Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage
8.3/10

Onze ervaring is zeer positief. Wij werden bij binnenkomst enthousiast ontvangen door Henk Jan Haase.
Henk Jan dacht tijdens het hele proces echt met ons mee. Goed advies en goede service....

Enthousiaste werknemers. Afspraak is afspraak. Vakmanschap. Goed advies. Goede service.

sandra breedijk

Tijdens een vakantie in de buurt van Rijsen toevallig bij keukenstudio regio oost terecht gekomen.
We waren al bij een aantal keukencentra's geweest maar nergens hadden we het 'wow' effect....

-Professioneel.
- Servicegericht
- Mooie kwalitatieve materialen.
-Goede prijs kwaliteit verhouding

Jocus

Op verzoek regelen ze alles voor je ; dus ook installatiebedrijf en stukadoor.
Deze samenwerkingspartners leveren zeer goed werk! Offertes van zowel van keukenstudio en partners zijn...

Goede uitleg in de zaak; voor de keukenplanning nam men uitvoerig de tijd ; attenderende ons op verschillende opties.
Strakke planning ten aanzien van de uitvoering. Dit verliep zonder problemen.
Houden zich aan gemaakte afspraken.
Mailcontacten verliep goed; snelle en duidelijke reacties.
Ook telefonische contacten waren helder.
Monteurs waren vriendelijk. Werkten netjes.
Geleverde keuken en apparatuur is degelijk materiaal.

Ik blijf het bijzonder vinden dat je 3 dagen voor installatie vooraf alles betaald moet hebben.

F.Knol

Regio Oost is een bedrijf met gedegen kennis van zaken op het gebied van keuken verkoop. De keuken verkoper/adviseur Anthon Prosman maakte een prachtig ontwerp en had aanvullende leuke en praktische...

Regio Oost heeft mensen in dienst met een gedegen vakkennis. Komt met goede adviezen. Luistert goed naar de wensen van de klant en vertaalt het vervolgens naar een prachtig ontwerp waar je direct enthousiast van wordt. Strakke planning. Perfecte montage.

Niet van toepassing.

Agnes en Wim Olink

Zeer prettig en we zijn zeer tevreden over alle medewerkers

Deskundig advies tijdens de aankoopperiode meedenken in het eindresultaat. Zeer goede service en zeer kundige installateurs. In totaal een zeer prettige samenwerking. De afgesproken planning goed aangehouden.

Wij hebben eigenlijk geen idee dan alleen dat de de tekeningen,die prima waren hoor, nog handmatig waren. In deze moderne tijd zijn er volgens mij wel mogelijkheden om die digitaal en in drie te maken. Maar aan de andere kant heeft het handmatige ook wel wat. Dus dit alleen als tip.

Meijerink

Dankzij goed advies en uitvoering door diverse Rijssense firma's die werden aangeraden en gecoördineerd door de Keukenstudio hebben wij nu een prachtige keuken.

Klantvriendelijk.
Er wordt naar naar je geluisterd.
Men is niet ongeduldig als het beslissingstraject van de klant wat langer duurt.

We hadden het prettig gevonden wanneer na de installatie nog een praktische gebruikersinstructie zou worden gegeven voor inductieplaat en stoomoven.
De demonstratie van Siemens in december heeft ons gestimuleerd om een stoomoven te kopen.
Maar de herinnering van het gebruik is wat vervaagd.
Misschien kan de Keukenstudio een demonstratie / cursus van ongeveer een uur geven enkele weken na installatie.

Hele goede ervaring. Vriendelijk, heel kundig en alle tijd voor je.
Mooie keukens in de zaak. Vaak leuke demonstraties.

Kennis van personeel, Vriendelijk

Van de Belt

Fijn advies en een mooie keuken voor een goede prijs geleverd!

barnan

Prettige ontvangst, goede uitleg, wensen worden doorgesproken en op waarde geschat, veel keus, veel is mogelijk.

Personeel, keuze materialen, wensen klant worden op waarde geschat, "alles "kan.

1 Belofte is het bedrijf/de leverancier (nog) niet nagekomen.....nabellen zou een goed punt zijn.

Jan Bekke

Ik heb een prima ervaring met de medewerkers van keukenstudio. Als er zich een probleem voordeed met levering of plaatsing van de keuken was een telefoontje al voldoende om het probleem op te...

Men luistert goed naar de wensen van de klant en geeft hierop een passend advies. Deskundig personeel dat weet wat er op de markt te koop is.

Omdat de keukens geplaatst worden door extern personeel zou na plaatsing het goed zijn om contact met de klant op te nemen en informeren of alles naar wens is. Misschien is het ook mogelijk om de klant te bezoeken om te kijken hoe het project uitgevoerd is. Dit zal de klant erg waarderen.