Assortiment
8.3/10
Prijs / kwaliteit verhouding

Jos Aerts

Zeer goede ervaring

n november/december 2019 zijn we op pad gegaan voor een nieuwe keuken en kwamen uit eindelijk bij Sombroek Keukens terecht omdat we daar een goed advies en beter geïnformeerd werden. Wij werden... n november/december 2019 zijn we op pad gegaan voor een nieuwe keuken en kwamen uit eindelijk bij Sombroek Keukens terecht omdat we daar een goed advies en beter geïnformeerd werden. Wij werden geholpen door Herja Lodder een aardig persoon die met je meedenkt tips geeft en waar je op moet letten bij de keuze van bijvoorbeeld het front het blad of andere zaken. Wij zijn een keer of 4 bij haar terug geweest en hebben de juiste keuze kunnen maken. Jerry de monteur die de keuken kwam plaatsen was een aardige man en werkte heel secuur en netjes het eind resultaat ziet er dan ook top uit en op 18 maart 2020 konden wij genieten van onze nieuwe keuken.

Een klein minpunt, dat het meerwerk erg duur uitviel was een domper was ruim 25% meer wat boven op de montage kosten kwam. Het zou een optie zijn dat bij de verkoop even beter wordt aangeven wat met... Een klein minpunt, dat het meerwerk erg duur uitviel was een domper was ruim 25% meer wat boven op de montage kosten kwam. Het zou een optie zijn dat bij de verkoop even beter wordt aangeven wat met verstaat onder de montage kosten.

Sonja en Peter Visser

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Meedenkend en begrijpend wat wij willen realiseren.

Fijn geholpen. Niets is teveel en er wordt ruim tijd voor je vrij gemaakt. Je wordt persoonlijk geholpen. Wij hebben ons echt klant gevoeld en dit heeft geresulteerd in onze droomkeuken.

Geen verbeterpunten, een uitstekend bedrijf met fijne medewerkers. Een aanrader om hier je keuken uit te zoeken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw fijne woorden en beoordeling. Wij vonden het een mooi project om uit te voeren. Dat we ook bij de efficiënte invulling van de bijkeuken betrokken zijn, maakt het helemaal... Bedankt voor uw fijne woorden en beoordeling. Wij vonden het een mooi project om uit te voeren. Dat we ook bij de efficiënte invulling van de bijkeuken betrokken zijn, maakt het helemaal leuk. Namens het hele team wensen we u veel geluk, gezondheid en woonplezier in uw vernieuwde woning. Team Sombroek

Ellen en Remco

Goede ervaringen met het bedrijf, het is onze 2e keuken van Sombroek.

Goede producten, er wordt met je meegedacht.

Wij hadden graag het ontwerp mee naar huis gekregen om er thuis rustig over na te denken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste Ellen en Remco, Wat fijn dat jullie ondanks de drukke verhuizing de moeite hebben genomen ons te beoordelen: Bedankt! Niet alleen bedankt voor de beoordeling, maar ook voor het fijne... Beste Ellen en Remco, Wat fijn dat jullie ondanks de drukke verhuizing de moeite hebben genomen ons te beoordelen: Bedankt! Niet alleen bedankt voor de beoordeling, maar ook voor het fijne contact. Na de laatste loodjes, straks lekker genieten van jullie nieuwe huis! Team Sombroek

Wil van Leeuwen

Voelt meteen goed zodra je binnenkomt

Goed geadviseerd, door Herja ze is geduldig komt met tips en dringt niets op.
Ben zeer tevreden hoe het proces is verlopen.
Mede door alle medewerkers achter de schermen.
En de...
Goed geadviseerd, door Herja ze is geduldig komt met tips en dringt niets op.
Ben zeer tevreden hoe het proces is verlopen.
Mede door alle medewerkers achter de schermen.
En de uitvoering van de montage door Ferry Bouman en de afwerking door schildersbedrijf De Langedijk.
En heb met dank aan bovenstaande een prachtige keuken staan.

