Nazorg & garantie
Deskundigheid personeel
Montage
8.3/10

Jan Bekke

Ik heb een prima ervaring met de medewerkers van keukenstudio. Als er zich een probleem voordeed met levering of plaatsing van de keuken was een telefoontje al voldoende om het probleem op te...

Men luistert goed naar de wensen van de klant en geeft hierop een passend advies. Deskundig personeel dat weet wat er op de markt te koop is.

Omdat de keukens geplaatst worden door extern personeel zou na plaatsing het goed zijn om contact met de klant op te nemen en informeren of alles naar wens is. Misschien is het ook mogelijk om de klant te bezoeken om te kijken hoe het project uitgevoerd is. Dit zal de klant erg waarderen.

Zeer klantvriendelijk. Meedenkend. Correcte afhandeling van de gevraagde diensten.
Tevens deskundig personeel tijdens plaatsing van apparatuur.

fam. van de Peppel

De verkoper was zeer goed, luisterde naar wat wij wilden en heeft meerdere tekeningen gemaakt met mogelijke indelingen, 1 daarvan was bijzonder maar daar pasten wel precies onze wensen in. de...

De verkoper was geweldig, gedurende het hele proces.
De kwaliteit/prijsverhouding is naar ons idee ook goed.

De planning van de afwerking was niet naar wens, met name de communicatie liet te wensen over.
later met een andere, nieuwe planner ging het uitstekend.
Het komt dan bij de klant niet fijn over temeer omdat de volledige keuken al voor de plaatsing volledig is betaald.

Prettig

er word goed advies gegeven en prima meegedacht

Alink

Goede service en ontvangst. Goed geholpen in het voortraject en begeleiding.

Kennis van materialen
Goed advies
Flexibel

Aftersales. Zijn nooit gevraagd of alles naar wens is. Na levering en montage is door julie nooit contact opgenomen hieromtrent.

Voortdurend zelf initiatief moeten nemen aangaande afronding van alles (zowel montage als toegezegde producten)

Onduidelijkheid aangaande levering en montage in verschilende fases. Van doen gehad met verschillende partijen. Niet prettig.

Rick Baak

Heel goed geholpen bij het ontwerp van de keuken, hierbij rekening gehouden met de ruimte en wensen. De keuken is ook uitstekend geplaatst en de geleverde kwaliteit was zeer goed. Dit zie je vooral...

- Advies, begrip voor de wensen van de klant (en daarop inspelen)
- Vakmensen voor de installatie
- Goede communicatie, snel en adequaat bericht

- Paar kleine punten bij de installatie (ontbrekende meenemers en passtrook)

Een aantal sessies van enkele uren gezeten bij Keukenstudio Regio Oost om samen mijn droomkeuken te ontwerpen. Ze dachten goed met mij mee!

Ze nemen alle tijd voor je tijdens afspraken en denken goed met je mee.

Zeer goede ervaring

Komen afspraken altijd na
Goed luisteren naar de wensen ideeën van de klant
Voorstellen zijn niet persé de duurste oplossingen
Showroom is goed ingedeeld en toont veel mogelijkheden

Eigenlijk GEEN

Goede ervaring, correct behandeld, onze voorkeuren goed aangevuld met praktische adviezen

deskundig op elk onderdeel (kleur, product, techniek e.d..) waarbij tevens goed rekening is gehouden met de plek waar de keuken moet worden geplaatst.

facturering en de informatie op de factuur corresponderen in de tijd niet met elkaar. Verzending van de digitale factuur per mail was de factuurdatum op de PDF veel eerder dan de verzonden mail. De betalingsafspraak in de begeleidende mail, op de factuur en de gemaakte afspraken op de order correspondeerden niet met elkaar. Ook dit is een component van de dienstverlening

Prima begeleiding en voorlichting gehad. Ook de uitvoering is naar volle tevredenheid gebeurd.

Het uitkiezen van de nieuwe keuken met alle details werd op uitstekende wijze begeleid. Het was een genoegen om dit door Jan Averesch te laten doen.

Afstemming van onderaannemers op elkaar t.a.v. stuc- en schilderwerk liep hier en daar niet helemaal vlekkeloos, maar is wel helemaal in orde gekomen.