Assortiment
Website
8.3/10
Prijs / kwaliteit verhouding

fam. Pennekamp

Professioneel personeel, verstaand van zaken, aandacht voor de klant.

Communicatie en goede nazorg.

Familie Louter

Aardige mensen, goed advies en goede service

Communicatie en fijne medewerkers

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw review. In 2004 mochten we u al een keuken leveren en nu in uw prachtige, nieuw gebouwde huis weer. Zo'n mooi huis verdient een prachtige keuken.
Namens het hele team wensen we u heel veel geluk in uw nieuwe woning op een vertrouwde plek. ;)

anonymous

Sombroek staat voor kwaliteit en deskundigheid.

Niet opdringerig en goede service.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dankuwel voor dit mooie cijfer.
Namens het hele team heel veel plezier van/met uw strakke keuken!

Koeman

Toen wij voor het eerst binnen liepen bij Sombroek, werden we vriendelijk begroet door Sharon. We hebben rustig de winkel kunnen bekijken. Hierna stond Sharon open voor vragen en hebben we een...

Veel informatie geven, goeie service, duidelijkheid.

Wij hebben tussendoor en aan het eind gesprekken gehad voor de technische kant. Deze gesprekken werden voor ons gevoel erg zakelijk en kortaf afgehandeld. Leek wel of de buit binnen was en er vanuit de klant geen vragen meer gesteld mochten worden. Dit vonden wij een groot minpunt.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling en feedback.
Vervelend dat u het latere contact zo ervaren heeft. Dat is zeker niet hoe wij er in staan; vragen mogen altijd gesteld worden! Vragen en verzoeken tot wijzigingen worden ook altijd serieus in behandeling genomen. Helaas kunnen we niet altijd voldoen aan de wens van de klant. Dat heeft niet met onwil te maken, maar (productie)technische en/of logistieke beperkingen.
Uw ervaring geeft aan dat wij hierin duidelijker en meer onderbouwd moeten communiceren. Daar gaan we wat mee doen.

Nogmaals dank voor de feedback en heel veel plezier van uw strakke, zwarte U-keuken!

Goeie service en goeie montage

Goeie hulp bij problemen.

Geen idee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn alleen niet tevreden met een 7. Graag horen we wat we beter hadden kunnen doen om een hogere beoordeling te krijgen. U kunt hiervoor contact opnemen met John Sombroek. Bedankt!

Onlangs een keuken gekocht via Sombroek. Ons eerste gesprek was erg fijn. Er was ruim voldoende tijd. Naar onze ideeën werd goed geluisterd en de adviseur zelf kwam ook met goede suggesties. Gaf aan...

Vriendelijk, eerlijk, meewerkend, meedenkend.

Via email enkele vragen gesteld en dat verliep niet altijd soepel. Daar moest ik wel even achter aan bellen of nogmaals een email sturen. Wij hadden ruimschoots de tijd dus in die zin niet vervelend of zo. Maar dat zou wellicht wat netter kunnen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn erg blij met beoordelingen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw verbeterpunt m.b.t. de communicatie per email nemen we ter harte.
Veel plezier van uw nieuwe keuken!

Kneppers

Fijne gesprekken bij sombroek en wordt ook nietjes in 3d tekening laten zien hoe het wordt.

De keuken wordt netjes geleverd en nagekeken of alle spullen er zijn. Verder wordt de keuken...

Wordt veel uitgelegd en als je vragen hebt dan kan je terrecht

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie woorden en goede beoordeling. Geniet van jullie nieuwe keuken in jullie nieuwbouw woning. Met de extra bestelde kastenwand wordt het nóg mooier! ;)
Hartelijke groet,

Y. Hoogenbosch

We werden heel goed en deskundig geholpen bij het uitkiezen van onze droomkeuken. Goede adviezen gekregen en we konden zelfs een demonstratie van een stoomoven bijwonen. Dat hielp ons bij het maken...

De vriendelijkheid en kennis van zaken.

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe keuken!
Team Sombroek

Goede en persoonlijke service. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden. Gehele service van begin tot eind was goed.

Servicegerichtheid.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw review/beoordeling.
Geniet van uw compacte keuken (met toch veel opbergruimte).
Mocht er nog eens wat zijn, dan horen we het graag.

Prima, alle contacten zeer vriendelijk en deskundig.

Zie boven.

Kopje koffie bij bezoek aan showroom? Maar misschien had ik pech.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Daar is dan zéker iets verkeerd gegaan. Excuus!
Veel plezier van de upgrade van uw bestaande Poggenpohl keuken.
U bent van harte welkom om het kopje koffie nog eens in te halen. ;)