Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

I. De Wit

Goed advies gekregen. Wat ook heel fijn was, was dat er naar een monteur gezocht werd die niet alleen de keuken kon plaatsen, maar ook de oude keuken afvoeren en alle leidingen en elektra kon... Goed advies gekregen. Wat ook heel fijn was, was dat er naar een monteur gezocht werd die niet alleen de keuken kon plaatsen, maar ook de oude keuken afvoeren en alle leidingen en elektra kon verplaatsen/aanleggen.

Er wordt echt met je meegedacht. Er wordt met jouw wensen gekeken wat de mogelijkheden zijn. Jij beslist hoe je het wilt hebben.

Ga zo door!

Beste familie de Wit,
Wat een mooie beoordeling. Danku!
Namens ons allen wensen we u veel (kook)plezier in uw nieuwe keuken!

Fam Noom

Door div. kennissen werd ons aangeraden om eens naar Sombroek te gaan, daar hebben wij geen spijt van.

Vriendelijk, goed advies en goede nazorg. Bij levering klopte alles.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. We willen u ook bedanken voor het prettige contact. We wensen u heel veel plezier van uw nieuwe hoekkeuken met zitgedeelte. Geniet er van!

Ralph & Marlous

Zeer prettige ervaring, prima service en goede ideeën!

Meedenken, zowel tijdens het uitkiezen van de keuken als de montage!

Bij het inmeten aangeven wat er moet gebeuren/verwacht wordt,
met name t.b.v. het aanbrengen van de afzuigkap.
Op de tekening aangeven dat het aansluitpunt van de afzuiging zo dicht tegen...
Bij het inmeten aangeven wat er moet gebeuren/verwacht wordt,
met name t.b.v. het aanbrengen van de afzuigkap.
Op de tekening aangeven dat het aansluitpunt van de afzuiging zo dicht tegen de wand moet komen, ik begreep dat de monteur dit regelmatig tegenkomt...
Het is maar een zinnetje in de tekst maar scheelt een hoop gedoe...

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling en heel veel plezier van uw nieuwe keuken!
We nemen uw verbeterpunt mee in het overleg.

paul halsema

Het binnenkomen is een prettige ervaring, zeer vriendelijk en professionele hulp bij het kiezen van de onderdelen van de keuken.

het visueel maken van de ideeën en de goede adviezen

bij de inmeting precies vertellen wat aangepast moet voor de plaatsing.
bij de inmeting precies vertellen wat aangepast moet voor de plaatsing.
Er moet niet tijdens probleempjes gezegd worden, zie de teksten in de toegevoegde papieren. Omdat bij de voorbereidingen de papieren niet doorgenomen zijn. Kan ook niet, vanwegen de inmeting moet nog gedaan worden.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!

Jolanda

Heel goed, zeer prettig geholpen

Heel persoonlijk. Er wordt goed naar de wensen geluisterd

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, het fijne contact en de foto's!

Goede service. Duidelijke communicate

Goede service en de montage was heel goed gedaan

Dankuwel mevrouw Kossen!
Team Sombroek

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend.

Wij hebben een oud huis, waardoor je tegen een aantal zaken aanloopt. Er werd goed naar oplossingen gezocht, om de keuken te plaatsen zonder al te veel aanpassingen.
Ook bij het samenstelling...
Ook bij het samenstelling van de keuken zeer goed advies gehad van Herja.

We zijn zeer tevreden over het totaal plaatje. Alleen jammer dat de kookplaat behoorlijk wat diepe krassen heeft. Dit ontdekten wij pas 's avonds bij kunstlicht. Het is ook niet duidelijk of deze er... We zijn zeer tevreden over het totaal plaatje. Alleen jammer dat de kookplaat behoorlijk wat diepe krassen heeft. Dit ontdekten wij pas 's avonds bij kunstlicht. Het is ook niet duidelijk of deze er bij de oplevering er al waren. Loop alles dus goed na, voordat je de goedkeuring van de plaatsing van de keuken tekent.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteurs hebben de opdracht om zaken te noteren als ze iets tegenkomen. Maar het blijft inderdaad belangrijk om tijdens oplevering de keuken goed langs te... Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteurs hebben de opdracht om zaken te noteren als ze iets tegenkomen. Maar het blijft inderdaad belangrijk om tijdens oplevering de keuken goed langs te lopen.
Goed om te lezen dat u zeer tevreden bent met het totaal plaatje.
We wensen u dan ook heel veel plezier van uw nieuwe keuken!

Rineke

Enige tijd geleden ging ik naar Sombroek met de mededeling: ik heb er geen zin in, maar ik moet een nieuwe keuken. De mijne is 45 jaar oud en begint af te brokkelen.
De begeleiding van Herja...
De begeleiding van Herja was geweldig en nu heb ik een heerlijke nieuwe keuken met alle voordelen die daar bij horen. Alles werd door Sombroek geregeld, dus geen zorgen
Rineke

Rust, tijd en echt meedenken. M.a.w. goede begeleiding.
Duidelijke afspraken en nagekomen

Ga zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Wat een leuke review! We zijn blij dat we tegenzin hebben kunnen omzetten naar enthousiasme. Geniet nog vele jaren van uw prachtige, nieuwe keuken!

Peeters

Er is tijd genomen om de keuken samen uit te denken. Monteur heeft goed gewerkt.

Klantvriendelijke behandeling

Hadden vooraf graag meer gehoord over het risico van barstjes en breuk van granietbladen tov. de composietbladen

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf... Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad breuk opgetreden in uw blad en achterwand. Wat fijn om te lezen dat u de nazorg & garantie als uitstekend beoordeeld en dat u ons bedrijf aanbeveelt.
We wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

P.Kornet

Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen... Wij hebben onze keuken en bijkeuken bij Sombroek uitgezocht.Herja heeft ons geholpen met het opzetten van een plan, het uitzoeken van de materialen en de apparatuur. Mede door haar goede tips kwamen we tot de juiste keuzes. De service bij Sombroek is simpelweg prima! Toen de vaatwasser moeilijk te leveren bleek werd ons een goed alternatief geboden zodat plaatsing van de keuken geen vertraging opliep. Ook onze complimenten voor Jeffrey, die de keuken geplaatst heeft. Een vakman die rustig en netjes werkt. Kortgeleden had ik nog wat advies nodig over het gebruik van de stoomoven...Herja heeft mij hierover terug gebeld en goede bruikbare tips gegeven. Super! Kortom wij zijn zeer tevreden klanten en erg blij met onze keuken en bijkeuken.

Kennis van zaken, goede service

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en super bedankt voor de foto's. Het is echt een plaatje geworden. Geniet er van!