Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Peeters

Er is tijd genomen om de keuken samen uit te denken. Monteur heeft goed gewerkt.

Klantvriendelijke behandeling

Hadden vooraf graag meer gehoord over het risico van barstjes en breuk van granietbladen tov. de composietbladen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf... Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf aanbeveelt.
We wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

P.Kornet

Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen... Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen we tot de juiste keuzes. De service bij Sombroek is simpelweg prima! Toen de vaatwasser moeilijk te leveren bleek werd ons een goed alternatief geboden zodat plaatsing van de keuken geen vertraging opliep. Ook onze complimenten voor Jeffrey, die de keuken geplaatst heeft. Een vakman die rustig en netjes werkt. Kortgeleden had ik nog wat advies nodig over het gebruik van de stoomoven...Herja heeft mij hierover terug gebeld en goede bruikbare tips gegeven. Super! Kortom wij zijn zeer tevreden klanten en erg blij met onze keuken en bijkeuken.

Kennis van zaken, goede service

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en super bedankt voor de foto's. Het is echt een plaatje geworden. Geniet er van!

Fam. van Tol

We kozen heel bewust voor deze familiezaak! Bij een eerder huis hadden we namelijk bij een landelijk grote keukenketen alle vooroordelen over keukenzaken bewaarheid zien worden...

Vanaf...

Vanaf het eerste contact, het gepersonaliseerde boekje, merk je het enorme verschil. De aandacht voor details en de persoonlijke, open en eerlijke communicatie. Gesprekken met Herja verliepen heel erg gemoedelijk en ze luisterde vooral heel goed naar wat wij wilden (i.p.v. praten en verkopen). Het gevoel was dus goed, Herja ging tekenen en rekenen en er kwam een geweldige keuken uit. We kwamen er financieel uit, de verdere afhandeling verliep vloeiend en uiteindelijk werd de keuken geleverd. We kregen Jeffrey Koelman als monteur en ook hij leverde fantastisch werk, de oude keuken werd keurig verwijderd en daarna begonnen het bouwen aan de nieuwe keuken.

Ook nu was er oog voor detail en werden zaken nog steeds in overleg gedaan zodat het werd zoals wij graag wilden. Tijdens het transport bleek de kookplaat beschadigd, maar ook dit werd meteen opgelost en na 3 werkdagen was de nieuwe kookplaat er al. Restpuntjes waren er eigenlijk niet echt, en een kleine aanpassing vanuit ons werd uit coulance ook nog afgehandeld.

Dit was een keuken kopen en krijgen zoals we wilden en eigenlijk meer dan dat. Het is afspraken nakomen, luisteren maar vooral ook meedenken met je klant en flexibel zijn maar ook eerlijk aangeven als dingen gewoon niet kunnen of niet handig zijn. Op alle punten scoort Sombroek bij ons 5 sterren, het was een geweldige ervaring en wij hebben een fantastische keuken!

Persoonlijke aandacht, oog voor detail, open en eerlijke communicatie

Jullie mogen nog meer uitstralen hoe goed jullie wel niet zijn.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw uitgebreide review en mooie woorden.
We wensen u héél veel plezier van uw nieuwe keuken.

Leo en Annet Pieterse-Doodeman uit Wognum

Vanaf de 1e stap in de showroom tot het eindresultaat is ons uitstekend bevallen. Dat begon al met het eerste contact met Jolanda en de begeleiding erna. Er wordt voldoende tijd genomen voor alle... Vanaf de 1e stap in de showroom tot het eindresultaat is ons uitstekend bevallen. Dat begon al met het eerste contact met Jolanda en de begeleiding erna. Er wordt voldoende tijd genomen voor alle stappen, ook over het technische deel. Ook zijn we zeer tevreden over de keuken en de kwaliteit van de monteur.

Aanpak, meedenken over de mogelijkheden, begeleiding en montage.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie woorden en goede beoordeling.
Geniet van uw mooie Poggenpohl keuken!

Rob en Brigitta Zwart

Sombroek keukens, bedankt voor het leveren van een prachtige keuken met mooie apparatuur.
Wij hebben de keuken zelf geplaatst en werden daarvoor eerst bij Sombroek uitgenodigd voor een begeleidend gesprek. Alles werd met ons keurig doorgenomem met alle zaken betreffende het zelf plaatsen en installeren van een nieuwe keuken. Bij het plaatsen geen bijzonder vreemde zaken meegemaakt. Alles was keurig op papier maar ook in de praktijk aanwezig. Ik ben wel niet ontechnisch maar een keuken plaats ik normaal niet. Als je de tijd er voor neemt en kan nemen is het goed te doen. Handig als je handig bent natuurlijk.

Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb... Keuken van prima materiaal. Achterwanden van de kasten van stevig 5 mm. dik materiaal wat alles erg solide maakt. Alles was aanwezig zoals besteld. Duidelijke tekeningen vanuit Sombroek. Ik heb verder geen enkele keer hoeven bellen omdat het niet duidelijk zou zijn. Prima levering.

Voor ons was het prima zo. Gewoon doorgaan zou ik zeggen. Zeurpieten zul je altijd houden. ?

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat leuk om te lezen dat alles zo goed bevallen is.
Mocht er onverhoopt nog eens wat zijn, dan horen we het graag.

