Joop visser

Zeer vriendelijke web winkel

Ben

Ik heb hier een Quooker besteld welke ik zelf zou inbouwen. Keuken drachten is het bedrijf achter de site kokendwaterkraan.net. Na een bestelling werd de Quooker de volgende dag al bezorgd.

Snelle verzending en levering. Aangezien ik de kraan zelf ging inbouwen verder weinig contact gehad met Keuken Drachten, de site was duidelijk en bestelling snel verwerkt.

van der Pol

Super snel had ik mijn bestelling binnen!

Goede prijs en een mooie gratis upgrade van chroom, naar een RVS kraan.

Arjan van Stempvoort

Wij hebben onze keuze gemaakt na een bezoek aan de experience centers van de grote merken. Toen op zondag onze keuze op prijs gezocht. Daar kwam inductiekookplaatshop.nl als voordeligste uit. Dit...

In ons geval de voordeligste. Uitstekende informatie over orderafhandeling. Keurig op tijd bezorgd. Verzekerd voor het aanschafbedrag.

Ralph van E.

Vanwege erg lage prijs en goede reviews een inductieplaat gekocht. Levertijd werd al aangegeven en communicatie betreft levering was uitstekend

Lage prijzen, goede communicatie en correcte levering

P. Blom

Snelle levering, eerder dan de verwachte levertijd.
Nette beantwoording van vragen over de geboden producten.
De soms kleine verschillen tussen modellen worden niet altijd goed...

G. Groenewoud

Prima. We hebben ook de winkel bezocht en zijn daar vriendelijk en deskundig geholpen. Het is de tweede keer dat wij hier iets gekocht hebben en beide keren naar alle teveredenheid.

In de winkel duidelijk advies en uitleg. Na internetbestelling een prima en snelle levering

J de Breed

De bestelling keurig zoals afgesproken

Uitstekend met vragen geholpen

J. de Niet

Prima geholpen

Denken proactief mee in het vinden van een goede oplossing waardoor ik uiteindelijk een product heb gekozen dat beter past bij mijn wensen dan oorspronkelijk bedoeld was

E. F. van Diepen