Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Familie Visschedijk

Zeer correct en bekwaam bedrijf.
Alle gemaakte afspraken worden op tijd en volgens afspraak nagekomen.

Heel erg meedenken en naar oplossingen zoeken. Zeer bekwaam.

Nvt

Zeer correct en bekwaam bedrijf.
Alle gemaakte afspraken worden op tijd en volgens afspraak nagekomen.

Heel erg meedenken en naar oplossingen zoeken. Zeer bekwaam.

Nvt

Familie Reerink

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding die we van Keukenstudio Regio Oost mochten ontvangen. Er werd goed rekening gehouden met onze persoonlijke wensen en ons budget.

persoonlijke aandacht, betrokkenheid, goede uitleg over voor- en nadelen van de diverse mogelijkheden. Zeer goede montageploeg die erg goed meedenkt en heel deskundig is.

geen verbeterpunten, wel een tip die overigens voor alle keukenverkopers geldt:
geen verbeterpunten, wel een tip die overigens voor alle keukenverkopers geldt:
1: informeer in het begin van het proces welke sfeer bij mensen past en hoeveel gebruik ze willen maken van de keuken. Als verkoper krijg je dan een aardig beeld over het type keuken dat gezocht wordt, uiteraard icm budgetmogelijkheden

verder hadden we geen verbeterpunten. Zijn eg tevreden!

Fam Bleeker

Ervaren en gedreven personeel. Hebben echt kijk op wat er allemaal kan in een keuken, fraaie ontwerpen!!
Prettige open communicatie.

Ervaring en deskundigheid

Ook al was er niets aan de hand met de keueken en zijn we alleen maar vol lof. We hebben helemaal geen belletje of mail nadien gehad. After sales kunnen nog iets persoonlijker

Gerard de Jong

Over het algemeen goed. In de ontwerp- en tekenfase was onze ervaring aangenaam en vakkundig. De montagesfase was wat iets minder omdat het bedrijf niet zelf de keukenmontage uitvoert. Moesten een... Over het algemeen goed. In de ontwerp- en tekenfase was onze ervaring aangenaam en vakkundig. De montagesfase was wat iets minder omdat het bedrijf niet zelf de keukenmontage uitvoert. Moesten een paar keer terugkomen voor dingen die niet meegekomen of verkeerd waren

De aankoopfase was professioneel en prettig. Er werd steeds alle tijd genomen voor onze vragen en opmerkingen.

De montagefase kan beter. Niet geheel zonder strubbelingen.

Voor het bestaan van mijn keuken was ik nog nooit bij Regio Oost binnen geweest. Ook nog nooit iemand gehoord die bij Regio Oost de keuken had gekocht. Om overal een kijkje te hebben genomen ben ik... Voor het bestaan van mijn keuken was ik nog nooit bij Regio Oost binnen geweest. Ook nog nooit iemand gehoord die bij Regio Oost de keuken had gekocht. Om overal een kijkje te hebben genomen ben ik op een middag om 13.30 Regio Oost binnengewandeld en om 17.30 weer uitgewandeld met een offerte op zak. Ik werd op een zeer prettige manier geholpen.
De keukens zijn sfeervol en praktisch ingericht.

Uitgaand van de wensen van de klant. (en bij onmogelijkheden, kijkend naar de mogelijkheden).
Meedenken met de klant.

Zouden jullie meer reclame willen? De locatie ligt een beetje achteraf. (Dus niets aan te doen). De buitenkant van jullie gebouw oogt wat donker, waardoor ik eerder niet direct naar binnen ben gegaan.

M Ulfman

Afspraken worden nagekomen, klachten worden goed afgehandeld.

samanwerken met plaatselijke installateurs, planning uitstekend.

neen

Familie Slagman

De ontvangst was goed! Tijdens een eerste bezoek kregen we veel leuke folders mee om inspiratie op te doen. Het meedenken tijdens het ontwerpproces vonden we erg sterk. Jullie bieden veel... De ontvangst was goed! Tijdens een eerste bezoek kregen we veel leuke folders mee om inspiratie op te doen. Het meedenken tijdens het ontwerpproces vonden we erg sterk. Jullie bieden veel mogelijkheden.

- creatief
- gastvrij
- prijs-technisch: goed.
- afspraken zijn goed nagekomen.

We vonden het onderhandelen over de prijs lang duren.

We vonden het onderhandelen over de prijs lang duren.

Een tip; toen de keuken er eenmaal stond, was het ook afgelopen. Een belletje of alles naar wens was, was een sterke afronding van het geheel geweest!!

Matthijs

Een deskundig team met een open en eerlijke houding richting de klant.
Onlangs hebben wij een keuken gekocht waar alles naar volle tevredenheid verlopen is.

- Wensen omzetten in realiteit.
- Deskundig ontwerp en kennis van de producten.
- Goede budget bewaking naar wens van de klant.
- Kwaliteit waar niet mee grommelt wordt.
-...
- Wensen omzetten in realiteit.
- Deskundig ontwerp en kennis van de producten.
- Goede budget bewaking naar wens van de klant.
- Kwaliteit waar niet mee grommelt wordt.
- Open en eerlijk.

Communicatie betref planning / levering van de keuken kan beter.

Zeer positief ,geeft direct een vertrouwd gevoel

meedenken met de klant en met ideen durven komen

zo doorgaan.

over de montage kunnen wij geen oordeel geven we hebben de keuken zelf gemonteerd.