mevrouw El-Mejjaouy – Quax, beste Patricia

goede informatie

Sandy

Zeer goed!

Goed bereikbaar en geven snel en duidelijk antwoord

mevrouw Arends-Everts, beste I.

NZH-Vervoermuseum Hans van den IJssel

Goed en flexibel keurig op tijd

klantvriendelijk korte communicatie

mevrouw Keddeman, beste Liesbeh

nvt

mevrouw Zwarthof, beste Cindy

Matig

Goed assortiment, duidelijke website

Beste Cindy,
Beste Cindy,
We schrikken erg van je bericht! We hebben een telefoonteam van 12 personen en dachten dat we daarmee uitstekend bereikbaar zouden zijn geweest. We nemen het mee in de evaluatie en kijken waar we een verbetering in kunnen doorvoeren, ook qua beantwoording van de mail.

mevrouw Venema

leuk pakket

mevrouw Stephens, Bernice

Slecht. Ik had een luxe pakket besteld voor mijn ouders en ze kregen geen pakket ik gebeld en in plaats van geld terug zodat ik toch nog iets leuks kon kopen, hebben ze zonder te overleggen bepaald... Slecht. Ik had een luxe pakket besteld voor mijn ouders en ze kregen geen pakket ik gebeld en in plaats van geld terug zodat ik toch nog iets leuks kon kopen, hebben ze zonder te overleggen bepaald om een gewoon simpel voedsel pakket te sturen. Ik schaamde me diep.. net of mijn ouders geen gewone boodschappen kunnen kopen. Echt heel erg dit.

Ik heb ze niet gezien

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Het is inderdaad erg vervelend dat het originele pakket verloren gegaan is met de post. We hebben in het nieuwe jaar getracht het op te lossen met een mooi pakket dat we nog op voorraad hadden. We... Het is inderdaad erg vervelend dat het originele pakket verloren gegaan is met de post. We hebben in het nieuwe jaar getracht het op te lossen met een mooi pakket dat we nog op voorraad hadden. We betreuren dat het tweede pakket niet aan uw wensen heeft voldoaan.

mevrouw Scholtus, beste Gerda

Wel goed

snelle reactie

Dynamic Rush Transport

2 kerstpakketten besteld 1 viel tegen

Mooie overzichtelijke site

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Graag komen we nader me u in contact. U heeft inderdaad twee pakketten besteld. Bij ieder pakket staat exact de inhoud en we zijn derhalve benieuwd wat er tegen is gevallen. Het is natuurlijk niet... Graag komen we nader me u in contact. U heeft inderdaad twee pakketten besteld. Bij ieder pakket staat exact de inhoud en we zijn derhalve benieuwd wat er tegen is gevallen. Het is natuurlijk niet leuk als er teleurstelling ontstaat. We horen graag van u.