Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

H Cents

Goed geholpen en goed advies

Alles goed bespreekbaar en goed vast gelegd

Achteraf bij de klant informeren als alles naar wens is verlopen

uitstekende communicatie en bereikbaarheid
snelle reacties indien nodig
vakbekwaamheid

Henk Agteresch

We hebben een zeer goede ervaring. Problemen worden netjes en op een keurige manier opgelost. Koken met klasse is bij hun verkopen met klasse!!

Netjes, klant staat op 1, goede service, kennis, mooi assortiment, goede prijs. Al met al top!!

3D beeld zodat je beeld krijgt Vd werkelijkheid ipv via tekening.

Wessels

Wij hebben bijzonder goede ervaring met dit bedrijf en raden ze dan ook van harte aan anderen aan! een mooie compacte showroom met een mooi en uitgebreid assortiment! in werkelijk alle stijlen zijn... Wij hebben bijzonder goede ervaring met dit bedrijf en raden ze dan ook van harte aan anderen aan! een mooie compacte showroom met een mooi en uitgebreid assortiment! in werkelijk alle stijlen zijn mooie en kwalitatief hoogwaardige keukens leverbaar. vriendelijk ontvangst, goed en professioneel advies en een verrassend keukenontwerp.

klant vriendelijk, personeel heeft veel ervaring in maatwerk keukens waardoor er een goed doordacht ontwerpen op tafelkomt, een van de enigste bedrijven die een all-inclusive ontzorgings pakket... klant vriendelijk, personeel heeft veel ervaring in maatwerk keukens waardoor er een goed doordacht ontwerpen op tafelkomt, een van de enigste bedrijven die een all-inclusive ontzorgings pakket aanbieden waarbij van sloop tot oplevering van de keuken er 1 aanspreekpunt is. keuken stond er in een keer vloeiend in.

Familie Koster

Wij zijn erg tevreden! Van aankoop tot levering en plaatsing!

Ja de advisering hoe de indeling zou kunnen en hoe het anders kan.
Vakmanschap!

N. Rolleman

Aankoop nieuwe keuken

mooi showroom, vriendelijk personeel. diversiteit (modern en landelijk)

Inmeten smet plinten: Smetplinten moeten pas worden ingemeten als keuken pas is geplaatst (volgens verkoop).
Vervolgens worden de smetplinten in het werk ingemeten, maar wordt er nog...
Vervolgens worden de smetplinten in het werk ingemeten, maar wordt er nog overlengte gehanteerd ->
Dit vondt ik vrij onlogische. (p.s. montage keuken werd door ons zelf gedaan).

mevr. baan

Mooi ontwerp, prima uitleg apparatuur en denken echt goed mee met de wensen van de klant

goede kwaliteit, goede service

Kotter

Prima.
Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Goed advies en prima monteurs om de keuken te plaatsen.
We hebben gekregen zoals we het voor ogen hadden.
Kleine opleverpunten zijn correct verholpen.

Het zou misschien goed zijn indien de verkoper na het plaatsen nog kort even contact met de klant heeft. Commercieel voelt dit goed bij de klant. Dit zou kunnen door een telefoontje of door een... Het zou misschien goed zijn indien de verkoper na het plaatsen nog kort even contact met de klant heeft. Commercieel voelt dit goed bij de klant. Dit zou kunnen door een telefoontje of door een persoonlijk bezoek.
Kan hij ook kijken hoe het is geworden hier leerd hij van, kan desgewenst foto's maken en voor de klant voelt dit ook goed.

Voor toekomst handig wanneer verkoper bij geïnteresseerde klanten gelijk bij het bezoek de keuken in 3-D kan uittekenen. Dit scheelt voor beide partijen tijd omdat je dan veel beter kan zien hoe het wordt en gelijk kan aanpassen. Bijv in Schetsup, ervaring hiermee zou je kunnen opvragen bij mijn broer Jos Kotter van Kotter Wonen in Oldenzaal.

Fam Gerritsen

Fantastische goede ervaring.
Ontvangen door deskundig en meedenkend personeel in mooie ambience met ruime keuze

Van tekening tot oplevering 100%
Geen verkooppraatjes
Serve me dont sell me , ten top uitgevoerd

Misschien Miel toevoegen als apparaten keuze

Arjan Nagel

Wij hebben zeer goede ervaringen met Keukenstudio Regio Oost. Vanaf verkoop tot oplevering

Goede adviezen en tips bij verkoop van de keuken.
Afspraken nakomen
Deskundig personeel in de showroom en in de montage
Kwaliteit van het product en het perfect willen...
Goede adviezen en tips bij verkoop van de keuken.
Afspraken nakomen
Deskundig personeel in de showroom en in de montage
Kwaliteit van het product en het perfect willen achterlaten

Afhandelen van de restpuntjes duurde wat langer door de levertijden van het benodigde materiaal en drukte van de monteur.