Assortiment
Prijs / kwaliteit verhouding

Hans borst

Goede ervaringen

Hele goede montage monteur

Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu... Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu komt dat er bij terwijl bij de oude keuken de kast direct de juiste kleur had

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!
Bedankt voor uw goede beoordeling!
Wij bieden 26 kastkleuren (binnen en buiten in kleur). Voor uw kleur frontjes is geen gelijke kastkleur leverbaar. Daar had de verkoper vóór het maken van het ontwerp inderdaad even moeten vragen wat u met de zijkanten wilde: in kleur van de frontjes (door extra panelen/platen), of één van de 26 standaardkleuren. Gelukkig spreken wij de order voor ondertekenen goed door, zodat dit tijdig ondervangen werd.
Bedankt voor de tip en geniet van uw nieuwe keuken!

Familie Blom

De door ons uitgezochte keuken is door Jeffrey, de keukenmonteur, mooi en netjes geplaatst. Daar is niets op aan te merken.
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen...
Sombroek biedt daarnaast aan dat bepaalde werkzaamheden gedaan kunnen worden door bijvoorbeeld een installateur of schildersbedrijf. Het voordeel zou dan zijn dat het binnen de bedrijven wordt afgestemd en je als klant minder hoef te regelen. Dit is een vrijblijvende service die wordt aangeboden en aan de klant of ze daar gebruik van willen maken.
Zo zijn wij dat ook aangegaan, alleen is dat heel anders gelopen dan we van te voren hadden gedacht. Ons advies is als je gebruik wilt maken van de diensten van het schildersbedrijf De Langedijk, om dan een volledig gespecificeerde offerte te vragen en niet een totaalbedrag voor meerdere werkzaamheden. Wij zijn na afloop geconfronteerd met een rekening voor alleen het werk van de stukadoor (die wordt ingehuurd door De Langedijk) van bijna duizend euro voor vijf uurtjes werk voor circa vijf m2 meter keukenmuur en koof.

Geen.

Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te... Maak gebruik van meerdere schildersbedrijven waar de klant uit kan kiezen en gebruik van kan maken. Het is kwetsbaar om met een bedrijf in zee te gaan en het is ook juist goed om elkaar scherp te houden en niet een vanzelfsprekendheid dat het bedrijf, als een klant hier gebruik van wil maken, het werk toch wel krijgt.

Beste fam. Blom,
Beste fam. Blom,
U geeft aan dat u 'geconfronteerd' werd met een rekening van bijna duizend euro. U heeft echter Schildersbedrijf de Langedijk vóóraf akkoord gegeven op een prijsopgave voor alle werkzaamheden van 1.144 euro. Als u van mening was dat dit te duur was, dan hoefde u daar geen akkoord voor te geven. Zoals u zelf zegt: het is een vrijblijvende service. Daar kun je dus wel of geen gebruik van maken.
Overigens zijn de prijzen die worden gehanteerd marktconform. Dat controleren wij steekproefsgewijs.
Er zijn in uw geval inderdaad dingen niet goed gegaan met het stucwerk. Dat is vervelend, maar het blijft mensenwerk. Zij wilden dit meerdere malen voor u oplossen en hebben u ook meerdere coulance voorstellen gedaan die in onze ogen zeer genereus zijn. En dan nóg schrijft u bij ons een slechte beoordeling. Hopelijk bent u bereid deze nog bij te stellen.

Richard Meinen

Uiterst prettig

Prettig en kundig

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Bedankt voor uw goede beoordeling. Het is een prachtige keuken geworden!
Wij hopen dat u er lang plezier van heeft en mocht er onverhoopt toch eens wat zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Franciene Muizelaar-Vorenkamp

Vanaf het ontwerp tot aan de plaatsing een hele positieve ervaring.

Meedenken om de gewenste keuken te realiseren, goede communicatie over levering en slim SAFE betaal systeem.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Wát een mooie antracieten keuken is het geworden zeg! Ook dat donkere fornuis er tussen staat prachtig.
Namens het hele team veel plezier er van...
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Namens het hele team veel plezier er van gewenst.

Evertsen

Prima service van begin tot eind. Sterk in meedenken met het ontwerp tot een prachtige keuken waar we super blij mee zijn.

