Kwaliteit verpakking
Kwaliteit pakket/geschenk
Assortiment

PR

Toen wij (zo een beetje last minute) 30 Kerstpakketten wilden bestellen zijn we adequaat geholpen. Ook de wijze van bezorging (afwijkend van standaard) verliep probleemloos.

Aan de...

Telefonische afhandeling was prima.
Aflevering pakketten goed geregeld en stipt.

De inhoud van het pakket viel tegen. (Jamie Oliver) In verhouding duur.
Het moet mogelijk zijn om na het krijgen van de kerstpakketten achteraf te controleren of de inhoud van het pakket wel klopt. Toen ik het pakket, nadat we het hadden uitgedeeld, wilde checken via uw site, bleek dat niet meer mogelijk.
Ik zou alles net wat langer op internet laten staan, omdat een aantal mensen uit ons bedrijf (degenen die de facturen voldoen) er van overtuigd zijn dat de daadwerkelijke inhoud van het pakket niet in overeenstemming was met datgene wat op uw site stond. Daardoor heb ik de instructie gekregen volgende keer bij een andere kerstpakketten leverancier te bestellen. Jammer, want ik vond de manier van zaken doen bijzonder prettig.

MK Administratie

Super goed, mooie kerstpakketten met perfecte levering

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen

Wij hebben slechts 10 kerstpakketten nodig en konden helaas niet alles bestellen.

MiKo

Zeer goede ervaring. Bij het vervoer van 1 kerstpakket is er een glazen stolp gesneuveld. Ze hebben een nieuwe stolp kosteloos vergoed.

Goede communicatie en voor oplossing gezorgd

Wellicht zijn er verbeterpunten, maar ik heb een prima ervaring met KerstpakkettenXL

RT2000

Goed overzicht van de producten.
alles makkelijk te bestellen.

x

toen ik begin van het nieuwe jaar mailde met een vraag duurde het 1,5 week tot dat ik antwoord kreeg.
dat zou sneller mogen.

Heel goed

prijs/kwaliteit ok
veel artikelen in pakket die in winkel niet te koop zijn
de plunjezak in het pakket
slagroom in het pakket was lekker

verpakking was aan de saaie kant
te strenge betaalconditie

Allet

De communicatie na de levering met het bedrijf verliep moeizaam.. uit eindelijk de problemen goed opgelost.

Verschillende prijsklasse

Communicatie bereikbaarheid

Kerstpakketten 2017 besteld

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd geleverd

De pakketten werden geleverd op een pallet dat vervolgens niet werd meegenomen. Moesten zelf voor afvoer van het pallet zorgen. Niet zo handig voor ons

Correct en hele goede service

Veel variatie

Geen verbeterpunten