Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Meijerink

Dankzij goed advies en uitvoering door diverse Rijssense firma's die werden aangeraden en gecoördineerd door de Keukenstudio hebben wij nu een prachtige keuken.

Klantvriendelijk.
Er wordt naar naar je geluisterd.
Men is niet ongeduldig als het beslissingstraject van de klant wat langer duurt.

We hadden het prettig gevonden wanneer na de installatie nog een praktische gebruikersinstructie zou worden gegeven voor inductieplaat en stoomoven.
De demonstratie van Siemens in december...
De demonstratie van Siemens in december heeft ons gestimuleerd om een stoomoven te kopen.
Maar de herinnering van het gebruik is wat vervaagd.
Misschien kan de Keukenstudio een demonstratie / cursus van ongeveer een uur geven enkele weken na installatie.

Hele goede ervaring. Vriendelijk, heel kundig en alle tijd voor je.
Mooie keukens in de zaak. Vaak leuke demonstraties.

Kennis van personeel, Vriendelijk

Nee

Van de Belt

Fijn advies en een mooie keuken voor een goede prijs geleverd!

barnan

Prettige ontvangst, goede uitleg, wensen worden doorgesproken en op waarde geschat, veel keus, veel is mogelijk.

Personeel, keuze materialen, wensen klant worden op waarde geschat, "alles "kan.

1 Belofte is het bedrijf/de leverancier (nog) niet nagekomen.....nabellen zou een goed punt zijn.

Jan Bekke

Ik heb een prima ervaring met de medewerkers van keukenstudio. Als er zich een probleem voordeed met levering of plaatsing van de keuken was een telefoontje al voldoende om het probleem op te... Ik heb een prima ervaring met de medewerkers van keukenstudio. Als er zich een probleem voordeed met levering of plaatsing van de keuken was een telefoontje al voldoende om het probleem op te lossen. Erg tevreden met de keuken.

Men luistert goed naar de wensen van de klant en geeft hierop een passend advies. Deskundig personeel dat weet wat er op de markt te koop is.

Omdat de keukens geplaatst worden door extern personeel zou na plaatsing het goed zijn om contact met de klant op te nemen en informeren of alles naar wens is. Misschien is het ook mogelijk om de... Omdat de keukens geplaatst worden door extern personeel zou na plaatsing het goed zijn om contact met de klant op te nemen en informeren of alles naar wens is. Misschien is het ook mogelijk om de klant te bezoeken om te kijken hoe het project uitgevoerd is. Dit zal de klant erg waarderen.

Zeer klantvriendelijk. Meedenkend. Correcte afhandeling van de gevraagde diensten.
Tevens deskundig personeel tijdens plaatsing van apparatuur.

fam. van de Peppel

De verkoper was zeer goed, luisterde naar wat wij wilden en heeft meerdere tekeningen gemaakt met mogelijke indelingen, 1 daarvan was bijzonder maar daar pasten wel precies onze wensen in. de... De verkoper was zeer goed, luisterde naar wat wij wilden en heeft meerdere tekeningen gemaakt met mogelijke indelingen, 1 daarvan was bijzonder maar daar pasten wel precies onze wensen in. de verdere begeleiding door hem was heel goed.
De plaatsing van de keuken ging goed en op de afgesproken tijd door een keurige monteur die netjes werkte.
Helaas ging het met de puntjes op de i zetten niet helemaal naar verwachting, deels werd dit veroorzaakt door de bouwvak vakantie die eraan zat te komen echter het grootste punt hierin was de communicatie hierover met de afdeling planning, naar onze mening functioneerde die niet goed. Na de bouwvak vakantie was er kennelijk een andere planner in dienst gekomen en deze heeft het allemaal zeer correct afgehandeld, een prima man. Het eindresultaat van onze keuken is danook erg mooi geworden.

De verkoper was geweldig, gedurende het hele proces.
De kwaliteit/prijsverhouding is naar ons idee ook goed.

De planning van de afwerking was niet naar wens, met name de communicatie liet te wensen over.
later met een andere, nieuwe planner ging het uitstekend.
Het komt dan bij de klant niet...
later met een andere, nieuwe planner ging het uitstekend.
Het komt dan bij de klant niet fijn over temeer omdat de volledige keuken al voor de plaatsing volledig is betaald.

Prettig

er word goed advies gegeven en prima meegedacht

Alink

Goede service en ontvangst. Goed geholpen in het voortraject en begeleiding.

Kennis van materialen
Goed advies
Flexibel

Aftersales. Zijn nooit gevraagd of alles naar wens is. Na levering en montage is door julie nooit contact opgenomen hieromtrent.

Voortdurend zelf initiatief moeten nemen aangaande...

Voortdurend zelf initiatief moeten nemen aangaande afronding van alles (zowel montage als toegezegde producten)

Onduidelijkheid aangaande levering en montage in verschilende fases. Van doen gehad met verschillende partijen. Niet prettig.

Rick Baak

Heel goed geholpen bij het ontwerp van de keuken, hierbij rekening gehouden met de ruimte en wensen. De keuken is ook uitstekend geplaatst en de geleverde kwaliteit was zeer goed. Dit zie je vooral... Heel goed geholpen bij het ontwerp van de keuken, hierbij rekening gehouden met de ruimte en wensen. De keuken is ook uitstekend geplaatst en de geleverde kwaliteit was zeer goed. Dit zie je vooral in de details terug, denk hierbij aan kitranden, afstelling van deuren, maar ook het uitzagen/afwerken van een steun (voor een overstek).

- Advies, begrip voor de wensen van de klant (en daarop inspelen)
- Vakmensen voor de installatie
- Goede communicatie, snel en adequaat bericht

- Paar kleine punten bij de installatie (ontbrekende meenemers en passtrook)