Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Boerman

Goede ervaring, goede communicatie, komen afspraken na

communicatie

?

Teunis van Dieren

Prachtige keuken gekocht en zeer goed geadviseerd door Henk Jan Haase

Combinatie tussen advies, mogelijkheden en onze wensen. Top geholpen door Henk Jan Haase

Kelvin Boerma

Zeer goed

punctueel, reageren snel, echt vakwerk

Baan

Alleen maar complimeneten.

De service en de kwaliteit.

A.T.Wiertsema

Dynamisch bedrijf, ruime keus in keukens, deskundig advies, en vriendelijke benadering van werknemers .

Ja , o.a. het meedenken van praktische aandachtspunten van de keuken, en daarbij een helder advies.
Ook de planning , en de plaatsing van de keuken liep volgens afspraak.

Nee die heb ik eigenlijk niet , zeer tevreden !

Onze ervaring is zeer positief. Wij werden bij binnenkomst enthousiast ontvangen door Henk Jan Haase.
Henk Jan dacht tijdens het hele proces echt met ons mee. Goed advies en goede service. Samen zijn we gekomen tot een schitterende keuken. Ook het contact met de werknemers van de planning en montage verliep prima. Afspraak was afspraak. Alles is uitgevoerd naar onze wens.

Enthousiaste werknemers. Afspraak is afspraak. Vakmanschap. Goed advies. Goede service.

Nee

sandra breedijk

Tijdens een vakantie in de buurt van Rijsen toevallig bij keukenstudio regio oost terecht gekomen.
We waren al bij een aantal keukencentra's geweest maar nergens hadden we het 'wow' effect. Tot we bij keukenstudio regio oost onze droomkeuken zagen staan.
De sfeer in de studio is fijn, je voelt je op je gemak en wij kregen het idee dat als we het hier niet vonden, we het nergens zouden vinden.
Er staan ontzettend diverse, mooie en toonaangevende keukens. Keukens worden op maat en naar wens gemaakt, alles lijkt mogelijk. De medewerkers zijn zeer klantgericht en ervaren. Er werd ter plekke een 3D impressie gemaakt van onze wensen.
De plaatsing van de keuken verliep geheel volgens afspraak en professioneel. Alles is zoals verwacht, er ontbrak werkelijk geen enkel schroefje. Top werk!
Wij zijn zo ontzettend tevreden over onze nieuwe keuken en ik wij kunnen en zullen deze keukenstudio dan ook zeker aan raden.

-Professioneel.
- Servicegericht
- Mooie kwalitatieve materialen.
-Goede prijs kwaliteit verhouding

Jocus

Op verzoek regelen ze alles voor je ; dus ook installatiebedrijf en stukadoor.
Op verzoek regelen ze alles voor je ; dus ook installatiebedrijf en stukadoor.
Deze samenwerkingspartners leveren zeer goed werk! Offertes van zowel van keukenstudio en partners zijn duidelijk.
Ze houden zich aan gemaakte afspraken en ervaren probleempjes worden snel opgelost.

Goede uitleg in de zaak; voor de keukenplanning nam men uitvoerig de tijd ; attenderende ons op verschillende opties.
Strakke planning ten aanzien van de uitvoering. Dit verliep zonder...
Strakke planning ten aanzien van de uitvoering. Dit verliep zonder problemen.
Houden zich aan gemaakte afspraken.
Mailcontacten verliep goed; snelle en duidelijke reacties.
Ook telefonische contacten waren helder.
Monteurs waren vriendelijk. Werkten netjes.
Geleverde keuken en apparatuur is degelijk materiaal.

Ik blijf het bijzonder vinden dat je 3 dagen voor installatie vooraf alles betaald moet hebben.

F.Knol

Regio Oost is een bedrijf met gedegen kennis van zaken op het gebied van keuken verkoop. De keuken verkoper/adviseur Anthon Prosman maakte een prachtig ontwerp en had aanvullende leuke en praktische... Regio Oost is een bedrijf met gedegen kennis van zaken op het gebied van keuken verkoop. De keuken verkoper/adviseur Anthon Prosman maakte een prachtig ontwerp en had aanvullende leuke en praktische ideeën. Daar werden we erg enthousiast over. Vanaf de verkoop hanteert Regio Oost een strakke en effectieve planning. Ze komen hun beloften na Je kunt er van op aan. Montage wordt gedaan door echte vakmensen die nauwkeurig en netjes werken.

Regio Oost heeft mensen in dienst met een gedegen vakkennis. Komt met goede adviezen. Luistert goed naar de wensen van de klant en vertaalt het vervolgens naar een prachtig ontwerp waar je direct... Regio Oost heeft mensen in dienst met een gedegen vakkennis. Komt met goede adviezen. Luistert goed naar de wensen van de klant en vertaalt het vervolgens naar een prachtig ontwerp waar je direct enthousiast van wordt. Strakke planning. Perfecte montage.

Niet van toepassing.

Agnes en Wim Olink

Zeer prettig en we zijn zeer tevreden over alle medewerkers

Deskundig advies tijdens de aankoopperiode meedenken in het eindresultaat. Zeer goede service en zeer kundige installateurs. In totaal een zeer prettige samenwerking. De afgesproken planning goed... Deskundig advies tijdens de aankoopperiode meedenken in het eindresultaat. Zeer goede service en zeer kundige installateurs. In totaal een zeer prettige samenwerking. De afgesproken planning goed aangehouden.

Wij hebben eigenlijk geen idee dan alleen dat de de tekeningen,die prima waren hoor, nog handmatig waren. In deze moderne tijd zijn er volgens mij wel mogelijkheden om die digitaal en in drie te... Wij hebben eigenlijk geen idee dan alleen dat de de tekeningen,die prima waren hoor, nog handmatig waren. In deze moderne tijd zijn er volgens mij wel mogelijkheden om die digitaal en in drie te maken. Maar aan de andere kant heeft het handmatige ook wel wat. Dus dit alleen als tip.