Echter een min punt is dat ik absoluut niet tevreden ben met het bedrijf van der Poll installatie techniek. Ondoorzichtige factuur en bizarre prijs.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw uitmuntende beoordeling van ons bedrijf. Vervelend om te lezen dat u er niet uit bent gekomen met het installatiebedrijf. De ervaring die wij met hen hebben is dat ze... Hartelijk dank voor uw uitmuntende beoordeling van ons bedrijf. Vervelend om te lezen dat u er niet uit bent gekomen met het installatiebedrijf. De ervaring die wij met hen hebben is dat ze netjes werken, marktconforme prijzen hanteren en altijd hun afspraken nakomen, ook qua planning. Dat is voor ons een belangrijke reden om met hen samen te werken. Helaas heeft u een andere ervaring. Desalniettemin hopen we dat u met volle teugen geniet van het eindresultaat. We hebben de foto's gezien, erg mooi inderdaad! Team Sombroek

Familie Buis

Sombroek keukens is een betrouwbaar bedrijf met vriendelijke medewerkers. Men neemt ruim de tijd voor jou als klant.

Merkkeukens, vriendelijk personeel, meedenkend en goede nazorg

nvt

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te lezen hoe u ons bedrijf en onze medewerkers heeft ervaren. U verdient zelf ook een pluim. De montage heeft u immers zelf uitgevoerd en da's ook een belangrijke stap in het eindresultaat.... Fijn om te lezen hoe u ons bedrijf en onze medewerkers heeft ervaren. U verdient zelf ook een pluim. De montage heeft u immers zelf uitgevoerd en da's ook een belangrijke stap in het eindresultaat. ;) Namens het hele team wensen wij u vele jaren plezier van uw nieuwe keuken. Mocht er onverhoopt nog eens iets zijn, dan horen wij het graag! Team Sombroek

Keukenspeciaalzaak Sombroek heeft jaren ervaring op het samenstellen van een nieuwe keuken,wij werden daarom ook goed begeleid hierin.

Het hele traject wat er bij komt kijken bij het plaatsen van een keuken werd goed begeleid en doorgesproken met de monteur die de keuken ging plaatsen. De stukadoor en schilder die nodig waren om... Het hele traject wat er bij komt kijken bij het plaatsen van een keuken werd goed begeleid en doorgesproken met de monteur die de keuken ging plaatsen. De stukadoor en schilder die nodig waren om onze keuken om te toveren tot een mooi plaatje, volgde elkaar goed op. In zeer korte tijd was de keuken met veel zorgvuldigheid geplaatst. Alles klopte, zeer veel dank aan deze monteur.

Heb geen verbeterpunten of tips, Sombroek keukens, staan voor kwaliteit en goede samenwerking tussen klant en verkoper. Heb toevallig een verhaal gehoord van een collega, die bij een andere... Heb geen verbeterpunten of tips, Sombroek keukens, staan voor kwaliteit en goede samenwerking tussen klant en verkoper. Heb toevallig een verhaal gehoord van een collega, die bij een andere keukenspeciaalzaak een keuken kocht, bij het plaatsen ging er van alles mis, duurde maanden voordat alles uiteindelijk in orde kwam.
Daarom zocht ik naar een betrouwbaar adres met jaren ervaring. Kwam bij Sombroek uit, voelde gelijk goed en dat bleek ook.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat een mooi geschreven review, worden we stil van... U omschrijft precies waar wij iedere dag ons uiterste best voor doen: zorgen dat het voor de klant vlot en probleemloos verloopt. Wij doen wat... Wat een mooi geschreven review, worden we stil van... U omschrijft precies waar wij iedere dag ons uiterste best voor doen: zorgen dat het voor de klant vlot en probleemloos verloopt. Wij doen wat wij beloven en als wij iets niet kunnen waarmaken, dan beloven we het niet. Wij hebben het contact met u als zeer prettig ervaren en wensen u heel veel plezier van uw schitterende nieuwe keuken. Team Sombroek

Erg goed.

Sombroek keukens is een goed bereikbaar bedrijf met een duidelijke uitleg en een wil om te helpen.

Duidelijker meegeven hoe verwacht wordt dat een klant zelf bepaalde delen moet bouwen zodat dit in overeenstemming is met de uiteindelijke keukenbouwer.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bedankt voor de verbeterpunten. Dit had u al eerder aangegeven, dus daar doen we ook zeker wat mee!

