Theo Peters

Op 27-02-2021 een inductiekookplaat AEG IKB64301FB besteld. Na ontvangst op 02-03-2021 bleek de glasplaat diagonaal te zijn gebroken. Direct hiervan melding gemaakt en retour gestuurd. Drie dagen... Op 27-02-2021 een inductiekookplaat AEG IKB64301FB besteld. Na ontvangst op 02-03-2021 bleek de glasplaat diagonaal te zijn gebroken. Direct hiervan melding gemaakt en retour gestuurd. Drie dagen later al weer een nieuwe plaat ontvangen. Top service.

Uitstekende service, snelle afhandeling van de klacht, goede bereikbaarheid per telefoon en mail.

Meijer

Goede en snelle service. Apparaat is top!

Snelle reactie op mail en telefoo

Christa

Mooie keuken, alleen geen goede service. Kastje al bij leveren kapot meteen gemeld. Na 8 maanden nog steeds niet gereapereerd.

Mooie keuken

Reactie Keuken Drachten:

Beste Christa,
Beste Christa,
Helaas zat er bij de montage van de keuken een klein scheurtje in de achterwand van de wandkast. Zoals afgesproken hebben we hier direct een nieuwe achterwand voor besteld, maar helaas heeft de levering hiervan door de Corona situatie langer geduurd dan normaal.
De monteur die de keuken bij jullie heeft gemonteerd, heeft helaas zelf ook Corona gekregen en is momenteel herstellende. Hij heeft zijn werkzaamheden inmiddels langzaamaan weer hervat en heeft de achterwand circa twee weken geleden bij ons afgehaald.
Zodoende verwachten we dat hij jullie inmiddels heeft gebeld / binnenkort belt voor het maken van een afspraak.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie begrip.
Klantenservice Keuken Drachten

Simon Borst

Uitstekend, snel overleg en zeer snelle bezorging. Echt heeeeel tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Makkelijk te bereiken en overleggen

Kroes

Ondanks dat ik in dezelfde plaats woon als waar Keuken Drachten gevestigd is was het mijn eerste ervaring met dit bedrijf. En een zeer positieve. Ze doen wat ze beloven, snel en correct. En... Ondanks dat ik in dezelfde plaats woon als waar Keuken Drachten gevestigd is was het mijn eerste ervaring met dit bedrijf. En een zeer positieve. Ze doen wat ze beloven, snel en correct. En eindelijk eens een keer een adequate, vriendelijk, communicatie. Dat maak je bij andere webshops wel eens anders mee. Ga zeker bij een een volgende keer eerst naar Keuken Drachten.

Communicatie en afspraken nakomen.

Fam. Kimmels

Wij hebben de contacten met dit bedrijf tijdens de aankoop van onze vaatwasser als bijzonder prettig ervaren. Ook de service na de levering (i.v.m. ontbreken Nederlandstalige handleiding) verdient... Wij hebben de contacten met dit bedrijf tijdens de aankoop van onze vaatwasser als bijzonder prettig ervaren. Ook de service na de levering (i.v.m. ontbreken Nederlandstalige handleiding) verdient een pluim.

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Bas Ostendorf

Zeer goed

Goede informatie en snelle levering

Janson

Zeer goede ervaring met dit bedrijf (via inductiekookplaatshop.nl), gebeld met een paar extra vragen en die werden netjes en duidelijk beantwoordt. Kookplaat werd snel geleverd.

zeer vriendelijk en duidelijk

Luuk

Uitstekend bedrijf, propaan gaskookplaat snel (gratis) geleverd, goede prijs en prima service!

Snelle levering, goede prijs, uitstekende service

Wouter

Blij met inbouwapparatuur

Goed bereikbaar. Nemen de tijd voor telefonisch overleg. Geven goed advies.