Ontwerpen keuken, meedenken met de wensen die we hadden. Geduld....plaatsing, alles is zeer goed verlopen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Ook fijn dat we foto's mogen laten maken van uw nieuwe keuken.

A. Vecht

Goed en deskundig advies

Vakkundig en klantgericht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling. Door de renovatie ziet uw keuken weer als nieuw. ;)

Meester

Afspraken inplannen. Keuken inmeten.

Uitleg over elektrische apparatuur. Bosch afwas machine de inhoud blijft na gebruik nog nat ook na gebruik glansspoelmiddel. Grote borden passen er niet in. Moeten we met de hand afwassen... Uitleg over elektrische apparatuur. Bosch afwas machine de inhoud blijft na gebruik nog nat ook na gebruik glansspoelmiddel. Grote borden passen er niet in. Moeten we met de hand afwassen Informatie over Belgisch hardsteen. Kan bijvoorbeeld niet tegen schoonmaakazijn. Moeten we zelf achter komen. Er komen kringen in het blad die er niet goed uitgaan.
Bestek opbergen in kunststof bestek bakken keuken lukt niet. Dinermessen passen er niet in.
Informatie over extra kosten plaatsen keuken mag wel beter onder de aandacht gebracht worden.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer te horen dat de vaatwasser niet goed droogt. Vaak helpt wat experimenteren met temperatuur, duur en afwasprogramma. U heeft overigens een AEG vaatwasser met lift. De wijze van laden is daarbij anders dan de meeste mensen gewend zijn. De grote borden moeten namelijk vooraan, omdat anders inderdaad het onderste rek niet kan liften. Bekijk aub even de handleiding voor meer uitleg.
Vervelend te horen dat er kringen in jullie blad zijn gekomen. Schoonmaakazijn is echter een chemisch product. Daarvoor geldt altijd dat je vooraf dient na te gaan of dat toegepast kan worden voor hetgeen je het wilt gebruiken. Desondanks zullen wij kijken of wij dit kunnen meenemen in onze informatievoorziening.
Namens het hele team veel plezier met jullie prachtige houten keuken.

RJMM

Positieve ervaring en prettig geholpen

Herja heeft out of the box meegedacht waardoor de woonkamer een stuk groter lijkt, super blij mee! Moodboard is een echte toevoeging voor de klant om alvast een beeld te krijgen van de keuken.

Communicatie vanuit Sombroek m.b.t. kosten voor het plaatsen van keuken was niet gebeurd. Bij het doorspreken hadden wij afgesproken de keuken zelf te gaan plaatsen, echter bleek dit planning... Communicatie vanuit Sombroek m.b.t. kosten voor het plaatsen van keuken was niet gebeurd. Bij het doorspreken hadden wij afgesproken de keuken zelf te gaan plaatsen, echter bleek dit planning technisch voor ons helaas niet haalbaar. Alsnog gebeld en aangegeven dat er een monteur voor ingezet diende te worden. Dat kon geregeld worden en is genoteerd door Sombroek. Echter zij de montagekosten niet besproken. Bij het afrekenen met de monteur stond ik dus enigszins perplex van het bedrag.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de beoordeling.
Het verbeterpunt is besproken en duidelijk. Daar is inderdaad iets niet goed gegaan wat normaal wel gewoon goed gaat. Zo zie je maar: we blijven mensen.
Fijn dat...
Bedankt voor de beoordeling.
Fijn dat er foto's gemaakt mogen worden. Het is echt een out of the box ontwerp. Leuk dat je daar voor open stond.

cm sluijter

Vriendelijke en deskundige mensen!

Goede voorlichting, persoonlijke benadering.
Er werd met ons meegedacht, onze wensen zijn vertaald in een mooi ontwerp. Veilige betaling.
Plaatsing keuken verliep prettig en vlot. Goede voorlichting, persoonlijke benadering.
Plaatsing keuken verliep prettig en vlot.
Keuken bevalt goed: ziet er mooi uit en is praktisch.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Lekker praktisch inderdaad met dat kook-/spoeleiland en het werkblad tegen de muur.
Fijn om te lezen dat de keuken goed bevalt!

Barry Nanne

Zeer goed geholpen en een prachtig eindresultaat! Juist de slimme oplossingen en het praktisch meedenken hebben wij erg gewaardeerd bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken.

Vakkennis, praktisch meedenken

Beste Barry en Francien,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe keuken. Geniet er van!