Mark van Amstel

Vanaf het eerste contact een heel positief gevoel bij de firma Sombroek. In het eerste gesprek werd goed geluisterd naar onze wensen en werd alle tijd genomen en een eerste opzet gemaakt.
In...
In het tweede gesprek werden de puntjes op de i gezet! De verkoopster was zeer ter zake kundig en heeft ons vele goede ideeën aan de hand gedaan.
Een paar maanden voor levering nogmaals alles doorgelopen en konden een aantal zaken zonder enig probleem veranderd worden.
Ook het leveren en plaatsen van de keuken verliep heel soepel en zelfs een paar kleine puntjes werden snel en vakkundig opgelost!
Kortom dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die een mooie keuken wil aanschaffen.
Alle mensen die er werken zijn zeer betrokken en vakkundig en oprecht bezig om voor tevreden klanten te zorgen

Persoonlijke aandacht, hart voor het product, vriendelijk en betrokken

Ga vooral zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Nog bedankt voor uw uitgebreide beoordeling!
Heel veel plezier van/in uw nieuwe keuken.
Team Sombroek

Na een hoop keukenzaken langs geweest te zijn, bij Sombroek binnen gelopen: wat een verademing! Fijne mensen, mooie spullen en oprechte aandacht. Wij zijn blij dat we bij jullie zijn binnengelopen... Na een hoop keukenzaken langs geweest te zijn, bij Sombroek binnen gelopen: wat een verademing! Fijne mensen, mooie spullen en oprechte aandacht. Wij zijn blij dat we bij jullie zijn binnengelopen en superblij met onze nieuwe keuken. Montage ging ook perfect.

Aardige mensen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden: worden we een beetje stil van...
Geniet met volle teugen van uw prachtige nieuwe keuken!
Hartelijke groet,

Jos Aerts

Zeer goede ervaring

n november/december 2019 zijn we op pad gegaan voor een nieuwe keuken en kwamen uit eindelijk bij Sombroek Keukens terecht omdat we daar een goed advies en beter geïnformeerd werden. Wij werden... n november/december 2019 zijn we op pad gegaan voor een nieuwe keuken en kwamen uit eindelijk bij Sombroek Keukens terecht omdat we daar een goed advies en beter geïnformeerd werden. Wij werden geholpen door Herja Lodder een aardig persoon die met je meedenkt tips geeft en waar je op moet letten bij de keuze van bijvoorbeeld het front het blad of andere zaken. Wij zijn een keer of 4 bij haar terug geweest en hebben de juiste keuze kunnen maken. Jerry de monteur die de keuken kwam plaatsen was een aardige man en werkte heel secuur en netjes het eind resultaat ziet er dan ook top uit en op 18 maart 2020 konden wij genieten van onze nieuwe keuken.

Een klein minpunt, dat het meerwerk erg duur uitviel was een domper was ruim 25% meer wat boven op de montage kosten kwam. Het zou een optie zijn dat bij de verkoop even beter wordt aangeven wat met... Een klein minpunt, dat het meerwerk erg duur uitviel was een domper was ruim 25% meer wat boven op de montage kosten kwam. Het zou een optie zijn dat bij de verkoop even beter wordt aangeven wat met verstaat onder de montage kosten.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Ik zie dat wij nog niet gereageerd hebben op uw mooie beoordeling. Excuus voor de vertraging.
Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan en dat u zo blij bent met uw nieuwe keuken. Wat betreft het meerwerk: slopen en afvoeren van de oude keuken + leidingen verleggen is altijd meerwerk, omdat vooraf moeilijk in te schatten is wat je tegenkomt. Wij gaan kijken hoe wij dit vooraf duidelijker kunnen communiceren.
Nogmaals dank voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

Sonja en Peter Visser

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Meedenkend en begrijpend wat wij willen realiseren.

Fijn geholpen. Niets is teveel en er wordt ruim tijd voor je vrij gemaakt. Je wordt persoonlijk geholpen. Wij hebben ons echt klant gevoeld en dit heeft geresulteerd in onze droomkeuken.

Geen verbeterpunten, een uitstekend bedrijf met fijne medewerkers. Een aanrader om hier je keuken uit te zoeken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw fijne woorden en beoordeling. Wij vonden het een mooi project om uit te voeren. Dat we ook bij de efficiënte invulling van de bijkeuken betrokken zijn, maakt het helemaal... Bedankt voor uw fijne woorden en beoordeling. Wij vonden het een mooi project om uit te voeren. Dat we ook bij de efficiënte invulling van de bijkeuken betrokken zijn, maakt het helemaal leuk.
Namens het hele team wensen we u veel geluk, gezondheid en woonplezier in uw vernieuwde woning.

Ellen en Remco

Goede ervaringen met het bedrijf, het is onze 2e keuken van Sombroek.

Goede producten, er wordt met je meegedacht.

Wij hadden graag het ontwerp mee naar huis gekregen om er thuis rustig over na te denken.

Beste Ellen en Remco,
Wat fijn dat jullie ondanks de drukke verhuizing de moeite hebben genomen ons te beoordelen: Bedankt!
Niet alleen bedankt voor de beoordeling, maar ook voor het fijne...
Beste Ellen en Remco,
Niet alleen bedankt voor de beoordeling, maar ook voor het fijne contact.
Na de laatste loodjes, straks lekker genieten van jullie nieuwe huis!