Maaike Aukes

Voor onze nieuwe keuken hebben we hier alle apparatuur besteld.

Snelle en prettige communicatie. Bedrijf heeft alles zelf bij ons thuis bezorgd.

Jos heugen

Prima direct word je op de hoogte gebracht van de leverings datum en Deze is mooi op tijd.

Zeer goede beschrijving van de artikele die ze verkopen en goede uitleg.

T

Snelle en correcte levering.

prijs kwaliteit

D. Laurenssen

Zeer positief

Snelle levering voor scherpe prijs

Paul

Goed snel

Snelle service goed info

Ellen

Inderdaad geen opdringerige verkopers. Wanneer je zonder afspraak komt is er niemand die je aanspreekt of helpt. Bij navraag blijkt dat je een afspraak dient te maken wanneer je iets wilt weten of... Inderdaad geen opdringerige verkopers. Wanneer je zonder afspraak komt is er niemand die je aanspreekt of helpt. Bij navraag blijkt dat je een afspraak dient te maken wanneer je iets wilt weten of vragen.
Om ideeën op te doen kun je prima gaan. Overigens staan er niet heel veel keukens opgesteld en de goedkoopste was ruim 7000 euro.

Op de site mooie keukens

Reactie Keuken Drachten:

Beste Ellen, allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review. We hebben elkaar in de showroom gesproken, waarbij ik zoals jullie gezien hebben op dat moment een afspraak had met andere... Beste Ellen, allereerst willen we je hartelijk bedanken voor je review. We hebben elkaar in de showroom gesproken, waarbij ik zoals jullie gezien hebben op dat moment een afspraak had met andere klanten. Ik heb jullie toen netjes uitgelegd dat ik op dat moment bezig was en dat mijn andere collega’s onderweg waren naar verschillende klanten.
Omdat wij verder de gehele dag volgepland waren met afspraken heb ik jullie geadviseerd om ook een afspraak te maken zodat we jullie uitgebreid kunnen helpen en adviseren. Dit ook mede omdat jullie een stukje moesten rijden.
Ik begreep inderdaad dat jullie graag op dat moment geholpen zouden worden, maar omdat ik reeds een afspraak had was dit helaas op dat specifieke moment niet mogelijk. Uiteraard helpen we jullie graag op een ander moment en zijn jullie altijd welkom.

Mariska Blaauboer

Na veel problemen met whirlpool hulp gehad vanuit keuken drachten. Het heeft even geduurt maar uiteindelijk heel netjes opgelost. Bedankt keuken Drachten!!

Communicatie van de service afdeling

Vaatwasser klant

Communicatie omtrent vertraagde levering vaatwasser loopt in eerste instantie stroef. Keuken Drachten is niet pro-actief in informeren van klant over vertraging en verwachte leverdatum. Wij moeten... Communicatie omtrent vertraagde levering vaatwasser loopt in eerste instantie stroef. Keuken Drachten is niet pro-actief in informeren van klant over vertraging en verwachte leverdatum. Wij moeten keuken Drachten steeds zelf bellen. Na onze email met klacht wordt communicatie gelukkig wel adequaat opgepakt. Uiteindelijk de vaatwasser naar tevredenheid geleverd.

Lage prijs

Simone van Dijk

Wat n service, van begin tot het eind! Er wordt vlot, adequaat en accuraat gehandeld. En bovenal: vriendelijk!

Communicatie
Service

Particulier

Telefonische bestelling Liebherr inbouwkoelkast

Slechts 1x bellen en de wens kenbaar gemaakt. 1 uur later bestelling bevestigd. 2 dagen later product opgehaald. Vriendelijk personeel, prettige contacten dus de moeite waard om ook van iets verder... Slechts 1x bellen en de wens kenbaar gemaakt. 1 uur later bestelling bevestigd. 2 dagen later product opgehaald. Vriendelijk personeel, prettige contacten dus de moeite waard om ook van iets verder weg zaken te doen.