Ploegschilderwerken

Super goed 👍

Netjes bezorgd!

Sommer Schilderwerken b.v.

Goede kwaliteit prijs verhouding, mooie pakketten, goede service

xx

Kamstra Transport Leeuwarden

We bestellen al vele jaren onze kerstpakketten bij Kerstpakkettenplaza.nl, tot volle tevredenheid. Levering altijd op de afgesproken dag.

zeer correct

Lutterman

????

Dorst Isolatie B.V.

Goed geregeld, mooie pakketten

Mooie pakketten, goede service!

Zorg Management Groep

Bestellen ging super makkelijk.

Eenvoudig bestelproces

Amstelland ICT en elitel

Sinds enkele jaren bestlelen wij bij kerstpakkettenplaza.nl onze kerstpakketten en het is tot nu toe steeds netjes verzorgd. Als je de kerstpakketten vergelijkt met andere websites dan lijken zij... Sinds enkele jaren bestlelen wij bij kerstpakkettenplaza.nl onze kerstpakketten en het is tot nu toe steeds netjes verzorgd. Als je de kerstpakketten vergelijkt met andere websites dan lijken zij wel verdacht veel op elkaar. :-) Maar dat neemt niet weg dat de service van dit bedrijf erg goed is. De inhoud van de pakketten is netjes en de levering is stipt op tijd, kortom: je krijgt waar voor je geld. Mede dankzij deze kerstpakketten is de kerst voor onze medewerkers en onszelf een stukje leuker!

Netjes, zorgvuldig, punctueel

Conny Pronk / Holland Diving

Superleuke Kerstpakketten, netjes op afgesproken dag geleverd

Veel keuze

Kliniek ViaSana

Verschillende producten in het Kerstpakket hadden een houdbaarheidsdatum die in de maand januari al verliep

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Geachte mevrouw Van Loon, beste Olga,
Wt vreemd en vervelend om te vernemen. Kunt u ons wellicht voorzien van een foto van de verpakking(en) we lossen het natuurlijk graag op!

AAA Pumps, parts & engineering b.v.

Viel tegen

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Geachte mevrouw Verschoor, beste Jacqueline,
Geachte mevrouw Verschoor, beste Jacqueline,
Wat jammer om te lezen dat het pakket niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wellicht kunt u een mail zenden met uw bevindingen aan klantenservice@kerstpakkettenplaza.nl zodat we kunnen kijken of en hoe we het kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.