Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Jolanda

Heel goed, zeer prettig geholpen

Heel persoonlijk. Er wordt goed naar de wensen geluisterd

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, het fijne contact en de foto's!

Sombroek Keukens

Goede service. Duidelijke communicate

Goede service en de montage was heel goed gedaan

Dankuwel mevrouw Kossen!

Margaret Warmenhoven

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Wij hebben een oud huis, waardoor je tegen een aantal zaken aanloopt. Er werd goed naar oplossingen gezocht, om de keuken te plaatsen zonder al te veel aanpassingen.
Ook bij het samenstelling...
Ook bij het samenstelling van de keuken zeer goed advies gehad van Herja.

We zijn zeer tevreden over het totaal plaatje. Alleen jammer dat de kookplaat behoorlijk wat diepe krassen heeft. Dit ontdekten wij pas 's avonds bij kunstlicht. Het is ook niet duidelijk of deze er... We zijn zeer tevreden over het totaal plaatje. Alleen jammer dat de kookplaat behoorlijk wat diepe krassen heeft. Dit ontdekten wij pas 's avonds bij kunstlicht. Het is ook niet duidelijk of deze er bij de oplevering er al waren. Loop alles dus goed na, voordat je de goedkeuring van de plaatsing van de keuken tekent.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteurs hebben de opdracht om zaken te noteren als ze iets tegenkomen. Maar het blijft inderdaad belangrijk om tijdens oplevering de keuken goed langs te... Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteurs hebben de opdracht om zaken te noteren als ze iets tegenkomen. Maar het blijft inderdaad belangrijk om tijdens oplevering de keuken goed langs te lopen.
Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent met het totaal plaatje.
We wensen u dan ook heel veel plezier van uw nieuwe keuken!

Rineke

Enige tijd geleden ging ik naar Sombroek met de mededeling: ik heb er geen zin in, maar ik moet een nieuwe keuken. De mijne is 45 jaar oud en begint af te brokkelen.
De begeleiding van Herja...
De begeleiding van Herja was geweldig en nu heb ik een heerlijke nieuwe keuken met alle voordelen die daar bij horen. Alles werd door Sombroek geregeld, dus geen zorgen
Rineke

Rust, tijd en echt meedenken. M.a.w. goede begeleiding.
Duidelijke afspraken en nagekomen

Ga zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat een leuke review! We zijn blij dat we tegenzin hebben kunnen omzetten naar enthousiasme. Geniet nog vele jaren van uw prachtige, nieuwe keuken!

Peeters

Er is tijd genomen om de keuken samen uit te denken. Monteur heeft goed gewerkt.

Klantvriendelijke behandeling

Hadden vooraf graag meer gehoord over het risico van barstjes en breuk van granietbladen tov. de composietbladen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf... Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf aanbeveelt.
We wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

P.Kornet

Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen... Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen we tot de juiste keuzes. De service bij Sombroek is simpelweg prima! Toen de vaatwasser moeilijk te leveren bleek werd ons een goed alternatief geboden zodat plaatsing van de keuken geen vertraging opliep. Ook onze complimenten voor Jeffrey, die de keuken geplaatst heeft. Een vakman die rustig en netjes werkt. Kortgeleden had ik nog wat advies nodig over het gebruik van de stoomoven...Herja heeft mij hierover terug gebeld en goede bruikbare tips gegeven. Super! Kortom wij zijn zeer tevreden klanten en erg blij met onze keuken en bijkeuken.

Kennis van zaken, goede service

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en super bedankt voor de foto's. Het is echt een plaatje geworden. Geniet er van!

Fam. van Tol

We kozen heel bewust voor deze familiezaak! Bij een eerder huis hadden we namelijk bij een landelijk grote keukenketen alle vooroordelen over keukenzaken bewaarheid zien worden...

Vanaf...

Vanaf het eerste contact, het gepersonaliseerde boekje, merk je het enorme verschil. De aandacht voor details en de persoonlijke, open en eerlijke communicatie. Gesprekken met Herja verliepen heel erg gemoedelijk en ze luisterde vooral heel goed naar wat wij wilden (i.p.v. praten en verkopen). Het gevoel was dus goed, Herja ging tekenen en rekenen en er kwam een geweldige keuken uit. We kwamen er financieel uit, de verdere afhandeling verliep vloeiend en uiteindelijk werd de keuken geleverd. We kregen Jeffrey Koelman als monteur en ook hij leverde fantastisch werk, de oude keuken werd keurig verwijderd en daarna begonnen het bouwen aan de nieuwe keuken.

