Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Marcel Nijveldt

Keurige communicatie, vriendelijk en komt alle afspraken na!
Alles is conform ontwerp geleverd en ook vlotjes gemonteerd. Goede en vriendelijke monteurs!

goede communicatie, ook van hun vervoerder Brinks!

zo doorgaan!

Zandvoort

Vakkundig en gemoedelijk bedrijf.

Goed advies bij de koop van de juiste keuken.

Na foute levering van fabriek van onderdeel werd dit snel en correct afgehandeld.

Fam Pardijs

Slechte communicatie en service.

Landelijke uistraling

Wij hebben helaas hele slechte ervaringen met Keukenstudio Regio Oost. Meetfouten, materiaal niet voor handen etc tijdens het plaatsen van de keuken. Binnen een jaar is 1 van de betonnen... Wij hebben helaas hele slechte ervaringen met Keukenstudio Regio Oost. Meetfouten, materiaal niet voor handen etc tijdens het plaatsen van de keuken. Binnen een jaar is 1 van de betonnen werkbladen gescheurd. Daarna begon echt de ellende, doordat het blad door een onderaannemer geplaatst was werden we continu van het kastje naar de muur gestuurd en werden afspraken niet nagekomen. Er is vanuit Keukenstudio Regio Oost geen enkel initiatief getoond en er werd ook niet nagevraagd of het gelukt/naar wens was. Geen enkele vorm van excuses is gemaakt. Ruim anderhalf jaar zijn we nu bezig en na de laatste blad plaatsing heeft Keukenstudio Regio Oost niets meer van zich laten horen. Er is nog steeds een fors kleurverschil maar we zijn er klaar mee het heeft ons al te veel energie en frustratie gekost.

Reactie Keukenstudio Regio Oost:

Geachte heer, mevrouw Pardijs,
Nogmaals onze oprechte excuses voor de gebrekkige communicatie en het uitblijven van de oplossing.
Er zijn allerlei redenen voor aan te dragen, maar daar...
Geachte heer, mevrouw Pardijs,
Er zijn allerlei redenen voor aan te dragen, maar daar willen we u niet mee vermoeien. We zijn nu weer "on speaking terms" met de fabrikant van uw werkblad en trachten dit alsnog zo spoedig mogelijk op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Keukenstudio Regio Oost

bouwhuis

Net bedrijf

goede uitleg en advies

als er iets niet is graag tel melden is beter dan niks van je laten horen dat is een minplunt

Fam. Stoltenberg

Mooi bedrijf, mooie showroom, fijn geholpen

kwaliteit, service, betrouwbaar

(nog) geen verbeterpunten of tips

Familie Hiltjesdam

Wij werden elke keer gastvrij ontvangen in de prachtige, gezellige showroom. Frank heeft goed naar onze wensen geluisterd en het resultaat is een prachtige keuken in de stijl die wij voor ogen hadden.

Klantvriendelijk, kleinschalig, veel mogelijkheden, prettige gastvrije sfeer en heerlijke koffie en baksels.

fam Altink

Goede ervaring. Vriendelijk personeel

Niet opdringerig

John van der Vegt

Overall positief.

Denkt mee bij ontwerp, laagdrempelig, deskundig. Uitstekend advies over wei installatie, stucen, schilderen goed en “in 1 hand” kon doen.

Had strakker op uitvoering kunnen sturen. Prima toen de keuken werd geïnstalleerd, afronding/puntjes op de i moest ik teveel zelf achteraan.

J. Van Riele

Slechte service
Uiteindelijk is onze keuken nu klaar
Ik heb in de nis een ander keukenblad dan op ons eiland
De plinten zijn ook niet goed afgewerkt
Ik had er meer van verwacht, we hadden echt geen goedkope keuken..

Antwoord;
Tot onze teleurstelling is deze review niet positief. Wij willen er graag voor zorgen dat u alsnog tevreden wordt over de afhandeling. Er zijn inderdaad dingen fout gegaan, dat is zeker een reden om teleurgesteld te zijn.

Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien. Middels onderstaande link kunt u uw review aanpassen.

Moet ik hiermee geholpen zijn?

Service

Marjan van Deventer

Heel goed advies van Anthon Prosman. Uitvoering door echte vakmensen.

Grote betrokkenheid. Kwaliteit materialen prima. Persoonlijke dienstverlening. Als er een probleempje was werd dit direct opgelost.