Burgman

Via Internet zijn we bij Sombroek terecht gekomen, de mensen zijn vriendelijk en hebben ons goed geholpen, Herja heeft ons meerder ontwerpen laten zien en we hadden alle ruimte om onze wensen te... Via Internet zijn we bij Sombroek terecht gekomen, de mensen zijn vriendelijk en hebben ons goed geholpen, Herja heeft ons meerder ontwerpen laten zien en we hadden alle ruimte om onze wensen te kunnen realiseren. een zeer betrouwbare zaak incl. de montage was uitstekend en vakkundig.

luisteren en geduld voor de klant. niet opdringerig.

ik zou zeggen geen, maar als we toch iets moeten noemen is minde vaktermen gebruiken in de opstelling van de keuken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de beoordeling en de mooie foto die u ons heeft gestuurd van het eindresultaat. Het is werkelijk een plaatje geworden!

Team Sombroek

Familie Dekker

Mooie showroom vol inspiratie en heel goede & flexibile begeleiding tijdens aankoopproces (wij veranderde nogal eens van idee). Er wordt slim meegedacht om uiteindelijk de mooiste en beste oplossing... Mooie showroom vol inspiratie en heel goede & flexibile begeleiding tijdens aankoopproces (wij veranderde nogal eens van idee). Er wordt slim meegedacht om uiteindelijk de mooiste en beste oplossing binnen budget te creëren. Keuken is netjes & vakkundig geïnstalleerd. Dit is onze 3de Sombroek keuken, dat zegt wel genoeg!!

Vriendelijk en eerlijk, 3D impressies, flexibiliteit en meedenkend op alle punten.

De samenwerking met bepaalde keuken apparatuur leverancier is duidelijk favoriet. Zijn ook prima producten maar ik zou altijd de alternatieven ook laten zien. Private label Dekker versus Quooker.... De samenwerking met bepaalde keuken apparatuur leverancier is duidelijk favoriet. Zijn ook prima producten maar ik zou altijd de alternatieven ook laten zien. Private label Dekker versus Quooker. Wij zijn uiteindelijk voor de Quooker gegaan ivm de flex mogelijkheid, dit kwam door ons eigen onderzoek.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wij leren iedere dag, dus dank voor deze tip. Natuurlijk wensen wij jullie héél veel plezier van de nieuwe keuken. Zo'n groot eiland met hoge kastenpartij is een droom voor velen. Geniet er... Wij leren iedere dag, dus dank voor deze tip. Natuurlijk wensen wij jullie héél veel plezier van de nieuwe keuken. Zo'n groot eiland met hoge kastenpartij is een droom voor velen. Geniet er van! Team Sombroek

Renate en Yvonne

Klantgericht, klant vriendelijk, met kennis van zaken, transparant, met alle tijd, aandacht en tips voor het maken van een keuze naar onze wensen, zoals budget, vormgeving en praktische indeling.... Klantgericht, klant vriendelijk, met kennis van zaken, transparant, met alle tijd, aandacht en tips voor het maken van een keuze naar onze wensen, zoals budget, vormgeving en praktische indeling. Goed bereikbaar voor vragen en overleg. Gedurende het gehele proces is de service erg goed.
Op deze manier is een keuken kopen een feest!

Er werd geen druk uitgeoefend op het maken van onze keuze.
Er werd goed meegedacht in het maken van die keuze.
De monteur was technisch breed onderlegd, werkte zeer zorgvuldig, met...
Er werd geen druk uitgeoefend op het maken van onze keuze.
Er werd goed meegedacht in het maken van die keuze.
De monteur was technisch breed onderlegd, werkte zeer zorgvuldig, met aandacht voor details en afwerking. Een gepassioneerd vakman!

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Beste Renate en Yvonne, Heel erg bedankt voor de lieve woorden. Wij vonden het ook een feest om jullie als klant te hebben: jullie zijn erg aardig en attent. Wij wensen jullie heel veel... Beste Renate en Yvonne, Heel erg bedankt voor de lieve woorden. Wij vonden het ook een feest om jullie als klant te hebben: jullie zijn erg aardig en attent. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie mooie, nieuwe keuken! Hartelijke groet, Team Sombroek