Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Joop en Marion Smorenburg

Een heel team dat perfect samenwerkt en er staat voor de klant. Van ontwerp tot plaatsing liep het allemaal probleemloos. Het resultaat is een prachtkeuken. Je begrijpt dat wij zeer tevreden zijn... Een heel team dat perfect samenwerkt en er staat voor de klant. Van ontwerp tot plaatsing liep het allemaal probleemloos. Het resultaat is een prachtkeuken. Je begrijpt dat wij zeer tevreden zijn over Sombroek Keukens en kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen bij iedereen die een nieuwe keuken wilt

De klant staat centraal. Perfecte samenwerking binnen het team. Persoonlijke contacten.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van een beoordeling. Daar zijn wij blij mee. En u bent blij met uw nieuwe keuken. Allemaal blij! ;)
Het resultaat is inderdaad prachtig:...
Het resultaat is inderdaad prachtig: de donkere betonlook combineert prachtig met het hout. Geniet er van!

Fam. Borst

Prima geholpen vanaf het begin met uitzoeken van de keuken.
We hadden bepaalde wensen, en er is fantastisch meegedacht.
Kortom, we hebben een prachtige keuken in een mooie kleur ( light...
Prima geholpen vanaf het begin met uitzoeken van de keuken.
We hadden bepaalde wensen, en er is fantastisch meegedacht.
Kortom, we hebben een prachtige keuken in een mooie kleur ( light Lagoon) in combinatie met grijs.
Ook is de installatie prima en netjes gedaan.

Alle tijd om je keuken uit te zoeken.
Met een prima uitleg.

Misschien een leuke AEG demonstratie.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling.
Kookdemonstraties hebben wij tijdens de pandemie helaas in de ban moeten doen. :'(
Zodra dit verantwoord kan, gaan wij dit zeker weer...
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling.
Zodra dit verantwoord kan, gaan wij dit zeker weer oppakken!
Het eiland in Light Lagoon en de kastenwand in grijs is inderdaad erg mooi. Wij wensen u héél veel plezier van uw nieuwe keuken.

Dorien van den Dool

Van het eerste gesprek in de zaak tot en met het plaatsen van de keuken inclusief apparatuur niets dan lof. Mede dankzij de plezierige en deskundige monteur Ferry.

Korte contactlijnen, heldere informatie en echt geïnteresseerd meedenken zonder op te dringen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Excuus voor de late reactie, deze is er tussendoor geschoten...
Fijn dat u zo tevreden bent. De keukenruimte is optimaal benut op deze manier.
Namens het hele team wensen wij u veel plezier...
Excuus voor de late reactie, deze is er tussendoor geschoten...
Fijn dat u zo tevreden bent. De keukenruimte is optimaal benut op deze manier.
Namens het hele team wensen wij u veel plezier er van!

H. Casteel

Wij zijn heel tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er is met ons meegedacht om te komen tot de voor ons huis beste opstelling en we zijn erg blij... Wij zijn heel tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er is met ons meegedacht om te komen tot de voor ons huis beste opstelling en we zijn erg blij met het resultaat! Compliment ook voor Rob Boersen die onze keuken heel zorgvuldig en vakkundig heeft geïnstalleerd.
Jammer dat de vaatwasser nog niet leverbaar was, maar dat is Sombroek niet aan te rekenen.

Meedenken en niet aandringen op een beslissing.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Helaas is de leverbaarheid van sommige apparaten inderdaad slecht te noemen. Zodra de vaatwasser wél binnen komt, wordt deze z.s.m. gemonteerd.
Namens ons...
Namens ons allen veel plezier toegewenst van uw nieuwe keuken.

Schouten

Zeer prettig

Kwaliteit van producten, installatie en nazorg.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Geniet lekker van uw nieuwe woning en van uw - in speciale kleur gespoten - keuken!

Jasper Hoeben

Wij zijn superblij met de keuken die door Sombroek aan ons is geleverd. Hij is nog mooier dan wij verwacht hadden en de installatie is super gegaan. Ook de nazorg is goed en eventuele problemen... Wij zijn superblij met de keuken die door Sombroek aan ons is geleverd. Hij is nog mooier dan wij verwacht hadden en de installatie is super gegaan. Ook de nazorg is goed en eventuele problemen worden snel opgelost.

Doen precies wat je van ze verwacht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Goed te horen dat u zo tevreden bent en bedankt voor uw mooie beoordeling.
Geniet lekker van jullie nieuwe keuken met aanzitgedeelte.

Anita Peters

Fantastisch geholpen, ook in C-tijd.
Dank aan Herja Lodder voor t meedenken. En dank aan Jeffrey Koelman voor de zeer vakkundige installatie. Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleine keuken.

Allemaal vriendelijke vakmensen

Geen.

Beste mevrouw Peters,
Bedankt voor uw goede beoordeling. De keuken is inderdaad niet groot, maar mede door de wandafwerking en aankleding is de keuken wel supermooi en sfeervol.
Namens het...
Beste mevrouw Peters,
Namens het hele team wensen wij ook ú bedanken voor uw enthousiasme. Geniet er van!

Judith Broekhuis

Prachtige zaak, goed advies, ruime keus voor elke smaak wat.

Ik wilde een Sikkens-kleur voor mijn Poggenpohl-keuken en dat is gelukt.
Via Safe-betalen veilig betalen.
Geen aanbetaling.

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. We hebben foto's gezien: het is een supermooie keuken geworden. Door de nét afwijkende kleur wordt de keuken nog interessanter. Goede keuze!
Heel veel...
Heel veel plezier er van.

Keukenspeciaalzaken Sombroek

Wij zijn enorm blij met de keuken
Vanaf het eerste gesprek tot aan de levering werd er meegedacht
Alles volgens afspraak uitgevoerd

Alles in overleg gedaan
Er werd heel netjes gewerkt

Eigenlijk zijn er wat ons betreft geen verbeterpunten

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.
Geniet er van!

Hans borst

Goede ervaringen

Hele goede montage monteur

Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu... Wij vinden wel dat als er kasten geplaats worden er wel direct de lossen platen die de kleur van de keuken hebben in de offerte moeten geplaats zijn elke verkoper weet dat die er op moeten nu komt dat er bij terwijl bij de oude keuken de kast direct de juiste kleur had

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!
Bedankt voor uw goede beoordeling!
Wij bieden 26 kastkleuren (binnen en buiten in kleur). Voor uw kleur frontjes is geen gelijke kastkleur leverbaar. Daar had de verkoper vóór het maken van het ontwerp inderdaad even moeten vragen wat u met de zijkanten wilde: in kleur van de frontjes (door extra panelen/platen), of één van de 26 standaardkleuren. Gelukkig spreken wij de order voor ondertekenen goed door, zodat dit tijdig ondervangen werd.
Bedankt voor de tip en geniet van uw nieuwe keuken!