Ook nu was er oog voor detail en werden zaken nog steeds in overleg gedaan zodat het werd zoals wij graag wilden. Tijdens het transport bleek de kookplaat beschadigd, maar ook dit werd meteen opgelost en na 3 werkdagen was de nieuwe kookplaat er al. Restpuntjes waren er eigenlijk niet echt, en een kleine aanpassing vanuit ons werd uit coulance ook nog afgehandeld.

Dit was een keuken kopen en krijgen zoals we wilden en eigenlijk meer dan dat. Het is afspraken nakomen, luisteren maar vooral ook meedenken met je klant en flexibel zijn maar ook eerlijk aangeven als dingen gewoon niet kunnen of niet handig zijn. Op alle punten scoort Sombroek bij ons 5 sterren, het was een geweldige ervaring en wij hebben een fantastische keuken!

Persoonlijke aandacht, oog voor detail, open en eerlijke communicatie

Jullie mogen nog meer uitstralen hoe goed jullie wel niet zijn.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw uitgebreide review en mooie woorden.
We wensen u héél veel plezier van uw nieuwe keuken.

Leo en Annet Pieterse-Doodeman uit Wognum

Vanaf de 1e stap in de showroom tot het eindresultaat is ons uitstekend bevallen. Dat begon al met het eerste contact met Jolanda en de begeleiding erna. Er wordt voldoende tijd genomen voor alle... Vanaf de 1e stap in de showroom tot het eindresultaat is ons uitstekend bevallen. Dat begon al met het eerste contact met Jolanda en de begeleiding erna. Er wordt voldoende tijd genomen voor alle stappen, ook over het technische deel. Ook zijn we zeer tevreden over de keuken en de kwaliteit van de monteur.

Aanpak, meedenken over de mogelijkheden, begeleiding en montage.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie woorden en goede beoordeling.
Geniet van uw mooie Poggenpohl keuken!

Rob en Brigitta Zwart

Sombroek keukens, bedankt voor het leveren van een prachtige keuken met mooie apparatuur.
Wij hebben de keuken zelf geplaatst en werden daarvoor eerst bij Sombroek uitgenodigd voor een begeleidend gesprek. Alles werd met ons keurig doorgenomem met alle zaken betreffende het zelf plaatsen en installeren van een nieuwe keuken. Bij het plaatsen geen bijzonder vreemde zaken meegemaakt. Alles was keurig op papier maar ook in de praktijk aanwezig. Ik ben wel niet ontechnisch maar een keuken plaats ik normaal niet. Als je de tijd er voor neemt en kan nemen is het goed te doen. Handig als je handig bent natuurlijk.

Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb... Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb verder geen enkele keer hoeven bellen omdat het niet duidelijk zou zijn. Prima levering.

Voor ons was het prima zo. Gewoon doorgaan zou ik zeggen. Zeurpieten zul je altijd houden. ?

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat leuk om te lezen dat alles zo goed bevallen is.
Mocht er onverhoopt nog eens wat zijn, dan horen we het graag.

Mark van Amstel

Vanaf het eerste contact een heel positief gevoel bij de firma Sombroek. In het eerste gesprek werd goed geluisterd naar onze wensen en werd alle tijd genomen en een eerste opzet gemaakt.
In...
In het tweede gesprek werden de puntjes op de i gezet! De verkoopster was zeer ter zake kundig en heeft ons vele goede ideeën aan de hand gedaan.
Een paar maanden voor levering nogmaals alles doorgelopen en konden een aantal zaken zonder enig probleem veranderd worden.
Ook het leveren en plaatsen van de keuken verliep heel soepel en zelfs een paar kleine puntjes werden snel en vakkundig opgelost!
Kortom dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die een mooie keuken wil aanschaffen.
Alle mensen die er werken zijn zeer betrokken en vakkundig en oprecht bezig om voor tevreden klanten te zorgen

Persoonlijke aandacht, hart voor het product, vriendelijk en betrokken

Ga vooral zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Nog bedankt voor uw uitgebreide beoordeling!
Heel veel plezier van/in uw nieuwe keuken.