Keuken Drachten

Keuken Drachten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Keuken Drachten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company199
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Keuken Drachten met 9.4/10. Gebaseerd op 199 ervaringen.

Nancy
Nancy

snelle levertijd en goede oplossing bij problemen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb een kooktoestel besteld. bij levering bleek 1 van de pannendragers kapot in de verpakking te zitten. meteen gebeld en onmiddellijk werd een nieuwe pannendrager op de post gedaan, volgende dag was de set weer compleet. dit is een hele goede service.

Han Bazen
Matig (5/10)
Han Bazen

Was goed

Beste Han,

Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review!

Wij hebben geprobeerd om contact met je te krijgen maar helaas is dit niet gelukt. Wij zien dat de bestelling direct door ons verwerkt en verstuurd is maar dat de vaatwasser helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder.

Het is ons niet duidelijk waarom deze vertraging is opgelopen en we willen je hiervoor dan ook nogmaals onze excuses aanbieden.

Indien er nog vragen zijn of we je ergens bij kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag!

Score voor Keuken Drachten:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was goed. tot de bestelling.

Jeroen
Goed (8/10)
Jeroen

Prijs
Klantenservice

Beste Jeroen,

Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review.

Fijn om te lezen dat er contact is geweest en dat alle vragen/opmerkingen zijn opgelost.

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij het natuurlijk graag!

Score voor Keuken Drachten:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling van de koelkast was makkelijk en snel gedaan, duurde iets langer dan verwacht. bleek dat ik niet goed op de site had gekeken, want het was wel aangegeven. over het leveren en transport had ik een opmerking en dat is keurig door de firma opgelost.

Hilde Vervaet
Hilde Vervaet

Zie boven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn product gezocht via internet en ben bij jullie bedrijf terecht gekomen. de bestelling ging heel vlot en de levering was al de dag na de bestelling. heel aangenaam.

Maron miedema
Maron miedema

Snel, behulpzaam

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snel, super lief en behulpzaam aan de telefoon.

Gertjan te Huizen
Zeer goed (9/10)
Gertjan te Huizen

vlotte levering, keurige aflevering door de chauffeur van Bijlsma

Score voor Keuken Drachten:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website, eenvoudig bestelproces.

Pieter

Snel geleverd.

J.Kok
Voldoende (6/10)
J.Kok

Ja, de prijs en upgrade-aanbieding!

Beste J Kok,

Allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review!

Ik zie dat op het moment van je bestelling een melding op alle pagina's van onze webshop stond met betrekking tot een langere levertijd door de feestdagen. Hierbij hebben wij aangegeven dat alle bestellingen uiterlijk vrijdag (12-5) bij ons magazijn binnen zouden komen.

Wellicht dat hier een misverstand is ontstaan over levering bij ons magazijn of levering bij je thuis. Extra vervelend dat hierdoor de installatie afgezegd en verplaatst moet worden.

Ook zie ik dat je tijdens het verloop van je bestelling en na de levering van je bestelling nog contact hebt gehad met onze klantenservice. Onder andere over de upgrade actie en de garantie qua factuur. Hierbij zie ik verder geen melding over onduidelijkheid over de levertijd.

Al met al lijkt het erop dat er door de meldingen op onze webshop een misverstand is ontstaan, wij zullen er in het vervolg dan ook alles aan doen om alles nog duidelijker te communiceren.

Mocht je nog vragen hebben over je bestelling of over de werking van het apparaat dan horen wij het natuurlijk graag. Wij staan graag voor je klaar!

Score voor Keuken Drachten:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bestellen ging eenvoudig. tijdens het bestelproces miste ik de aanbieding van upgrade naar een 'betere' oven, op het bestelformulier. nadat de bestelling geplaatst was, was de upgrade zichtbaar in de bevestiging..
de leveringstermijn klopte niet! na een telefoontje werd toegezegd dat de oven donderdag of uiterlijk vrijdag geleverd zou worden. helaas werd dat pas nà het weekend en moest ik de installatie afzeggen en verplaatsen!.

Bedrijfsinformatie

Keuken Drachten levert complete keukens en losse inbouw apparatuur van de beste merken aan klanten door geheel Europa. Of je nu opzoek bent naar een inbouw vaatwasser of een luxe design keuken, onze keukens en inbouw apparatuur zijn van topkwaliteit én altijd laag geprijsd.

Op deze pagina lees je echte ervaringen van klanten van Keuken Drachten.
Adres
De Hemmen 38