Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Barry Nanne

Zeer goed geholpen en een prachtig eindresultaat! Juist de slimme oplossingen en het praktisch meedenken hebben wij erg gewaardeerd bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken.

Vakkennis, praktisch meedenken

Beste Barry en Francien,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe keuken. Geniet er van!

Rob Terrahe

Geweldige zaak

Goed advies en goede ideeƫn en komen de afspraken na; zelfs in de Corona tijd. Plus een zeer goede keukeninstalateur !
Is een aanrader SOMBROEK KEUKENS

Geen idee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden.
Wij wensen u veel plezier van/met uw nieuwe greeploze hoekkeuken.

Linda de Vries

Een positieve en fijne ervaring. Een aanrader voor iedereen!

Duidelijke uitleg en het mood bord

Nee hoor.

Bedankt hoor!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met het hele proces.
Geniet lekker van uw compacte keuken (met alles er op en eraan).

Markering

Prettig geholpen,

flexibel en meedenkend

Kennis van apparaten

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij hebben elkaar inmiddels al gesproken met betrekking tot het verbeterpunt.
Geniet van jullie prachtige keuken!

Jolanda

Fijne zaak en goed geholpen door Sharon. Heel tevreden met het eindresultaat.

Communicatie en eindrapport oplevering.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor de goede review. Geniet er van!

Valk

Mooie kwaliteitskeuken dankzij deskundig advies en begeleiding!

Deskundig advies.
Duidelijke afspraken en uitleg.
Heel fijn dat er een moodboard wordt gemaakt, zo kun je alvast 'sfeer' proeven.
Fijne en perfecte begeleiding in de mogelijkheden...
Deskundig advies.
Duidelijke afspraken en uitleg.
Heel fijn dat er een moodboard wordt gemaakt, zo kun je alvast 'sfeer' proeven.
Fijne en perfecte begeleiding in de mogelijkheden en het proces.
Er werd goed gekeken naar wensen van ons als klant en de mogelijke uitvoering daarvan.
Er wordt goed nagedacht over de 'uiteindelijke' uitvoering.
Goede en ervaren monteur. Fijne persoonlijkheid.
Eindresultaat: een fantastische, degelijke, kwalitatieve, goede keuken. Helemaal naar wens!

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw uitgebreide en mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is.
Namens het hele team wensen we u nog veel plezier van/aan/met uw strakke hoekkeuken!

M.Visscher

Mooie nieuwe keuken via keukenrenovatie met dank aan Sombroek

Goede en prettige verkoopbegeleidster

tot nu toe niet

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw goede beoordeling!

Greuter

Goede en praktische tips bij de keuze van apparatuur.

Uit de gesprekken weten ze goed te achterhalen wat wij belangrijk vonden. Wat wel en niet praktisch was in onze beperkte ruimte. Omdat de gehele keuken verbouwd werd ( vloeren, wanden en meterkast... Uit de gesprekken weten ze goed te achterhalen wat wij belangrijk vonden. Wat wel en niet praktisch was in onze beperkte ruimte. Omdat de gehele keuken verbouwd werd ( vloeren, wanden en meterkast die werd verplaatst), was een goede afstemming met aannemer en Sombroek dan ook belangrijk. Dit hebben ze perfect gedaan door goede werktekeningen te maken en telefonisch bereikbaar te zijn bij vragen. De montage van de keuken door Dennis Jansse was er vakkundig. De beschadigd ontvangen wasbak werd twee dagen later alsnog geplaatst.

geen, er was wat onduidelijkheid over de plaatsing van de plinten, maar is netjes opgelost.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en geniet met volle teugen van uw nieuwe keuken.

Weterings

Na een eerdere slechte review over de aftersales is Sombroek tocht van gedachten veranderd en heeft de missende onderdelen gratis geleverd

goede voorlichting

betere monteur inhuren, Missende onderdelen alsnog gratis leveren zonder eerst een slechte review gekregen te hebben. Uiteindelijk is het prima geregeld

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de aanpassing van uw beoordeling.
Bedankt voor de aanpassing van uw beoordeling.
Kleine noot is hier wel op zijn plaats. Wij zijn niet van gedachten veranderd door uw slechte review. Wij laten ons niet chanteren door mensen die het nodig vinden om op deze wijze hun 'gelijk' te halen.
Er is een opmerking geweest die ons van gedachten heeft veranderd. Dit had echter ook gewoon via e-mail of telefonisch gekund. Dan was het effect hetzelfde geweest.
De term 'missende onderdelen' klinkt overigens nogal dramatisch. Het betreft hier de sierkapjes van scharnieren op een keuken die een half jaar geleden is gemonteerd. Volgens ons zijn die sierkapjes gewoon geleverd en volgens u niet. In eerste instantie leek het er op dat wij die speciaal voor u moesten bestellen, maar gelukkig hadden we er nog een aantal welke wij aan u hebben kunnen overhandigen. Eind goed, al goed. ;)

G. Dijkstra

Goed en duidelijk advies. Medewerker denkt mee. Duidelijke afspraken die worden nagekomen.

Totaal pakket: van het loodgieters- en elektra-werk tot aan de plaatsing van de keuken liep (bijna) alles gesmeerd.

Verbeterpunt: nadat de keuken door de installateur geplaatst is, zou het handig/ mooi zijn wanneer iemand van Sombroek, de medewerker die het traject begeleid heeft, zelf langskomt om het resultaat... Verbeterpunt: nadat de keuken door de installateur geplaatst is, zou het handig/ mooi zijn wanneer iemand van Sombroek, de medewerker die het traject begeleid heeft, zelf langskomt om het resultaat te bewonderen (/inspecteren).

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe Poggenpohl keuken. Bedankt voor de foto's!