Karen Van Den Berg

Eea mis gegaan bij de levering van onze vaatwasser. Communicatie was t probleem. Maar goed en netjes opgelost door keuken Drachten. Blij met werkende en ingebouwde vaatwasser

goede service en klacht opgelost

Leonie Verwilligen

Zeer tevreden!

Goede service, behulpzaam, expertise, klantvriendelijk

Poppema

Slecht

Levering (verkeerd product) uit voorraad

Menno

Ik heb dit bedrijf om advies gevraagd en ze reageerde heel snel en behulpzaam.

- behulpzaam
- meedenkend

Keuken Drachten

Snelle levering en prijzen .maar letop de service is een grote schande . Bij plaatsingsproblen die ook nog zijn geconstateerd door de fabrikant trekken ze zich niks van aan .
Je Word...
Je Word uitgelachen ..ze nemen niet eens de moeite om te kijken en verschuolen zich achter vetzekeringsmaatschappijen. Advies geen zaken mee doen.

Praatjes makers.

Reactie Keuken Drachten:

Hallo Steven, hartelijk bedankt voor je review. Je hebt een probleem bij ons gemeld waarbij je ons beschuldigd van schade aan je keuken betreffende iets wat 10-maanden geleden gemonteerd is. Wij... Hallo Steven, hartelijk bedankt voor je review. Je hebt een probleem bij ons gemeld waarbij je ons beschuldigd van schade aan je keuken betreffende iets wat 10-maanden geleden gemonteerd is. Wij hebben hierbij aangegeven dat wij een andere mening toegedaan zijn. We kunnen ons niet vinden in de door je geschetste situatie en review. Met vriendelijke groet, Klantenservice Keuken Drachten.

Angelique

Snelle levering!

Snel geleverd, goede service, vriendelijk, goede prijs

Marc Hut

Ij Keuken Drachten geen vervelende, commerciële keukenverkopers, geen Mandemakers of Brugman praktijken waarbij je door de verkopers in een wurggreep wordt genomen en zonder schriftelijke... Ij Keuken Drachten geen vervelende, commerciële keukenverkopers, geen Mandemakers of Brugman praktijken waarbij je door de verkopers in een wurggreep wordt genomen en zonder schriftelijke prijsopgave retour huis gaat.

Wij kochten onze keuken bij Keuken Drachten, een familiebedrijf waar we door Bert Visscher (niet te verwarren met de cabaretier?) perfect voorgelicht werden en samen een keuken lieten tekenen met alle wensen die binnen ons budget pasten.

Verwacht geen luxe, grote showroom maar gewoon een fijn familiebedrijf met kennis van zaken.

Groot voordeel: ook de installatie regelt Keuken Drachten voor je. We hadden wat extra wensen maar dat was geen enkel probleem! Monteur Ronald Spanninga heeft alles aangelegd. Installatiewerk en keuken montage perfect en volgens afspraak geregeld. Klasse!

Wij raden Keuken Drachten van harte aan. Een zeer betrouwbaar bedrijf.

Komt afspraken na, eerlijke prijs, alle kennis in huis, regelt het installatiewerk en montage keuken

Jan en Geertje Werkhoven

Zeer vriendelijk en alles zo het wouden hebben.
Zeer vriendelijk en alles zo het wouden hebben.
Voor de tweede keer daar een keuken gekocht in bijna 6 jaar tijd, toen wij gingen verhuizen zijn we terug gegaan en alles weer top geregeld ondanks de corona . Een dikke pluim

Goede afspraken

Rianda

Via bol.com heb ik een droger besteld. Voor 23.59u besteld volgende dag geleverd. Helaas maken ze dit niet waar. Nadat ik de klantenservice heb gebeld zou ik teruggebeld worden dit is ook niet... Via bol.com heb ik een droger besteld. Voor 23.59u besteld volgende dag geleverd. Helaas maken ze dit niet waar. Nadat ik de klantenservice heb gebeld zou ik teruggebeld worden dit is ook niet gebeurd. Online vind ik hier nog meer klachten over. Is dus geen toeval.

Telefonisch goed bereikbaar.

Reactie Keuken Drachten:

Hallo Rianda, hartelijk bedankt voor je review. Ik heb dit even bij de planning nagevraagd en zij geven aan dat ze je een aantal keren gebeld hebben maar je niet konden bereiken. Zodoende hebben ze... Hallo Rianda, hartelijk bedankt voor je review. Ik heb dit even bij de planning nagevraagd en zij geven aan dat ze je een aantal keren gebeld hebben maar je niet konden bereiken. Zodoende hebben ze je voicemail ingesproken waarbij ze bij mij hebben aangegeven dat je ze vanmiddag teruggebeld hebt en dat er nu voor morgen een afspraak gepland staat. Wijzelf adverteren niet met voor 23.59 uur volgende dag in huis, maar met: levering op afspraak. Zoals je begrijpt moet er dan eerst contact met de klant zijn alvorens de afspraak ingepland kan worden. Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons natuurlijk altijd bereiken.

Fam. Wiersma

Keuken werd op tijd geleverd en geplaatst . Er moesten nog een aantal restwerkzaamheden worden uitgevoerd aan afwerking van vensterbank en plint. Ook bleek er een vreemde witte plek op het werkblad... Keuken werd op tijd geleverd en geplaatst . Er moesten nog een aantal restwerkzaamheden worden uitgevoerd aan afwerking van vensterbank en plint. Ook bleek er een vreemde witte plek op het werkblad te zitten . Er werd beloofd dat dit snel zou worden opgelost . We zitten inmiddels na 5 maanden nog steeds te wachten op de afwerking en vervanging en hebben nu de klachtencommissie van de consumentenbond ingeschakeld .

kwaliteit en vriendelijkheid oke