Kim Zwier

Zeer tevreden, erg goede service!
Filter was helaas niet op voorraad, maar afzuiger kon gelukkig eerder bezorgd worden zodat we deze vast konden installeren.

Vriendelijk aan de telefoon en goed advies,dus goede kennis.

Hans Wilbrink

Keurige be- en afhandeling na bestelling

Snelheid

Susan

Top

Het gemak, de geruststelling bij vragen over de bezorgtijd

Boorsma

Een geweldig bedrijf die voor zijn klanten klaar staat.

Een top serves.

PuckHoogeveen

Snel, spullen in goede staat, service uitstekend en snel,".............staan nr 1 als ik weer wat nodig heb!!! Raad ze aan bij vrienden van me en die hebben ook al besteld !
De zelfde...
De zelfde gaskookplaadie ik had besteld en ze waren ook er erg blij mee.

Snel, in goede staat de spullen geleverd, binnen 2 dagen

Joop visser

Zeer vriendelijke web winkel

Ben

Ik heb hier een Quooker besteld welke ik zelf zou inbouwen. Keuken drachten is het bedrijf achter de site kokendwaterkraan.net. Na een bestelling werd de Quooker de volgende dag al bezorgd.

Snelle verzending en levering. Aangezien ik de kraan zelf ging inbouwen verder weinig contact gehad met Keuken Drachten, de site was duidelijk en bestelling snel verwerkt.

van der Pol

Super snel had ik mijn bestelling binnen!

Goede prijs en een mooie gratis upgrade van chroom, naar een RVS kraan.

Arjan van Stempvoort

Wij hebben onze keuze gemaakt na een bezoek aan de experience centers van de grote merken. Toen op zondag onze keuze op prijs gezocht. Daar kwam inductiekookplaatshop.nl als voordeligste uit. Dit... Wij hebben onze keuze gemaakt na een bezoek aan de experience centers van de grote merken. Toen op zondag onze keuze op prijs gezocht. Daar kwam inductiekookplaatshop.nl als voordeligste uit. Dit bedrijf blijkt gelinkt aan Keuken Drachten. Eerst even gekeken of het webshop keurmerk echt is, dat is het geval. Ook nog adres van de winkel op streetview bekeken, voor het geval er problemen zouden ontstaan. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, en moet zeggen ... uiterst provisionele afhandeling en keurig op tijd bezorgd. Hulde!

In ons geval de voordeligste. Uitstekende informatie over orderafhandeling. Keurig op tijd bezorgd. Verzekerd voor het aanschafbedrag.

Ralph van E.

Vanwege erg lage prijs en goede reviews een inductieplaat gekocht. Levertijd werd al aangegeven en communicatie betreft levering was uitstekend

Lage prijzen, goede communicatie en correcte levering