Nazorg & garantie

Slechte service
Uiteindelijk is onze keuken nu klaar
Ik heb in de nis een ander keukenblad dan op ons eiland
De plinten zijn ook niet goed afgewerkt
Ik had er meer van verwacht, we hadden echt geen goedkope keuken..

Antwoord;
Tot onze teleurstelling is deze review niet positief. Wij willen er graag voor zorgen dat u alsnog tevreden wordt over de afhandeling. Er zijn inderdaad dingen fout gegaan, dat is zeker een reden om teleurgesteld te zijn.

Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien. Middels onderstaande link kunt u uw review aanpassen.

Moet ik hiermee geholpen zijn?

Service

Marjan van Deventer

Heel goed advies van Anthon Prosman. Uitvoering door echte vakmensen.

Grote betrokkenheid. Kwaliteit materialen prima. Persoonlijke dienstverlening. Als er een probleempje was werd dit direct opgelost.

TmJ

Mooie keuken, maar de service is absoluut niet wat je ervan verwacht zou hebben. Keuken zit er al 3,5 jaar in en in die tijd ben ik degene geweest die voortdurend contact moest zoeken om te vragen... Mooie keuken, maar de service is absoluut niet wat je ervan verwacht zou hebben. Keuken zit er al 3,5 jaar in en in die tijd ben ik degene geweest die voortdurend contact moest zoeken om te vragen wanneer de monteur weer eens langs zou komen. Meermaals is de monteur voor niets geweest i.v.m. onjuiste onderdelen en wat dies meer zij. Kortom, is je keuken in één keer goed, dan heb je geluk gehad, maar bij mij lijkt het een gebed te worden zonder eind.

Mooie keukens

Service

Reactie Keukenstudio Regio Oost:

Bedankt voor de het plaatsen van deze review.
Bedankt voor de het plaatsen van deze review.
Hierbij excuses voor het negatieve gevoel wat ontstaan is. Er zijn inderdaad wat communicatiestoornissen geweest met onze leverancier waarbij tot 2 x toe verkeerde onderdelen geleverd zijn. Daardoor heeft het extra tijd gekost om tot een oplossing te komen. Het laatste onderdeel is in bestelling en wordt binnenkort geleverd. Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen.
Het belangrijkste doel van onze bedrijfspolicy is een tevreden klant en we hopen het binnenkort op te lossen, zodat u 100% kan gaan genieten van uw prachtige keuken.
groet, team Regio Oost

Van den Hout

Vriendelijke en deskundige medewerkers, mooie kwaliteitsvolle producten en prima service.

Nemen de tijd en geven deskundig advies. Producten van hoge kwaliteit.

Een aanspreekpunt zou handig zijn. Nu met 3 afdelingen (verkoop, planning en orderverwerking en financiën) te maken.

P.J. Kruger

Klantvriendelijk, service gericht

Vakmanschap zowel bij de verkoper als de monteur

informatie m.b.t. nalevering, voorkomt ongerustheid bij de klant

Martin Rolleman

Prettig en goed

Persoonlijk contact, goed advies, ruime keus

Pas op dat jullie niet te druk worden, dat er dingen daardoor verkeert gaan. Misschien een extra iemand tussen verkoop en uitvoering. Leer van de tips van de montage ploegen

Meijer

Zeer prettig

Vriendelijk, goede ideeën, zeer behulpzaam en meedenkend

Geen verbeterpunten

Tom

Wij hebben een fantastische nieuwe keuken ontworpen en geinstalleerd gekregen.

Zeer flexibel en alles netjes geregeld.

Kolenbrander

Goed geholpen in winkel door Anton. Monteurs aardig en goed werk geleverd. Na wat problemen met kookplaat is het ook uitstekend opgelost. Prima service.

Goede service

Tip:kookplaat van bora de afzuiging na buiten monteren. Werkt in oudere woning niet voldoende met alleen filter.

Gert-Jan Gerritsen

Gemoedelijke sfeer