Nazorg & garantie
Deskundigheid personeel
Montage

Niels

Neutraal

Er is een nette keuken geleverd

Er zijn een aantal punten die mondeling wel besproken zijn maar uiteindelijk niet correct in de offerte verwerkt. Hoewel hier uiteraard een stukje eigen verantwoordelijkheid ligt zou het toch fijner... Er zijn een aantal punten die mondeling wel besproken zijn maar uiteindelijk niet correct in de offerte verwerkt. Hoewel hier uiteraard een stukje eigen verantwoordelijkheid ligt zou het toch fijner zijn als we er op zouden kunnen vertrouwen dat de mondeling besproken punten in de offerte zouden verschijnen.

Familie Nuijsink

Tijdens onze zoektocht van een nieuwe keuken zijn wij goed geholpen door de verkoper van Regio Oost. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wij zijn erg blij met onze keuken.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Door het computerprogramma kregen wij een erg goed beeld van hoe onze keuken er uit komt te zien.

Koops

Vriendelijk geholpen

Word gevraagd naar je budget daar word dan ook keukennaar ingetekend en apparatuur

Meer informatie over inbouw apparaten en keuze

Laurens

Geweldig! Een gezellig, toegankelijk maar ook professioneel team. Vanaf de eerste afspraak tot de uiteindelijke levering, alles verliep soepel en prettig. Korte lijnen in het contact en, niet... Geweldig! Een gezellig, toegankelijk maar ook professioneel team. Vanaf de eerste afspraak tot de uiteindelijke levering, alles verliep soepel en prettig. Korte lijnen in het contact en, niet onbelangrijk, een prachtig eindresultaat!

Klantgerichtheid, hoge kwaliteit, behulpzaamheid, professionaliteit, maatwerk

Fam Haase

Plaatsen Keuken

Alles klopte

Kan die niet ontdekken

Henk

We hebben een prachtige keuken mogen krijgen.

Oppakken, waar het fout dreigde te gaan.

Zorg voor personeel dat creatief en klantgericht is.

Koenjer

Positief, zowel in de showroom als de montage aan huis

Duidelijk, eerlijk en denken graag mee

Petra Vehoff

Prima. Van a tot z goed geholpen.

Communicatie

Geen. Er is 1 klein ding niet goed gegaan maar de nalevering is netjes over gecommuniceerd

Henk

Fijn bedrijf erg goed geholpen en denken met je mee

Goede verkopers en monteurs die passie voor hun vak hebben

Niks om aan te merken

Remy Sanderman

Het hele traject is keurig en volgens plan uitgevoerd. een no nonsens bedrijf die doet wat hij zegt. Erg tevreden over Keukenstudio Regio Oost en daardoor is het eindresultaat geweldig geworden!

Een technische vraag tussendoor, gelijk een deskundig antwoordt. Geen herstel acties na plaatsing. Alles wordt compleet opgeleverd en de nazorg is ook goed.

Die kan ik niet noemen. Dat zegt genoeg