keurig gebeld om te... Aardige mensen, mooie showroom, goed geholpen. Ook na akkoord op offerte bleef men uiterst behulpzaam en vriendelijk. Monteur was ook erg vakbekwaam en vriendelijk. Na plaatsing keurig gebeld om te vragen of alles goed was verlopen. Erg tevreden over Keukenstudio Regio Oost!

Vriendelijkheid, kwaliteit

Vooralsnog geen

Lutke

Na enig keukenzaak te hebben bezocht, hadden we bij regio oost meteen het gevoel dat we hier bij het juiste adres waren. Niks geen opdringerigheid en doe maar gewoon mentaliteit.

Vriendelijk personeel, en afspraak is afspraak...

Wij hebben niks aan te merken...

Smalbrugge

Fijne contacten, verhelderende ideeen en duidelijke communicatie.

Out of the box denken.
Goede inzichten en veel ervaring.

Van Bloois

Fijn bedrijf!

Een fijn bedrijf met kundig personeel. Afspraken worden nagekomen en niets is te gek. Goede prijs/kwaliteitsverhouding! Voor een volgende keuken komen we zeker terug!

H.A.Voortman

Positief

Aandacht en het verstrekken van info gaandeweg het proces

Nooit slechts 1 monteur laten aanvangen met de montage